Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn buurjongen is doodgeschoten....

MissLovePeace
08-02-2003, 15:20

Vorige week is mijn buurjongen neergeschoten, om niets. Ik had het al gehoord op het nieuws. Toen zat ik er al mee, omdat het een jongen van 13 jaar was. De grote schok kwam woensdag toen mijn moeder vertelde dat het om mijn buurjongen ging. Ik kon het gewoon niet geloven, ik moest het zeker weten. Ik deed het raam open en heb het toen gevraagd aan twee meisjes die voor zijn deur stonden, waarschijnlijk familie. ze zeiden dat het waar is. Ik begon te huilen....... Ik vond het al erg toen ik het op tv zag, maar hij bleek ook nog eens mijn buurjongen te zijn. het ergste is nog wel dat ik dat niet wist. Ik ken mijn eigen buren niet eens. Hij werd bij de metro doodgeschoten, dat is een heel eind verderop. Ik dacht dat hij daar in de buurt woonde. Maar hij was mijn buurjongen. Ik kan het nog steeds niet geloven. zijn gezicht kan ik mij nu weer heel goed herinneren. Ik zal hem altijd op de fiets in de zomer. Ook zag ik hem vorig jaar altijd bij de bus. MIJN GROTE VRAAG IS NOU... Gaat hij naar de hel of de hemel????????? hij was kaapverdiaans en christelijk. Ik wil het heel graag weten. Ik heb deze vraag eerder gesteld op het andere forum, maar ik heb nog steeds geen zeker antwoord. alvast bedankt.

-xxx-Rachida
08-02-2003, 15:26
dat is nou het akelige van dit klimaat....mensen lossen 'problemen' met geweld op....maar wat kan een jongetje van 13 jaar nou....ja sneeuwballen gooien....en dat is kennelijk een relevante reden om iemand dan maar neer te knallen....ik durf te wedden dat de media de dader als gek zal neerzetten....doen ze altijd..... ik wens je veel sterkte....ik weet hoe het is....

MrHaarlem
08-02-2003, 15:26
Origineel gepost door MissLovePeace Vorige week is mijn buurjongen neergeschoten, om niets. Ik had het al gehoord op het nieuws. Toen zat ik er al mee, omdat het een jongen van 13 jaar was. De grote schok kwam woensdag toen mijn moeder vertelde dat het om mijn buurjongen ging. Ik kon het gewoon niet geloven, ik moest het zeker weten. Ik deed het raam open en heb het toen gevraagd aan twee meisjes die voor zijn deur stonden, waarschijnlijk familie. ze zeiden dat het waar is. Ik begon te huilen....... Ik vond het al erg toen ik het op tv zag, maar hij bleek ook nog eens mijn buurjongen te zijn. het ergste is nog wel dat ik dat niet wist. Ik ken mijn eigen buren niet eens. Hij werd bij de metro doodgeschoten, dat is een heel eind verderop. Ik dacht dat hij daar in de buurt woonde. Maar hij was mijn buurjongen. Ik kan het nog steeds niet geloven. zijn gezicht kan ik mij nu weer heel goed herinneren. Ik zal hem altijd op de fiets in de zomer. Ook zag ik hem vorig jaar altijd bij de bus. MIJN GROTE VRAAG IS NOU... Gaat hij naar de hel of de hemel????????? hij was kaapverdiaans en christelijk. Ik wil het heel graag weten. Ik heb deze vraag eerder gesteld op het andere forum, maar ik heb nog steeds geen zeker antwoord. alvast bedankt. Lieve MissLovePeace, Het is natuurlijk erg wat er is gebeurt, maar alleen Allah(swt) bepaald of iemand naar de hemel gaat of niet. Dus ik kan jou vraag niet beantwoorden.

Bent_Fes
08-02-2003, 15:33
Origineel gepost door MissLovePeace Vorige week is mijn buurjongen neergeschoten, om niets. Ik had het al gehoord op het nieuws. Toen zat ik er al mee, omdat het een jongen van 13 jaar was. De grote schok kwam woensdag toen mijn moeder vertelde dat het om mijn buurjongen ging. Ik kon het gewoon niet geloven, ik moest het zeker weten. Ik deed het raam open en heb het toen gevraagd aan twee meisjes die voor zijn deur stonden, waarschijnlijk familie. ze zeiden dat het waar is. Ik begon te huilen....... Ik vond het al erg toen ik het op tv zag, maar hij bleek ook nog eens mijn buurjongen te zijn. het ergste is nog wel dat ik dat niet wist. Ik ken mijn eigen buren niet eens. Hij werd bij de metro doodgeschoten, dat is een heel eind verderop. Ik dacht dat hij daar in de buurt woonde. Maar hij was mijn buurjongen. Ik kan het nog steeds niet geloven. zijn gezicht kan ik mij nu weer heel goed herinneren. Ik zal hem altijd op de fiets in de zomer. Ook zag ik hem vorig jaar altijd bij de bus. MIJN GROTE VRAAG IS NOU... Gaat hij naar de hel of de hemel????????? hij was kaapverdiaans en christelijk. Ik wil het heel graag weten. Ik heb deze vraag eerder gesteld op het andere forum, maar ik heb nog steeds geen zeker antwoord. alvast bedankt. Het is echt erg wat er gebeurd is, een jongen van 13 in koelbloede vermoord....en waarvoor?? Omdat hij een sneeuwbal gooide....waar gaat dit heen met de wereld?????? Een tijdje terug, was dit ook gebeurd met een 15-jarige jongen...en 1 x raden waarvoor?? Juist ook om sneeuwballen gooien!! Is dit een trend geworden ofzo, mensen doodmaken als ze een sneeuwbal naar je gooien???????? Maar MissLovePeace jouw vraag kan niet door een mens worden beantwoord worden, of hij naar de hel of naar de hemel gaat...de enige die dat weet is de Almachtige Allah SWT!! Wa salaam

MrHaarlem
08-02-2003, 15:34

Origineel gepost door MissLovePeace Vorige week is mijn buurjongen neergeschoten, om niets. Ik had het al gehoord op het nieuws. Toen zat ik er al mee, omdat het een jongen van 13 jaar was. De grote schok kwam woensdag toen mijn moeder vertelde dat het om mijn buurjongen ging. Ik kon het gewoon niet geloven, ik moest het zeker weten. Ik deed het raam open en heb het toen gevraagd aan twee meisjes die voor zijn deur stonden, waarschijnlijk familie. ze zeiden dat het waar is. Ik begon te huilen....... Ik vond het al erg toen ik het op tv zag, maar hij bleek ook nog eens mijn buurjongen te zijn. het ergste is nog wel dat ik dat niet wist. Ik ken mijn eigen buren niet eens. Hij werd bij de metro doodgeschoten, dat is een heel eind verderop. Ik dacht dat hij daar in de buurt woonde. Maar hij was mijn buurjongen. Ik kan het nog steeds niet geloven. zijn gezicht kan ik mij nu weer heel goed herinneren. Ik zal hem altijd op de fiets in de zomer. Ook zag ik hem vorig jaar altijd bij de bus. MIJN GROTE VRAAG IS NOU... Gaat hij naar de hel of de hemel????????? hij was kaapverdiaans en christelijk. Ik wil het heel graag weten. Ik heb deze vraag eerder gesteld op het andere forum, maar ik heb nog steeds geen zeker antwoord. alvast bedankt. Lieve MissLovePeace, Het is natuurlijk erg wat er is gebeurt, maar alleen Allah(swt) bepaald of iemand naar de hemel gaat of niet. Dus ik kan jou vraag niet beantwoorden.

Bent_Fes
08-02-2003, 15:47
Origineel gepost door MrHaarlem Lieve MissLovePeace, Het is natuurlijk erg wat er is gebeurt, maar alleen Allah(swt) bepaald of iemand naar de hemel gaat of niet. Dus ik kan jou vraag niet beantwoorden. Waarom 2x hetzelfde antwoord plaatsen??

SowFunny
08-02-2003, 15:53
ik heb het ook op de radio gehoord....

MrHaarlem
08-02-2003, 15:58
Origineel gepost door Bent_Fes Waarom 2x hetzelfde antwoord plaatsen?? oooohhhh ;) per ongeluk excuus me plz

Bent_Fes
08-02-2003, 16:09
Origineel gepost door MrHaarlem oooohhhh ;) per ongeluk excuus me plz Foutje kan gebeuren.............. :zwaai:

kickboxgirl
08-02-2003, 16:57
hey meid woon je in SLINGE? dus in rotterdam zuid ik woon niet zover vandaan in ijsselmonde het is wel erg wat er was gebeurd niet normaal, maar jah alah bepaalt wie doodgaat en wie leeft en wie hel en hemel treedt beslama

Ali_Z
08-02-2003, 17:12
Niemand weet precies wat er gebeurd is....misschien stopten ze wel stenen in die sneeuwballen om die vervolgens door de voorruit van passerende wagens te gooien....sommige mensen vinden dat reden om een aanslag op hun leven te verdedigen met pistoolschoten...IDIOOT natuurlijk...maar wel enigzins begrijpelijk...als we uitgaan van bovenstaand scenario dan zou ik ook para worden...maar doodschieten..NEE Niemand weet wat de omstandigheden waren...dus niet gelijk roepen..WAAR GAAT HET HEEN MET DE WERELD...misschien was het wel een gek ofzo....en als je je toch afvraagt waar het heengaat met de wereld...doe moeite en ga het antwoord zoeken. Thalou

Bent_Fes
08-02-2003, 17:24
Origineel gepost door Ali_Z Niemand weet precies wat er gebeurd is....misschien stopten ze wel stenen in die sneeuwballen om die vervolgens door de voorruit van passerende wagens te gooien....sommige mensen vinden dat reden om een aanslag op hun leven te verdedigen met pistoolschoten...IDIOOT natuurlijk...maar wel enigzins begrijpelijk...als we uitgaan van bovenstaand scenario dan zou ik ook para worden...maar doodschieten..NEE Niemand weet wat de omstandigheden waren...dus niet gelijk roepen..WAAR GAAT HET HEEN MET DE WERELD...misschien was het wel een gek ofzo....en als je je toch afvraagt waar het heengaat met de wereld...doe moeite en ga het antwoord zoeken. Thalou M.a.w. moet kunnen?????????? Als het bij iemand was gebeurd om wie je gaf, dan piep je wel anders....dus l u l geen onzin!! IEMAND VERMOORDEN, MAG EN KAN NIET!!! Niemand heeft het recht om iemands leven zomaar te ontnemen (en zeker niet om sneeuwballen) alleen ALLAH SWT!!

Bent_Fes
08-02-2003, 17:25
Origineel gepost door Ali_Z en als je je toch afvraagt waar het heengaat met de wereld...doe moeite en ga het antwoord zoeken. Thalou waar heb jij het in hemelsnaam over??? wat voor antwoorden.........

Ali_Z
08-02-2003, 17:31
Origineel gepost door Bent_Fes M.a.w. moet kunnen?????????? Als het bij iemand was gebeurd om wie je gaf, dan piep je wel anders....dus l u l geen onzin!! IEMAND VERMOORDEN, MAG EN KAN NIET!!! Niemand heeft het recht om iemands leven zomaar te ontnemen (en zeker niet om sneeuwballen) alleen ALLAH SWT!! NEEEEEE.....niet met andere woorden. Met de woorden zoals het in de topic staat!! Wie zegt dat ik zeg dat moorden kan?? Nu *** jij onzin...niet mn woorden gaan verdraaien want daar word ik een beetje pissig van. En waar ik t over heb....iwa iedereen zit te gillen en te janken waar het met de werled heen gaat...maar wie bepaalt dat?? Juist jij en ik....en de rest van de 'mensen' op deze aardbol....

Hamida
08-02-2003, 18:54

ik denk dat hij in de hemel komt hij was te jong om te weten wat goed en wat fout is ik vind het heel erg dat dit had moeten gebeuren een jongetje van dertien jaar oud die sterven moest om een sneeuwbal ik hoop dat diegene die dit op hen geweten hebben een lang leven vol pijn en schuld hebben en dat ze rotten in de hel!!!! hebben ze geen hart dat ze zomaar een jongetje vermoorden?? wat ben je als je zoiets doet?? ik vind het heel erg voor de familie dat hun zoiets moeten meemaken hier kom je lang niet overheen gecondoleerd aan iedereen die het kind kon! bousa