Bekijk originele versie : Geldnood
wat doe je als je in geldnood zit!?!?
kickgirl
08-02-2003, 21:59
WACHTEN TOTDAT IK GELD BINNEN KRIJG, MAAR DAT GAAT NOG LANG DUREN!!!
praatjes
08-02-2003, 22:03
baantje nemen is een goed voorbeeld.
hmmm....als mamsie of papsie niks wilt geven en je geen baan kunt regelen..zou je het dan van iemand kunnen lenen?
_MaJesTeiT_
08-02-2003, 22:11
;)
Origineel gepost door Chaimaa
hmmm....als mamsie of papsie niks wilt geven en je geen baan kunt regelen..zou je het dan van iemand kunnen lenen?
lieverd......als je in geldnood zit, je weet me te vinden he......... ;)
in goede en slechte tijden...... :Iluvu:
Origineel gepost door Saida
;)
lieverd......als je in geldnood zit, je weet me te vinden he......... ;)
in goede en slechte tijden...... :Iluvu:
haha gekkie echt sweeeet van je echt waar :o :Iluvu: :verliefd: dit zijn nou echte vrienden in good times and bad ;)
maar alhamdoulillah zit ik nooit in geldnood..vroeg het me alleen af :)
yasmine85
08-02-2003, 22:30
Ik heb nooit echt in geldnood gezeten, en m'n ouders geven het me wel als ik het voor iets belangrijks nodig heb... stel ik zit in geldnood en ik wil vreten inslaan, dan krijg ik t niet denk ik... ;)
maar anders kan ik wel naar m'n broers/zus, daar kan ik t ook nog wel regelen... Ik zou t iig wel minder vinden om van iemand buiten t gezin te lenen... Dat zou ik denk ik sowieso niet doen, dan maar ff rustiger aan met m'n money... :)
kiss
_MaJesTeiT_
08-02-2003, 22:31
Origineel gepost door Chaimaa
haha gekkie echt sweeeet van je echt waar :o :Iluvu: :verliefd: dit zijn nou echte vrienden in good times and bad ;)
maar alhamdoulillah zit ik nooit in geldnood..vroeg het me alleen af :)
thanxx meissie.....ik meen het echt oook...leen het altijd aan uit
aan de mensen die het nodig hebben, omdat ze een beetje
in geldnood zitten..... ;)
Nogmaals thanxx voor je lieve woorden..... :Iluvu: :Iluvu:
Origineel gepost door Mixed_Angel
niet om kleding te kopen ofzo, maar als het echt echt moet heel belangrijk is, valt dat te regelen, maar dan wel van eeen heleeeee goeiee bekende :zwaai:
jah hier nog 1..als ik het zou vragen voor kleding zou ik een schoen naar me hoofd gesmeten krijgen... :(
Ik heb nooit echt in geldnood gezeten, en m'n ouders geven het me wel als ik het voor iets belangrijks nodig heb... stel ik zit in geldnood en ik wil vreten inslaan, dan krijg ik t niet denk ik...
maar anders kan ik wel naar m'n broers/zus, daar kan ik t ook nog wel regelen... Ik zou t iig wel minder vinden om van iemand buiten t gezin te lenen... Dat zou ik denk ik sowieso niet doen, dan maar ff rustiger aan met m'n money...
kiss
des te beter...ik heb er weleens in gezeten hoor..t is echt een erg gevoel :( k hoop het niet nog een keer mee te maken :rolleyes:
gelukkig had ik op iemand kunnen rekenen en die ben ik ook eeuwig dankbaar :verliefd: ..van me ma zou ik het krijgen als het echt iets belangerijks is anders zeurt ze dat ik maar moet gaan werken..maar op zo'n leeftijd krijg je echt een hongerloontje..op me broers kon ik ook altijd rekenen hamdoullah maar er waren tijden...waar het minder was..
thanxx meissie.....ik meen het echt oook...leen het altijd aan uitaan de mensen die het nodig hebben, omdat ze een beetje
in geldnood zitten.....
Nogmaals thanxx voor je lieve woorden.....
your welcome sister i love you verrrrrrrrrrry much :Iluvu: :verliefd: moge allah je belonen voor je barmharigheid
my words go out to the people i appreciate
Nefertete
08-02-2003, 23:36
Als iemand in geldnood zit en desperate is..... hier melden :jeweetog:
ik noteer jullie namen :stout:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.