Bekijk originele versie : Joodse Homofiele Negers met een Bochel en een Spraakgebrek
Zo. Heb ik ff jullie aandacht.:)
Ik wil alleen maar zeggen dat ik er ook tussenuit trek. Als mensen als Heiba en Newix weggaan is voor mij de lol er af.
Ik heb me rot geergerd soms. Maar ook veel lol gehad met sommigen van jullie.
Probeer je allemaal te gedragen. Maar ik vrees er voor of dat lukt.
Saluutjes en de groetjes. Cieltje.
Carlitos
18-02-2005, 10:09
Kom op Cieltje!... Maak de maand nog even vol. :)
JoachimPolak
18-02-2005, 10:15
Ik wil alleen maar zeggen dat ik er ook tussenuit trek. Als mensen als Heiba en Newix weggaan is voor mij de lol er af.
Saluutjes en de groetjes. Cieltje
Het Simpele Zieltje, is erachter gekomen wat de echte waarheid is! Ze vertrekt omdat ze geschrokken is van het feit dat haar waarheid niet de juiste is en dat ze voorgelogen is door haar westerse kameraden! Cieltje, probeer het op het onzinhoekje? Doe Hassan de groeten van me!
Louiz de Islamitische visie
Shalom Cieltje,
waarom ga je weg? We hebben je juist nodig! We moeten onze strijd voortzetten! We moeten die moslims en Marokkanen van de wijs brengen! Ze moeten van hun godsdienst af en van hun cultuur. Scottie kan je toch ook niet laten. Scottie is er om ze het homozijn aan te leren en om het normaal te gaan vinden. Daliake, is er om onze onrecht die we de Palestijnen en Arbieren aandoen enigzins goed in te dekken. Jou hebben we ook nodig. We hebben allemaal onze taak in deze strijd om die moslims van hun geloof af te brengen. Hun mening telt niet Cieltje. We zitten hier wel op Marokko.nl, maar toch maken wij hier de dienst uit. Wie niet dezelfde mening als ons deelt is gevaarlijk en moet een ban krijgen, want hij/ zij is gek of leeft in een fantasie wereld! Cieltje ga niet weg want we gaan door! Wij kennen alleen zwart-wit en alleen onze waarheid is de juiste! Weg met al die pro moslims!~
Joachim Polak de joodse en westerse visie!
Beste Cieltje,
We zullen forumleden zoals Newix en jij hier echt missen.
Khali
Kom op zeg, Heiba en Newix zijn toch niet de enige aardige mensen
:hadj: Als iedereen met rede vertrekt en zijn ogen dichtdoet zal het slecht aflopen met deze site, dat hoeft nog niet zo erg te zijn maar als het overslaat naar de maatschappij, dan vrees ik het ergste.... :moe:
Keep it REAL !!!
...en tot wederomziens :)
up
Zelfs bij je vertrek trek je nog de aandacht :D
verdikkie! waar is die vent met de toverfluit die jullie allemaal achternalopen?
waarom zou je gaan cieltje? omdat pavlov LOUIZ je zit te stalken?
hoe dan ook, als je gaat dan zal er weer een leegte onstaan,
en zal de bloedarmoede alleen maar toenemen.
Wil je niet nog even blijven?
JoachimPolak
18-02-2005, 17:43
verdikkie! waar is die vent met de toverfluit die jullie allemaal achternalopen?
waarom zou je gaan cieltje? omdat pavlov LOUIZ je zit te stalken?
hoe dan ook, als je gaat dan zal er weer een leegte onstaan,
en zal de bloedarmoede alleen maar toenemen.
Wil je niet nog even blijven?
Bongo, wanneer ze flink genomen wordt door Hassan blaat ze tussendoor nog de naam Louiz Behhehehhe Louiz Behhehehe Louiz!!
Louiz, Abou Battata, Rnaj, Alzawahiri, Maroccia Y, Saima 666 etc En niet te vergeten Joachim Polak die kennen de waarheid al, dus hier kan ze niets meer indekken, vandaar dat ze terug rot naar hopelijk het zwijgen!
Louiz, Abou Battata, Rnaj, Alzawahiri, Maroccia Y, Saima 666 etc En niet te vergeten Joachim Polak
indrukwekkend rijtje namen :maf:
gaan jullie ook samen op vakantie? :D
MELILLENSE
18-02-2005, 19:25
Saluut en doe de groeten aan Hassan....en vergeet niet, lik ze af op tijd en stond.
MELILLENSE :belgie:
(elkaar aflikken = elkaar zoenen....dixit Cieltje)
Dag cieltje, het contact was kort maar je werd al snel een vertrouwd persoon alhier....
Ik wens je hetzelfde als newix...... al het geluk wat je dragen kan en een lang en gezond leven samen met je Hassan...
Ik ga je missen ;)
TatTwamAsi
18-02-2005, 19:37
Het ga je goed, Cieltje.
Maar mis ik wat? Worden alle mensen die hier rond blijven heulen, binnenkort vermoord? :jeweetog:
Mr_innocent
18-02-2005, 19:57
Het gaat snel hier, in enkele dagen kondigt iedereen zijn vertrek aan......
Cieltje goodluck met het leven in Adam, "de stad des verderfs" :D
Succes met alles....;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.