Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : WaaroM Zijn ........................Jongens???....

Pagina's : [1] 2

Zin_Rabat
08-02-2003, 18:56

Waarom Zijn Leuke eerlijke Aardig Lieve schattige Fantatische zorgzaame behulpzaame Romantische Jongens Die echt voor je gaan en Niet Van alle Appaltjes willen Eten OP Uitsterven Waarom ZIjn Ze Nu Een Bedreigde Mens Soort Waarom Kan Je Ze Haast Nergens Meer Vinden???? :confused: :rolleyes:

SowFunny
08-02-2003, 18:57
uhhhh vraag dat aan doker vin love

Saiyan
08-02-2003, 18:57
Origineel gepost door Zin_Rabat Waarom Zijn Leuke eerlijke Aardig Lieve schattige Fantatische zorgzaame behulpzaame Romantische Jongens Die echt voor je gaan en Niet Van alle Appaltjes willen Eten OP Uitsterven Waarom ZIjn Ze Nu Een Bedreigde Mens Soort Waarom Kan Je Ze Haast Nergens Meer Vinden???? :confused: :rolleyes: Ik ben niet uitgestorven :D

SweetRose
08-02-2003, 18:59
ik weet niet..ikke geen (marokkaanse) jongens kenne..dus ikke weette ni wa jij over aant klappe zijt :D:D

Saiyan
08-02-2003, 19:00

Origineel gepost door zin 'n midar ik weet niet..ikke geen (marokkaanse) jongens kenne..dus ikke weette ni wa jij over aant klappe zijt :D:D bla Belg

SweetRose
Origineel gepost door Saiyan Ik ben niet uitgestorven :D Ze3ma..ga Dragon Ball Z zien man...:D:D

Zin_Rabat
Origineel gepost door Saiyan Ik ben niet uitgestorven :D ahahahahaha maar ik had het ook niet over die andere jongens die precies het tegen overgestelde zijn van mijn opsomming :D

Saiyan
08-02-2003, 19:02
Origineel gepost door zin 'n midar Ze3ma..ga Dragon Ball Z zien man...:D:D ja :D

sweet_honnepon
08-02-2003, 19:02
Origineel gepost door Zin_Rabat Waarom Zijn Leuke eerlijke Aardig Lieve schattige Fantatische zorgzaame behulpzaame Romantische Jongens Die echt voor je gaan en Niet Van alle Appaltjes willen Eten OP Uitsterven Waarom ZIjn Ze Nu Een Bedreigde Mens Soort Waarom Kan Je Ze Haast Nergens Meer Vinden???? :confused: :rolleyes: die jongens bestaan wel maar je moet er wel naar ZOEKEN. want goede jongens zitten meestal thuis :D

Saiyan
08-02-2003, 19:04
Origineel gepost door Zin_Rabat ahahahahaha maar ik had het ook niet over die andere jongens die precies het tegen overgestelde zijn van mijn opsomming :D :(

Zin_Rabat
08-02-2003, 19:07
Origineel gepost door sweet_honnepon die jongens bestaan wel maar je moet er wel naar ZOEKEN. want goede jongens zitten meestal thuis :D Is goed meid ik ga voortaan wel in huizen zoeken Ik Bel wel even aan en vraag aan de gene die opendoet woont hier ould el nes want ja als ik blijf wanten tot hij komt kan ik wel lang wachten zoals je al aangaf ze zitten thuis verstopt ;) :p

Zin_Rabat
08-02-2003, 19:09
Origineel gepost door Saiyan :( Alatief Katehtie liea kalbie :verdriet: geer smahlie hafak Geer dhakt mhak smahlie :traan2:

Saiyan
08-02-2003, 19:10
Origineel gepost door Zin_Rabat Alatief Katehtie liea kalbie :verdriet: geer smahlie hafak Geer dhakt mhak smahlie :traan2: voor deze ene keer dan :D

Zin_Rabat
08-02-2003, 19:12
:blauwkus: :p

Saiyan
08-02-2003, 19:13

Origineel gepost door Zin_Rabat :blauwkus: :p de :blauwkus: is ok, maar die :p snap ik niet :D

Pagina's : [1] 2