Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zij willen toch graag integ!eren, dus moeten ze zich ook maar als Hollanders gedragen

islamicgirl3
18-02-2005, 22:46

Riep net een oud wijffie op het rtl-nieuws ( n.a.v. de discussie over hoofddoeken in deelgemeente charlois). Integeren..Ze kon het niet eens uitspreken. :o

islamicgirl3
18-02-2005, 22:48
Deed me ineens denken aan de uitspraken van de kale-hoofden-brigade over fundamentalistitiche moslims... :p :D

Kropotkin
18-02-2005, 22:50
Riep net een oud wijffie op het rtl-nieuws ( n.a.v. de discussie over hoofddoeken in deelgemeente charlois). Integeren..Ze kon het niet eens uitspreken. :o Niet zo stoer, er staat op de site ook een discussie over de libanees die al 20 jaar in Duitsland woont en nóg geen woord duits spreekt. Dit is ook discussievervuiling, en appels met peren vergelijken. Onzin dus. Groeten Kropotkin

islamicgirl3
18-02-2005, 23:01
Niet zo stoer, er staat op de site ook een discussie over de libanees die al 20 jaar in Duitsland woont en nóg geen woord duits spreekt. Dit is ook discussievervuiling, en appels met peren vergelijken. Onzin dus. Groeten Kropotkin Ik denk alleen niet dat die Libanees het de hele dag over integreren heeft.. :o By the way, ik ben niet meer van de stoer-doen-generatie. :)

islamicgirl3
18-02-2005, 23:06

Een oud wijfje dat een (klein) taalfoutje maakt beschimpen is niet erg netjes. Bekijk de postings van je hanige Berber vriendjes maar op taalfouten. Dan heb je het heel wat drukker en misschien kan je hen nog een beetje opvoeden. Hebben ze wel nodig. Het gaat me ook niet zozeer om de taalfout. Ik dacht dat jij dat ook, als slimbo, gauw zou doorhebben. De manier waarop zo'n oude dame (die zowat 2 wereldoorlogen heeft meegemaakt) nog praat over haar medemens, dat kan ik niet vatten. Aan haar te merken, wist ze nog niet eens wat het woord inhoudt. En wie heeft het hier over Berber vriendjes? We hebben het hier over BLANKE AUTOCHTONEN! Die moeten eerst eens goed worden opgevoed, misschien handig voor jou als vrijwilliger?

rianne
18-02-2005, 23:22
Ik denk alleen niet dat die Libanees het de hele dag over integreren heeft.. :o By the way, ik ben niet meer van de stoer-doen-generatie. :) Je bent pas 20 als je dat al bent dus komop zeg nog steeds een puber hoor.

islamicgirl3
18-02-2005, 23:34
Je bent pas 20 als je dat al bent dus komop zeg nog steeds een puber hoor. Op je 20ste nog een puber? :eek: Meid, je moet eens vaker je huiswerk doen! Ik weet niet hoe het met jou zat, maar het stoer doen, hield bij mij al op toen ik op mijn twaalfde in de stres lag van al dat huiswerk dat je als Brugsmurf op je af kreeg getorpedeerd :D Ik heb er eigenlijk geen tijd voor gehad en heb er ook geen behoefte meer aan. :ego: :p

rianne
18-02-2005, 23:55
Op je 20ste nog een puber? :eek: Meid, je moet eens vaker je huiswerk doen! Ik weet niet hoe het met jou zat, maar het stoer doen, hield bij mij al op toen ik op mijn twaalfde in de stres lag van al dat huiswerk dat je als Brugsmurf op je af kreeg getorpedeerd :D Ik heb er eigenlijk geen tijd voor gehad en heb er ook geen behoefte meer aan. :ego: :p Jezus jij lijkt wel 80 komt net kijken en op je twaalfde begint het pas en eindigt als je geluk hebt op je twintigste vertel mij niets hoor,mijn kids zijn ouder dus..........

knaleiland
19-02-2005, 02:18
Riep net een oud wijffie op het rtl-nieuws ( n.a.v. de discussie over hoofddoeken in deelgemeente charlois). Integeren..Ze kon het niet eens uitspreken. :o :o

Kropotkin
19-02-2005, 02:19
Op je 20ste nog een puber? :eek: Meid, je moet eens vaker je huiswerk doen! Ik weet niet hoe het met jou zat, maar het stoer doen, hield bij mij al op toen ik op mijn twaalfde in de stres lag van al dat huiswerk dat je als Brugsmurf op je af kreeg getorpedeerd :D Ik heb er eigenlijk geen tijd voor gehad en heb er ook geen behoefte meer aan. :ego: :p Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahaha! :gniffel: Groeten Kropotkin

House
19-02-2005, 02:28
Jezus jij lijkt wel 80 komt net kijken en op je twaalfde begint het pas en eindigt als je geluk hebt op je twintigste vertel mij niets hoor,mijn kids zijn ouder dus....... Zo te zien zijn je kids volwassener dan jij.

Kropotkin
19-02-2005, 02:43
Het gaat niet om leeftijd, het gaat niet om religie, het gaat niet om nationaliteit, het gaat niet om ras, het gaat niet om je afkomst, het gaat niet om je naam, het gaat niet om je baan, het gaat niet om je IQ, het gaat niet om je vermogen, het gaat niet om je geslacht, het gaat niet om hoe je eruit ziet, Het gaat om wie je bent en wat je ermee doet, om zélf te denken en anderen je geen ideeën te laten aansmeren, het gaat om jezelf te zijn en niet lopen te smachten om bij een groep te horen, het gaat om hoever je durft te denken los van meningen van anderen over jou. Het gaat om zelfstandig kunnen én durven zijn, zonder wat dan ook nodig te hebben daarvoor. Voor religieuzen: het gaat niet om je god nodig hebben. Het gaat om hem niet nodig te hebben en toch in hem te geloven. Het gaat om hem durven tegen te spreken en te zeggen dat je het niet met hem eens bent en toch z'n almacht te aanvaarden. Van een heiden, Groeten Kropotkin

islamicgirl3
19-02-2005, 12:28
Jezus jij lijkt wel 80 komt net kijken en op je twaalfde begint het pas en eindigt als je geluk hebt op je twintigste vertel mij niets hoor,mijn kids zijn ouder dus.......... Heb jij mijn jeugd gevolgd miss beterweter? Jij moet niet te veel volgens regeltjes leven mevrouw. Als je op je 20ste nog puberaal gedrag vertoont... Dan ben je zeker op je vijftigste pas volwassen... :o Gelukkig gaat dat bij mij niet zo :ego:

islamicgirl3
19-02-2005, 12:37
Het gaat niet om leeftijd, het gaat niet om religie, het gaat niet om nationaliteit, het gaat niet om ras, het gaat niet om je afkomst, het gaat niet om je naam, het gaat niet om je baan, het gaat niet om je IQ, het gaat niet om je vermogen, het gaat niet om je geslacht, het gaat niet om hoe je eruit ziet, Het gaat om wie je bent en wat je ermee doet, om zélf te denken en anderen je geen ideeën te laten aansmeren, het gaat om jezelf te zijn en niet lopen te smachten om bij een groep te horen, het gaat om hoever je durft te denken los van meningen van anderen over jou. Het gaat om zelfstandig kunnen én durven zijn, zonder wat dan ook nodig te hebben daarvoor. Voor religieuzen: het gaat niet om je god nodig hebben. Het gaat om hem niet nodig te hebben en toch in hem te geloven. Het gaat om hem durven tegen te spreken en te zeggen dat je het niet met hem eens bent en toch z'n almacht te aanvaarden. Van een heiden, Groeten Kropotkin Dus jij vraagt me nu om mijn God ongehoorzaam te zijn? Pas maar op dat je strenge katholieke ouders je straks niet bij je haren pakken. Hahah, men, dat ik hier nog in discussie over ga....Ik moet iemand tegen spreken die jou, de aarde en de gehele mensheid in zijn perfectie heeft geschapen, die het goede voor Zijn dienaren heeft, die ons elke dag zegent met ontelbare zegeningen????? Hahahaha, waar zie je ons voor aan? Ik moet dus het paradijs veruilen, zodat ik mezelf met hoogmoed kan opstellen en verder geen beschermer meer heb? Hoor je wel wat je zegt? :lol: Alles wat ik heb bereikt is met Allah's hulp gegaan. Hulp van mijn omgeving kan en wil ik niet verwachten en nu moet ik ondankbaar zijn? Over my dead body! :ego: Sorry voor jou, maar ik streef naar het eeuwige leven in het paradijs inshAllah.