Bekijk originele versie : Help!?! Wie moet ik hebben voor hennaversieringen?
Aseeyahh
18-02-2005, 19:59
Dag meiden,
Ik ben op zoek naar iemand die bij mij thuis de dag voor mijn bruiloft hennaversieringen wil komen zetten...
Wie kent er iemand die dit goed kan, en dan bedoel ik ook mooie versieringen met goede henna, niet die waarmee je handen geel worden ipv mooi donker rood...
Ik hoor het graag...
Oké
Mouny lid van m.nl
of
Hanoa
Ze zetten allebei hele mooie henna echt Masha Allah:o
Aseeyahh
20-02-2005, 15:57
Ze moet wel aan reizen doen, aangezien ik helemaal in de achterhoek woon..
Maar ik ga haar zeker bellen. bedankt voor jullie reacties..
Mijn zusje heeft het laten doen door Cleopatra Beautyinstituut was echt heel mooi vond iedereen! Kijk op www.cleopatrabeautyinstituut.verwent.com
Wat is de site van Hanoa? weet iemand dat voor mij?
teselhijt_22
21-02-2005, 11:56
Wat is de site van Hanoa? weet iemand dat voor mij?
http://www.nawalhenna.tk/
wajoooo ik zeg je een ding !!!
hanoa zij is goed ik heb het bij haar gezet twee weken geleden kwam aan op een feest je zag die mensen kijken en complimentjes geven ...ik zou haar zekerx nemen en als het goe d is heeft ze ook een eigen site kun je ook hier ergens vinden op yasmina ....veel succes !!
en ze is niet eens zoo duur ...
groetjesssssss s
;) ben blij dat t mooi is geworden..
HOE DUUR IS KLEDING VERHUUR, INCL, DECO EN HENNA? (HELE SIMPELE HENNA)
OP DE SITE STAAN NIET ALLE PRIJZEN :o
wat bedoel je met hele simpele henna?
en de kleding incl deco is €40,-
meknesia19
25-02-2005, 15:04
Hey k heb een marrokaanse klasgenoot en die staat elke week vast geboekt om henna te zetten voor bruidjes duss en k moet je zeggen ze doet het echt goed ze zet ook kapsels en heeft ook veel foto's dusss als je geinteresseerd bent laat van je horen!!!!!
groetjes ahlam
siham_moslima
25-02-2005, 15:26
salaam
mounty is erg goed, ik heb haar zelf meegemaakt.
siham
yousratje
26-02-2005, 15:39
hallo,
ik woon in Antwerpen en ik ben een ziana,dus ik doe henna en bruidopmaak.
als je wilt bel naar mij +32485375052,en ik zal zeggen wnr ik vrij ben.
mijn naam is Ziana Amira.
tot zo...
lady_lady
26-02-2005, 20:00
hey hey,
ik raad je echt MOUNTY aan, zij is echt supergoed, ze heeft ook henna bij mij gezet en het is prachtig geworden, ze heeft ook accesoires e.d, en ze doet het voor een mooi prijsje,
stuur haar een pm zou ik zeggen!!!ik hoop dat je er wat aan hebt!!
Aseeyahh
27-02-2005, 11:23
Bedankt voor de reacties, maar we doen de hennadag gewoon simpel. Alleen met close familie en vriendinnen. Het probleem is dat ik niet in het westen woon, maar in het oosten bij deventer...
Als je iemand kent uit deze buurt, of iemand die wil reizen, dan hoor ik het graag...
teselhijt_22
01-03-2005, 21:28
Bedankt voor de reacties, maar we doen de hennadag gewoon simpel. Alleen met close familie en vriendinnen. Het probleem is dat ik niet in het westen woon, maar in het oosten bij deventer...
Als je iemand kent uit deze buurt, of iemand die wil reizen, dan hoor ik het graag...
Aseeyah heb nog steeds geen antw op mijn mailtje gehad
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.