Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Happy valentine?!

DESPERADA
08-02-2003, 16:26

Salaam aleikom Wel eens afgevraagd waar Valentijn's dag vandaan komt? Klik hier (http://www28.brinkster.com/moslimsgezin/Valentijn.swf) De profeet saws heeft gezegd: "Jullie zullen de manieren van degenen die voor jullie leefden imiteren, handlengte met handlengte, en armslengte met armslengte (uitdrukking om een vergelijking te maken dat wanneer zij iets doen dat moslims hen zullen volgen), zelfs wanneer zij de hol van een salamander binnen treden dat jullie hen zullen volgen, wij zeiden (de metgezellen) Oh boodschapper van Allah, Christenen en Joden?, "hij zei: Wie anders?" " Overgeleverd door Boekharie

bentbled
08-02-2003, 16:31
Ik snap ook niet waarom sommige hieraan mee doen. Waarom moeten we toch altijd meelopen met alles wat ze doen? Laat hun maar een keer doen wat wij doen.

DESPERADA
08-02-2003, 16:39
Origineel gepost door helleau alsod dat is uitgevonden door de nlers :rolleyes: Door een priester die in Rome is onthoofd op 14 februari, sinds die dag konden geliefdes hun liefde tonen door cadeau's te geven etc. Tis toen geimporteerd naar Amerika, en sindsdien wereldwijd verspreid (lekker belangrijk allemaal om te weten :rolleyes: ) Hebben wij moslim's daar een speciale dag voor nodig, alleen omdat shi Priester op die dag is onthoofd.....? We kunnen mekaar altijd cadeau's geven.... (op de legale manier, Als je dus getrouwd bent ;) )

kickboxgirl
08-02-2003, 16:54
wie wil me valentijn zijn will you be my valentijnn i will waigth for youw my love i will stay en waight for you

SowFunny
08-02-2003, 17:46

Origineel gepost door kickboxgirl wie wil me valentijn zijn will you be my valentijnn i will waigth for youw my love i will stay en waight for you je haar :hihi:

kickboxgirl
08-02-2003, 18:10
kan ik les volgen bij jouw????????????? pleaseeeeeeeeeeeeeeee

kickboxgirl
08-02-2003, 18:16
jaa ook ja erg heeee

SowFunny
08-02-2003, 18:18
safe laat haar