Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ben ik gelukkig

smahantje
17-02-2005, 12:02

Weet je hoe erg t isals naar de dokter gaat en hij vertelt dat je nooit kinderen zult krijgen Weet je hoeveel verdriet van binnen, alhamdolillah oe saffi

OumYAssine
17-02-2005, 12:10
salama aleikoem oegti, ik weet het niet ik heb 2 zoontjes alhamdeoliah , maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Voordat ik mijn kids had had ik vaker zoiets van stel dat het niet lukt. Maar Allah htiek sabr ya oegti en denk alles ligt in de handen van Allah subhana wa taala Wa aleikoem assalam wa rahmtallah wa baraktuh OumYAssine

xMagrabiax
17-02-2005, 13:20
Dat lijkt mij echt zo erg, mijn grootste nachtmerrie, ik ben dol op kinderen ewa ja het ligt in allah z'n handen wij kunnen alleen dankbaar zijn met wat we hebben. Sbar is belangrijk

sowsow
22-02-2005, 16:19
de dokter kan wel alles zeggen maar, ALLAHOE A3LAM!!! er gebeuren vaak wonderen...

Ladyx1983
22-02-2005, 16:40

de dokter kan wel alles zeggen maar, ALLAHOE A3LAM!!! er gebeuren vaak wonderen... :) juist ja

Missrapster
22-02-2005, 22:05
ik ben echt bang dat ik echt geen kindjes mischien kan krijgen ,ik ben namelijk heel erg ziek geweest... ik hoop echt insha allah dat ik kindjes kan krijgen liefs safae meid je bent nie de enige :traan1:...we moeten gewoon sbar hebben en bidden tot God ....tja er zijn mensen die het veel en veel erger hebbeb...

esra_turkish
22-02-2005, 22:34
ja je moet voor alles en nog wat sukur zeggen, bidden tot allah swt, en wonderen zullen achtermekaar komen. insallah zal je een kindje hebben, bye