Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Valentijn....

karimaMarakesja
08-02-2003, 21:38

Salaam Boeders en zusters... Binnenkort is het Valentijnsdag.. en op welke manier gaan jullie je geliefde verrassen? Ben zeer benieuwd naar jullie dagje... wens jullie in iederegeval veel plezier... kiss karima

MSsVEGETA
08-02-2003, 21:41
Dat woord weer cadautjes kopen :( hahaha En lief doen tegen elkaar voor de verandering Ndiroe loveeeeeeee Misschien ook wel naar de bios wat ga jij doen karima? xxjes :)

Missrapster
08-02-2003, 21:42
hahaha ndiroe lovee die is cker goed...hahahah...ineens liefde voor een dag nie eens een dag.....

praatjes
08-02-2003, 21:48
altijd leuk die dagen.

Nefertete
09-02-2003, 00:05

Ik doe niet mee aan commerciele grappen die op een of andere weird manier de status feestdag hebben gekregen... :rolleyes: boycot valentijnsdag!!!!

DESPERADA
09-02-2003, 00:05
Salaam aleikom... Staan we er ook bij stil broeders en zusters dat Valentijn niet een feest van de moslims is...?? Wat zegt ons geloof ons over het nadoen van andere volkeren/geloven..?? ''Wie een volk imiteert behoort bij hen''

DESPERADA
09-02-2003, 00:06
De profeet saws heeft gezegd: "Jullie zullen de manieren van degenen die voor jullie leefden imiteren, handlengte met handlengte, en armslengte met armslengte (uitdrukking om een vergelijking te maken dat wanneer zij iets doen dat moslims hen zullen volgen), zelfs wanneer zij de hol van een salamander binnen treden dat jullie hen zullen volgen, wij zeiden (de metgezellen) Oh boodschapper van Allah, Christenen en Joden?, "hij zei: Wie anders?" " Overgeleverd door Boekharie

karimaMarakesja
09-02-2003, 13:45
Okey mensen ik weet dat het imiteren is maar het we doen het toch niet om bij de andere te horen je doet het toch tegen de over de gene om wie je geeft... en Ms.Vegeta ik ga niets doen denk ik(sniksniksnik)... love you all kiss karima

shafia
09-02-2003, 14:01
Salaam eleykoem wr wb ik ben het er helemaal mee eens dat een feest is wat vroeger voor christenen waren(het is naar een heilige vernoemt in het christendom) maar ik moet je heerlijk zeggen dat niemand meer dit viert met die intensie het is nu echt alleen maar om aan je geliefde te laten weten dat je om haar of hem geeft. maar de zuster heeft wel gelijk we moeten wel uitkijken in hovere wij hier moslims aan mij gaan. walikom salaam wr wb shafia

DESPERADA
09-02-2003, 14:44
Salaam aleikom..... Ik begrijp dat je het niet met de intentie doet om er bij te horen.... Maar je immiteerd toch de kufar, en wij hebben geen spesciale dag nodig om onze liefde te tonen aan mekaar.... Iedere dag is Valentijn! Trouwens Dinsdag is ook een speciale dag om met mekaar cadeau's te wisselen.... (El Eid Adha ;) )

Kimaatje
09-02-2003, 14:47
Als er 1 dag is die ik haat is het Valentijnsdag.......ik ben te nuchter daarvoor. Ps: /me lost the faith in love :(