Bekijk originele versie : negaffa amina
salaam alaikoum
wie kent er ene negaffa amina....uit amsterdam noord als ik t goed heb.....wie o wie......ik zou graag meer informatie over haar willen hebben.....
dus ken iemand haar?????????
alvast bedankt
Hoceimakaoutar
18-02-2005, 22:03
Hallo meid,
Ik ga inshaallah binnekort trouwen. Mijn zus heeft haar vorig jaar gedaan, ze is een hele lieve en kalme vrouw. Dit jaar ga ik haar inshaallah ook nemen, ik ben gister nog bij haar geweest om haar nieuwe collectie te zien. En ik vind ze heel mooi. Ze heeft ook bruidsstoelen en ze kan foto's voor je maken. Ze is niet zon negaffa die je dik opmaakt , meer naturel als je daarvan houdt, ze doet ook decoraties en versieringen. Ehm even kijken wat ze nog meer deed... :rolleyes: O ja ze kan ook nekash voor je doen (henna).
Lmhoehiem ze heeft geen kapsones net als die andere negaffa's . ze is echt lief, ik zou zeggen als je meer vragen hebt dan kan ik je wanders wel een nummer van haar geven. :hadj:
salaam alaikoum meid
bedankt voor de informatie....en ik zou dolgraag haar nummer willen hebben, want ik heb er een paar jaar terug meegemaakt op een trouwfeest, maar heb haar nummer niet. maar t is ook best lang geleden, maar ja nu ga ik trouwen en heb ik haar wel nodig, want mn moeder die kent haar en zegt dat ze heel goed is
nou meid ik wens je als eerste een gezegend huwelijk en incha-allah ikemel rabi belgir.......
en zou je haar nummer kunnen geven zou ik echt dolblij mee zijn hihihi
alvast bedankt..
groetjes
Hoceimakaoutar
21-02-2005, 09:46
haar huistelefoonnummer is : 020-6342279
haar mobiel is : 06-21647932
Moet je eerst een afspraak met haar maken , meestal moet je je vaste datum doorgeven, anders is die datum bezet.
SUCCES!!!
najlae17
21-02-2005, 12:45
:D Das n 'tante' van me. Was gister nog bij dr, heeft ze ff snel mn haar gedaan voor n wedding :p.
Het is echt n schat van n vrouw, mohim, echt n aanrader :)
Allahykemel 3likoum blgair
xx
hee Dame,
Allah kemal belghir en moge Allah je huwelijk zegenen.
Amina is een echte topvrouw. Niet alleen qua werk ook maar ook karakter daar zul je het goed mee kunnen vinden. Ze is een echte aanrader, ze heeft veel keus uit mooi jurken en kan je idd heel mooi en natuurlijk opmaken. Ze luistert ook naar je wensen en naar hetgeen wat jij wil.
liefs Dou3a
miss_burberry
21-02-2005, 20:48
Ik ken haar al vanaf dag 1 dat ze begon, en ze is idd en schat.. En ze is kapster/vigasiste, en is heel lief en geduldig..
hey dames
hartstikke bedankt voor jullie inzet....ik ga haar vandaag bellen, en zien of ze tijd voor me heeft.....
groetjes souad
Shahrazaad
25-02-2005, 15:58
slaam, ik ken amina uit Amsterdam-Noord het is een tante van mij ze is echt heeel erg aardig en ik heb er ook op bruidloften gezien toen ik met haar mee ging nou ik zal je zeggen ze kan heeel moooi opmaken heeft leuke jurken,stoelen,sieraden en make up etc.
ze is echt de moeite waard neem een kijkje en je zal van zelf zien
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.