Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom geven de meeste meiden hun eer op?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

zehwania
09-02-2003, 11:27

Wallah weetje wat ik nou nooit snap? waarom de meeste meiden hun eer op geven voor een jongen! IK bedoel als je je eer kwyt bent dan ben je eigenlyk verloren, terwyl als je een jongen kwyt bent alleen verdriet hebt en je zo weer een nieuwe kunt krygen! :kwaad: :kwaad:

cheetah
09-02-2003, 11:30
omdat meiden ook gevoel hebben.. :rolleyes:

zehwania
09-02-2003, 11:33
Origineel gepost door cheetah omdat meiden ook gevoel hebben.. :rolleyes: OOOh dus omdat meiden ook gevoel hebben kunnen ze zo meet hun eer gaan spelen?

Toufik19
09-02-2003, 11:35
liefde maakt blind

cheetah
09-02-2003, 11:36

Origineel gepost door zehwania OOOh dus omdat meiden ook gevoel hebben kunnen ze zo meet hun eer gaan spelen? dan draait het neit meer om eer maar om het hart.. blijkbaar nooit verliefd geweest.. :rolleyes:

zehwania
09-02-2003, 11:37
Origineel gepost door Toufik19 liefde maakt blind Nou sorry hoor waarom denken mensen altyd dat liefde sex is liefde bestaat uit meerdere dingen

Toufik19
09-02-2003, 11:39
Origineel gepost door zehwania Nou sorry hoor waarom denken mensen altyd dat liefde sex is mensen?je bedoelt beesten? MENSEN zien in liefde diverse aspecten en beesten degraderen liefde puur tot lichamelijk genot.

zehwania
Origineel gepost door cheetah dan draait het neit meer om eer maar om het hart.. blijkbaar nooit verliefd geweest.. :rolleyes: NOu meid ik kan je zeggen dat ik net een 2 jarige relatie heb gehad met een jongen op wie ik helemaal gek was van verliefdheid we deden alles samen behalve niet met elkaar naar bed gaan en weetje hoe het kwam hy respecteerde dat maar goed meid je moet doen en denken wat je niet laten kan je krygt achteraf echt wel spyt

Letizia
ja ja ja...... ZOVEELSTE topic....over dat onderwerp. waarom......... zijn bananen krom :D daarom... davitamon heheh.

zehwania
09-02-2003, 11:41
Origineel gepost door Toufik19 mensen?je bedoelt beesten? MENSEN zien in liefde diverse aspecten en beesten degraderen liefde puur tot lichamelijk genot. ewa ja als jy er zo over denkt ga zeker zo door dus als het jou zusje of nichtje is ( voorbeeld) dan zeg je goedzo ga zo door want dat is liefde

cheetah
09-02-2003, 11:46
Origineel gepost door zehwania NOu meid ik kan je zeggen dat ik net een 2 jarige relatie heb gehad met een jongen op wie ik helemaal gek was van verliefdheid we deden alles samen behalve niet met elkaar naar bed gaan en weetje hoe het kwam hy respecteerde dat maar goed meid je moet doen en denken wat je niet laten kan je krygt achteraf echt wel spyt ohhh heb je het over die eer... tja.. dat verschilt per persoon he.. sommige meiden hebben echt alles voor hun man over..

zehwania
09-02-2003, 11:51
Origineel gepost door Ihsan84 zehwania je hebt volkomen gelijk ik versta dat ook ni De meeste die hun eer kwijt zijn geraakt die verliezen meestal achteraf die jongen ook hoor Alleen dat die domme meiden dat nog niet door hebben gelukkig dus er bestaan ook nog slimme meiden ;)

zehwania
09-02-2003, 11:52
Origineel gepost door cheetah ohhh heb je het over die eer... tja.. dat verschilt per persoon he.. sommige meiden hebben echt alles voor hun man over.. waar dacht je dan dat ik het over had

cheetah
09-02-2003, 11:53
Origineel gepost door zehwania waar dacht je dan dat ik het over had :rolleyes:

cheetah
09-02-2003, 11:54

Origineel gepost door zehwania gelukkig dus er bestaan ook nog slimme meiden ;) vind jij jezelf slim dan?? Oordelen over andere? En trouwens.. dit is de 1254859622468406021 ste topic die over dit onderwerp geopend word..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7