Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : OP zoek naar muziek voor op je bruiloft?

LZN
17-02-2005, 20:11

Salam ou alaikoum , Iedereen droomt van een perfecte bruiloft waar niets zou mislopen, met alles erop en eraan. Ik kan daartoe een bijdrage leveren wat betreft muziek. Ik draai alle soorten muziekgenres, rai, rif, reggada, chaabi, spaans, derbouka, ... Ik heb speciaal muziek voor alle soorten kledij of het nu chedda is of Amira of bruidsjurk, ik heb er allemaal de gespaste muziek voor. De prijs valt te bespreken natuurlijk, ik heb dus geen vaste prijs. Ik kan je garanderen dat zowel voor jou als voor de uitgenodigde het een onvergetelijke avond wordt vol plezier. Ik maak gebruik van professioneel materiaal. Wie interesse heeft kan me contacteren via pm. Ik kom zelf uit belgie en ben een vrouw ;) Spijt zal je zeker niet krijgen ;) Wa alaikoum asalaam..

romaisagirl
17-02-2005, 21:09
ahaa geen soussie muziek..:(

romaisagirl
17-02-2005, 21:13
ai ai cool....jah maar ik zag soussie niet bijstaan daarom. maar kom je ook naar amsterdam??

SweetRose
19-02-2005, 01:18
Antwerpen ?

romaisagirl
19-02-2005, 01:20

ik schreef --> " rai, rif, reggada, chaabi, spaans, derbouka, ... ;) Jazeker , ik kom overal . aha okeey mezian...

soekeina
19-02-2005, 22:52
ik heb een vraagje... wie heeft ervaring met orkestra siratie en sadik? alvast bedankt

sisy
23-02-2005, 15:41
wat is de prijs ik wil een dj voor mijn geboorte feest?