Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Alleen voor de meiden!!!

Pagina's : [1] 2 3

BentDagilia
08-02-2003, 20:33

Salaammalikoum allemaal, Ik heb een vraag voor de meiden. Als jullie ongesteld zijn he dan kan je heel prikkelbaar zijn in de zin van dat je humeurig bent. Ik ben het dus op dit moment en ik begon vandaag spontaan te huilen op me werk nog wel!!! Ik kreeg me ouders aan de lijn vanuit mekka en echt alles kwam eruit ik heb echt een uur lang een heel zwembad bij elkaar gehuild. Was dat het maar ik voel me daarnaast gauw gekwetst ik neem alles dan seriues op en ik wil daar vanaf. Als iemand Nerd zegt bijvoorbeeld dan wil ik diegene dood Maken :D Ook kan ik dan slecht tegen geintjes... terwijl ik een persoon ben die juist geintjes maakt... En onzeker voel ik me al helemaal in die periode!!! :rolleyes: Mijn vraag is of jullie er ook last van hebben en wat je er aan kunt doen... Serieuze reacties graag Bent Dagilia :zwaai:

Dida
08-02-2003, 20:44
het klinkt alsof je in de overGang zit ofso :stout:

Lady_Cazawia
08-02-2003, 20:49
ja meid I Know...bij mij moet je dan echt uit de buurt blijven..en moet jij dan ook altijd zoveel chocola gaan eten???..:D..ikke wel echt niet normaal, heb ik tenminste wel een excuus :stout:

Shining_Star
08-02-2003, 20:50
Origineel gepost door -RaChiDa¿- het klinkt alsof je in de overGang zit ofso :stout: :D :D :D

Angel
08-02-2003, 20:51

wat ik dan doe, is op de bank gaan zitten met mijn voeten op tafel en een zak chip, chocolade en drinken en een film op. En laat alles over me heen komen. de volgende dag ben ik de gewone :engel: :D :D

sabryn
08-02-2003, 21:00
Origineel gepost door Bent Dagilia Salaammalikoum allemaal, Ik heb een vraag voor de meiden. Als jullie ongesteld zijn he dan kan je heel prikkelbaar zijn in de zin van dat je humeurig bent. Ik ben het dus op dit moment en ik begon vandaag spontaan te huilen op me werk nog wel!!! Ik kreeg me ouders aan de lijn vanuit mekka en echt alles kwam eruit ik heb echt een uur lang een heel zwembad bij elkaar gehuild. Was dat het maar ik voel me daarnaast gauw gekwetst ik neem alles dan seriues op en ik wil daar vanaf. Als iemand Nerd zegt bijvoorbeeld dan wil ik diegene dood Maken :D Ook kan ik dan slecht tegen geintjes... terwijl ik een persoon ben die juist geintjes maakt... En onzeker voel ik me al helemaal in die periode!!! :rolleyes: Mijn vraag is of jullie er ook last van hebben en wat je er aan kunt doen... Serieuze reacties graag Bent Dagilia :zwaai: ik ben ook zo een gevoelig iemand.. ik herken mijn karakter echt in die van jou. vroeger was ik best wel stoer maar nu ben ik zo gevoelig. ik denk dat het meer aan de leeftijd ligt, hoe ouder iemand wordt des te meer ga je je gevoel ontwikkelen. alleen ik voel me nooit onzeker in die periode.. ik voel me dan juist kip lekker en vrouwelijk. jaaa het klinkt misschien wel raar maar het is zo.

MSsVEGETA
08-02-2003, 21:10
Zoiets hoort gewoon bij je denk ik Als ik ongesteld ben dan ben ik ook heel humeurig en prikkelbaar En hierop bestaan geen medicijnen helaas :zwaai: beslama

Zin_Rabat
08-02-2003, 21:34
I know meissie Soms heb ik ook zo een rot gevoel je voelt je zo rot en je wilt dan alleen maar huilen voer alles Op dat moment heb je gewoon wat meer liefde nodig misschien omdat je ouders nu er ook niet zijn dat je daarvoor extra gevoelig bent Ik weet hoe rottig het is maar huilen is toch ook soms wel goed effe lekker je hartje luchten :blauwkus: Rbatiea

Hart4Islam
08-02-2003, 21:45
Origineel gepost door Bent Dagilia Salaammalikoum allemaal, Ik heb een vraag voor de meiden. Als jullie ongesteld zijn he dan kan je heel prikkelbaar zijn in de zin van dat je humeurig bent. Ik ben het dus op dit moment en ik begon vandaag spontaan te huilen op me werk nog wel!!! Ik kreeg me ouders aan de lijn vanuit mekka en echt alles kwam eruit ik heb echt een uur lang een heel zwembad bij elkaar gehuild. Was dat het maar ik voel me daarnaast gauw gekwetst ik neem alles dan seriues op en ik wil daar vanaf. Als iemand Nerd zegt bijvoorbeeld dan wil ik diegene dood Maken :D Ook kan ik dan slecht tegen geintjes... terwijl ik een persoon ben die juist geintjes maakt... En onzeker voel ik me al helemaal in die periode!!! :rolleyes: Mijn vraag is of jullie er ook last van hebben en wat je er aan kunt doen... Serieuze reacties graag Bent Dagilia :zwaai: OW MIJN PRIKKELING IS VEEL AANDACHT VRAGEN SOMS DEPRESSIEF ZIJN SOMS ERG KWAAD, OF TE VERWAAND MOET ALLES HEBBEN EN ALS IK CHOCOLADE ZIE DAN VAL IK AAN.... :D

Missrapster
08-02-2003, 21:50
damnzzzz ik rol,schreeuw.....het is gewoon een heel bevalling....en niemand moet tegen me praten.....ff gewoon rustig slapen........

Hart4Islam
08-02-2003, 21:51
Origineel gepost door OemLoqmaan OW MIJN PRIKKELING IS VEEL AANDACHT VRAGEN SOMS DEPRESSIEF ZIJN SOMS ERG KWAAD, OF TE VERWAAND MOET ALLES HEBBEN EN ALS IK CHOCOLADE ZIE DAN VAL IK AAN.... :D OW KAN DAN ERG EMOTOINEEL ZIJN OM DE RAARSTE DINGEN

Nadia_
08-02-2003, 21:52
Soms heb ik het wel maar soms niet. Bijvoorbeeld vandaag(ik ben het nu ook) ben ik niet chagie ofSJo maar ik ben gewoon een beetje droog. Vorige keer was ik wel zwaaaaaaaaaar chaggie, ik had ruzie met iedereen en ik had zwaaaaaaaaaar gejankt:huil:. maar nu dus niet :D

Chaimaa
08-02-2003, 21:53
Origineel gepost door OemLoqmaan OW MIJN PRIKKELING IS VEEL AANDACHT VRAGEN SOMS DEPRESSIEF ZIJN SOMS ERG KWAAD, OF TE VERWAAND MOET ALLES HEBBEN EN ALS IK CHOCOLADE ZIE DAN VAL IK AAN.... :D precies hetzelfde :rolleyes:

sweet_honnepon
08-02-2003, 21:54
Origineel gepost door Missrapster damnzzzz ik rol,schreeuw.....het is gewoon een heel bevalling....en niemand moet tegen me praten.....ff gewoon rustig slapen........ dat heb ik ook man, het lijkt net of ik ga bevallen..ben misselijk..haat als mensen dan tegen me praten..het enigste wat helpt is met een warme kruik op je buik slapen :D en chocola natuurlijk

Lady_Cazawia
08-02-2003, 21:56

booh zeg wat ben ik blij om al deze reacties te horen...ik dacht al die tijd dat ik de enigste was...:D

Pagina's : [1] 2 3