Bekijk originele versie : reactie op dinges haar vraag
faizaatje79
17-02-2005, 03:45
Hey sista salaam aleikoum.. slaap je nog???? he je bent aan het slaapwandelen.. Kom terug je bedje in.. morgen is weer een nieuwe dag om marokko.nl onveilig te maken.. :maf:
:hihi:
Aleykum Asalaam..
Koelschie LabasSs?..:D Ik ben echt klaar wakker...en ik moet toch wat doen he...:p
Keep it up..Dikke Boessa van mij...B'slama
check ook mijn CU2;)
faizaatje79
17-02-2005, 04:05
:hihi:
Aleykum Asalaam..
Koelschie LabasSs?..:D Ik ben echt klaar wakker...en ik moet toch wat doen he...:p
Keep it up..Dikke Boessa van mij...B'slama
check ook mijn CU2;)
:haha: ja meid.. alles goed hier en ook nog geeen slaap :( Waar is harlem69?? Die komt ons meestal ook nog ff gezelschap houden..
HARLEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM....
:haha: ja meid.. alles goed hier en ook nog geeen slaap :( Waar is harlem69?? Die komt ons meestal ook nog ff gezelschap houden..
HARLEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM.... die komt niet in deze rubriek denk ik ;) dus je moet het met mij doen vandaag:gniffel:
faizaatje79
17-02-2005, 04:27
die komt niet in deze rubriek denk ik ;) dus je moet het met mij doen vandaag:gniffel:
Welke rubriek zit ik??? ohhhh ja klopt haha.. tja ik ga em es zoeken.. bye bye..
Harlem69
17-02-2005, 06:06
:haha: ja meid.. alles goed hier en ook nog geeen slaap :(
Waar is harlem69?? Die komt ons meestal ook nog ff gezelschap houden..
HARLEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM....
Oeps... ben iets te laat hoor ik al aan jullie gesnurk... :rolleyes:
Ok... ga weer verder checken... :o
XXXX
:hoedaf:
Harlem69
17-02-2005, 06:07
die komt niet in deze rubriek denk ik ;) dus je moet het met mij doen vandaag:gniffel:
Waar er dames zijn... is Harlem te vinden he... :hadj:
XXXX
amel_nador
22-02-2005, 11:55
Waar er dames zijn... is Harlem te vinden he... :hadj:
XXXX
:haha:
sow sow sow... vind je vrouwtju/verloofde of mama t wel goed da je zoww laat nog op blijft..?? :rolleyes:
Maggg niet he.. :hadj:
:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.