Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Goh..kijk nova ff ..joden tegen elkaar...

moppi
18-02-2005, 00:54

herhaling op NL3;) Ze zeggen dat ze bereid zijn om geweld te gebruiken, omdat Sharon de kolonisten wil opruimen...

TiBiA
18-02-2005, 00:59
iedereen heeft wel eens ruzie :D

moppi
18-02-2005, 01:00
Nee maar dit is echt erg...er wordt zelfs gespeculeerd dat extremisten Sharon willen doden. En de ministers hebben allemaal beveiligers...

Blizzard
18-02-2005, 01:02
Ik hoop dat ze elkaar uitmoorden. Moge de sterkste winnen :hadj:

Kropotkin
18-02-2005, 01:04

Ik hoop dat ze elkaar uitmoorden. Moge de sterkste winnen :hadj: Sjongejonge toch weer! :moe: Groeten Kropotkin

Blizzard
18-02-2005, 01:11
Sjongejonge toch weer! :moe: Groeten KropotkinGa je me nu 8 maal raken met een kogel. En 2 messen met een brief in me steken? :confused: Ooit gehoord van mening? Of ben je toch een klote communist?

Kropotkin
18-02-2005, 01:18
Ga je me nu 8 maal raken met een kogel. En 2 messen met een brief in me steken? :confused: Ooit gehoord van mening? Of ben je toch een klote communist? Dat van mij was toch ook maar een mening? :rolleyes: En je vraag over communisme: nee. Ik geloof niet in religies, en ook niet in politieke ideologieën. Ik geloof niet in "de waarheid"... Groeten Kropotkin

Judas
18-02-2005, 01:23
iedereen heeft wel eens ruzie :D Ruzie??? .... is dat wat je te zeggen hebt?....ruzie? Volgens mij kun je het niet verkroppen dat er nu eens extremisten dreigen die GEEN moslim zijn. Dit doe jij dan af als iets kleins waar men geen rekening mee moet houden. Dan maakt jou op zich al een VIEZERIK. Zo van:''er is niets aan de hand ...liever in de doofpot houden en door de vingers zien''. En vooral je reactie die zo kort en weinig zei.......... klopte gewoon niet ! Ik heb je door :kwaad:

Bachelorette
18-02-2005, 01:37
en koppig als de joden zijn, zullen ze zeker vechten voor t behoud van hun nederzetting

Scythe
18-02-2005, 01:38
Ga je me nu 8 maal raken met een kogel. En 2 messen met een brief in me steken? :confused: Ooit gehoord van mening? Of ben je toch een klote communist? Je moet haat niet met een mening verwarren, mongool

Scythe
18-02-2005, 01:40
joden voor joden na. oh oh oh, hebben we weer niks beters te doen? Het heeft ook geen enkele inhoud, he? dit topic. alleen maar kankeren.

moppi
18-02-2005, 15:31
joden voor joden na. oh oh oh, hebben we weer niks beters te doen? Het heeft ook geen enkele inhoud, he? dit topic. alleen maar kankeren. Ik plaats wat ik wil! En vond het interessant, want toen Rabin vermoord werd gebeurde dit soort incidenten! Geschiedenis kan zich weer herhalen.. Gegroet