Bekijk originele versie : Tweede Fase
Samiratoen
08-02-2003, 23:09
Ik heb zo een grote hekel aan de Tweede Fase...:boos:
Nederland moet juist proberen zoveel mogelijk mensen in het Hoger Onderwijs te krijgen...maar door die Tweede Fase gaan ze zwaar achteruit!!!
Komt er nog een einde aan...? :confused:
Samiratoen
08-02-2003, 23:15
welke profiel had je...?
saidaaatje
08-02-2003, 23:27
ik ben er ook doorheen....heb afgelopen jaar vwo gehaald ik had e&m met m&o ik zit nu op t hbo en ik moet zeggen......qua overgang ging het best goed, want je bent gewend om veel zelfstandig te doen
Hangt erg van het profiel af denk ik...
saidaaatje
08-02-2003, 23:32
mijn profiel paste heel goed bij mijn opleiding..heb zelfs een half jaar vrijstelling gekregen dus:D
saidaaatje
08-02-2003, 23:36
:rolleyes:...het nieuwe onderwijssysteem waarbij er ene keuze moet worden gemaakt dus 4 profielen:
cultuur&maatschappij
economie&maatschappij
naturr&gezondheid
natuur&techniek
saidaaatje
08-02-2003, 23:37
die profielen bestaan uit vakken.......je hebt vakken die gemeenschappelijk zijn bv nederlands en engels..vervolgens heeft elk profiel ik geloof 4 profielvakken.
daarnaast moet je een vak in je vrije deel kiezen...
saidaaatje
08-02-2003, 23:41
3?had je tijd teveel ofso..:rolleyes: ik had m&o ben blij dat ik t gekozen had.....achteraf dan he...eerst d8 ik why why why hele boek kennen voor het examen enz maar nu heb ik er zoveel profijt van
**** de 2e fase
moge degene die het bedacht heeft doovallen
saidaaatje
08-02-2003, 23:48
haha dat d8 ik dus ook...damn me examenperiode zal t nooit vergeten shit was net een kluizenaaar...alleen maar leren leren leren maar was ook weer leuk.....onze klas werd steeds closer.......hebben vlak voor de examens nog leuke dingen samen gedaan...zeker een tijd om niet te vergeten
wat de fok heb ik aan vakken als ckv ( cultureel kanke* vak).
Wie bedenkt zoiets. Als ik het wilde volgen had ik het wel gekozen
saidaaatje
08-02-2003, 23:53
nou......bij mij uit de klas is er 1 meid gezakt....omdat ze gewoon nooit in de les was en werkelijk nisk wist maarre voor de rest iedereen geslaagd....
saidaaatje
08-02-2003, 23:56
ckv damn daar was ik goed in:D de leraar prees me altijd om mijn verslagen voor real:D
Kimaatje
08-02-2003, 23:58
Jah vind ik ook! Die 2de fase is maar niks. Pffff ik heb C&M, dat is echt een %^^$profiel!!!!!!!!!!!!!
Serieus als ik mijn diploma haal dan spring ik echt een gat in de lucht :rolleyes:
Origineel gepost door Mixed_Angel
ckv is leuk joh, gratis bezoekjes brengen of goedkoper naar de bios :D
smaken verschillen zou ik zeggen.
Ik verachte elk deel van de les, leraar en uitstapje.
Ik heb niks met kunst en al die andere rotzooi
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.