Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : reactie op dinges haar vraag

lilmizz
17-02-2005, 02:37

hoi

faizaatje79
17-02-2005, 03:45
Hey sista salaam aleikoum.. slaap je nog???? he je bent aan het slaapwandelen.. Kom terug je bedje in.. morgen is weer een nieuwe dag om marokko.nl onveilig te maken.. :maf:

lilmizz
17-02-2005, 03:58
:hihi: Aleykum Asalaam.. Koelschie LabasSs?..:D Ik ben echt klaar wakker...en ik moet toch wat doen he...:p Keep it up..Dikke Boessa van mij...B'slama check ook mijn CU2;)

faizaatje79
17-02-2005, 04:05
:hihi: Aleykum Asalaam.. Koelschie LabasSs?..:D Ik ben echt klaar wakker...en ik moet toch wat doen he...:p Keep it up..Dikke Boessa van mij...B'slama check ook mijn CU2;) :haha: ja meid.. alles goed hier en ook nog geeen slaap :( Waar is harlem69?? Die komt ons meestal ook nog ff gezelschap houden.. HARLEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM....

lilmizz
17-02-2005, 04:06

:haha: ja meid.. alles goed hier en ook nog geeen slaap :( Waar is harlem69?? Die komt ons meestal ook nog ff gezelschap houden.. HARLEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM.... die komt niet in deze rubriek denk ik ;) dus je moet het met mij doen vandaag:gniffel:

faizaatje79
17-02-2005, 04:27
die komt niet in deze rubriek denk ik ;) dus je moet het met mij doen vandaag:gniffel: Welke rubriek zit ik??? ohhhh ja klopt haha.. tja ik ga em es zoeken.. bye bye..

Harlem69
17-02-2005, 06:06
:haha: ja meid.. alles goed hier en ook nog geeen slaap :( Waar is harlem69?? Die komt ons meestal ook nog ff gezelschap houden.. HARLEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM.... Oeps... ben iets te laat hoor ik al aan jullie gesnurk... :rolleyes: Ok... ga weer verder checken... :o XXXX :hoedaf:

Harlem69
17-02-2005, 06:07
die komt niet in deze rubriek denk ik ;) dus je moet het met mij doen vandaag:gniffel: Waar er dames zijn... is Harlem te vinden he... :hadj: XXXX :hoedaf:

amel_nador
22-02-2005, 11:55
Waar er dames zijn... is Harlem te vinden he... :hadj: XXXX :hoedaf: :haha: sow sow sow... vind je vrouwtju/verloofde of mama t wel goed da je zoww laat nog op blijft..?? :rolleyes: Maggg niet he.. :hadj: :D