Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Neem hier even de tijd voor broederes en zusters het duurt maar heel even

Chaimaa
08-02-2003, 21:22

Asalmamoe 3alaikoem wa rahmatoellahi wa barakatoeh Alhamdoelillah zijn we allemaal moslims. We zijn zo geboren, we zullen zo de graf ingaan, we zullen zo de aarde verlaten, we zullen zo onze Heer ontmoeten en we zullen zo de paradijs insha Allah binnentreden. Elke zoon van Adam maakt fouten, maar de beste van deze mensen die fouten maken zijn de vergiffenisvragenden, zo zegt onze profeet (vzmh) Het vasten op de dag van Arafat (9e dag van Dhoel Hidja), maandag 10 februari 2003, is heel erg belangrijk. de profeet zegt: Wie de dag van Arafat vast, ontvangt voor twee jaar kwijtschelding van zonden, een vorig jaar en een volgend jaar, en wie de dag van Asjoera (de 10e dag van de maand Moharrem (1e islamitische maand)) vast, krijgt kwijtschelding van zonden over het afgelopen jaar". >(Deze hadieth is overleverd door Moslim) Hoe groot is de barmhartigheid van Allah. Als je een dag vast, zullen je zonden (niet de grote zonden, slechts de kleine zondes, maar die zijn er juist te veel) van het vorige jaar en het aankomende jaar gewist. Kunnen we zo'n kans negeren, dit kunnen slechts mensen doen die 100% weet dat hij weinig zondes heeft gemaakt. En dit is niemand op deze aarde. Daarom wil ik jullie herinneren dat deze dag niet vergeten mag worden, maandag 10 februari 2003. de 10e dag van Asjoera komt insha Allah, en als ik nog leef zal ik proberen dit ook te herinneren. Wa asalamoe 3alaikoem wa rahmatoelah

leipe_mocro
08-02-2003, 21:31
heel goed ik ga cker vasten inshallah

MSsVEGETA
08-02-2003, 21:36
heee bedankt man ik wist het niet eens Ik ga maandag standaart vasten Beslama

Chaimaa
08-02-2003, 21:39
Masha allah :Iluvu:

Dua
08-02-2003, 22:04

ik ga ook vasten insha'Allah, en voor de mensen die het niet doen, kom op wat is nou 1 dagje, als je ziet wat je er voor terug krijgt insha'Allah.

Chaimaa
09-02-2003, 17:32
precies dua :goedzo:

wafa_armani
09-02-2003, 17:36
Chaimaa, bedankt voor deze herinnering...ik ga inshaALLAH ook zeker vasten....:)

Chaimaa
09-02-2003, 17:41
with pleasure ;)