Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : [B]Veelbelovende toekomst!!![/B]

Pagina's : [1] 2

Judas
16-02-2005, 17:29

Beste mensen, Ik vroeg mij namelijk af, nu er zoveel moslims zijn, bijkomen elk jaar en het straks onontkomelijk is dat de moslims dit land over gaan nemen en besturen :) af, of jullie mee willen denken aan -ook niet aan te ontkomen- hoe we dit land dan gaan noemen. Ik vind de naam Neder van Nderland erg ouderwets en zo middeleeuws en niet meer voldoen nu anno 2005. Vandaar dat ik jullie wil vragen welke namen jullie kunnen bedenken hiervoor. Wellicht zal dit de toekomstige naam zijn voor dit land. Stel je eens voor :hoera: Ik heb hieronder al een paar neergezet zodat jullie er ook over kunnen filosoferen, - Allochtonie (puntjes op de E) - Integratie (puntjes op de E) - Marrokije -Turokko etc....... Ben ik in de buurt???? Andere Suggesties???......

grendel
16-02-2005, 17:33
Beste mensen, Ik vroeg mij namelijk af, nu er zoveel moslims zijn, bijkomen elk jaar en het straks onontkomelijk is dat de moslims dit land over gaan nemen en besturen :) af, of jullie mee willen denken aan -ook niet aan te ontkomen- hoe we dit land dan gaan noemen. Ik vind de naam Neder van Nderland erg ouderwets en zo middeleeuws en niet meer voldoen nu anno 2005. Vandaar dat ik jullie wil vragen welke namen jullie kunnen bedenken hiervoor. Wellicht zal dit de toekomstige naam zijn voor dit land. Stel je eens voor :hoera: Ik heb hieronder al een paar neergezet zodat jullie er ook over kunnen filosoferen, - Allochtonie (puntjes op de E) - Integratie (puntjes op de E) - Marrokije -Turokko etc....... Ben ik in de buurt???? Andere Suggesties???...... Zuipenblowistan :D

Removed
16-02-2005, 17:40
The Netherlands. Nederland. Holland. Kies maar. -Removed-, Time-out.

Judas
16-02-2005, 17:46
Zuipenblowistan :D nee man, Te asociaal, niet?

Judas
16-02-2005, 17:48

The Netherlands. Nederland. Holland. Kies maar. -Removed-, Time-out. Kom op zeg, Ikk heb geen zin om in herhaling te vallen.....gebruik je denkvermogen en wees niet zo n conservatief mannetje, oke? :) toedeloe...

grendel
16-02-2005, 17:48
nee man, Te asociaal, niet? Maar wel realistisch :D

amused
16-02-2005, 17:57
De Noordzee....

grendel
16-02-2005, 18:01
De Noordzee.... Costa del Barbares :D

jamal_erifi
16-02-2005, 18:03
Atusham-tagnaland (de meeste dromen zijn bedrog)

Removed
16-02-2005, 18:06
Kom op zeg, Ikk heb geen zin om in herhaling te vallen.....gebruik je denkvermogen en wees niet zo n conservatief mannetje, oke? :) toedeloe... lol, kijk, ik denk dat nederland, holland, the netherlands, beter van binnen moet veranderen dan niet van buiten. Begrijp je? En zeg is, als je Nederland, JudasSpokes land noemt, los je daarmee de problemen van dit moment op? - Nee. toedeloe? lol. -Removed-, Time-out. p.s; mama lief roept, ik ben te laat, 6 uur, Etenstijd! luilekkerland, toedeloe!

Judas
17-02-2005, 20:24
He Kom op jongens en dame, Ik heb nog geen goede benaming langs zien komen. Toe nou :)

Ned._Moslim
17-02-2005, 21:06
He Kom op jongens en dame, Ik heb nog geen goede benaming langs zien komen. Toe nou :) Islamistan? Darul Islam?

Carlitos
17-02-2005, 21:11
*Gaap* :moe:

Tessie
17-02-2005, 21:16
Nomarokije (puntjes op de e)

Blade20
17-02-2005, 21:19

Eigenlijk is de toekomst niet echt veelbelovend, je kunt wel juichen datover een jaar of 150 Nederland voor het merendeel Islamitisch is, maar denk daarbij wel aan dat Nederland over 100 jaar niet meer bestaat door overstromingen. (he bah, vervelend he, een land regeren met duikpakken aan....) Anyway, het is nog veel triester gesteld, het ziet er naar uit dat wij in de nabije geologische toekomst (lees binnen 200 jaar) wellicht als ras worden uitgeroeid door de natuur. (lees door de effecten die wij en de natuurlijke cyclus gaan uitoefenen). Nee, deze keer is het geen fabeltje maar veel eerder waarheid. In de middeleeuwen beschikte we niet over geavanceerde meetapparatuur en verbrandingsmotors nu wel. De resultaten van meer dan 100 jaar meten zijn niet echt goed voor onze nabije toekomst als ras. Het ziet er eerder naar uit dat we allemaal verliezen en niemand met zijn religie en\of cultuur zal heersen over de aarde. Het is nogal lastig leven met een temperatuur van ver boven de norm voor mensen, en dan heb ik het nog niet eens over ons waterpeil laat staan het gebrek aan apparatuur om ons mee te redden door een tekort van brandstof. Schijnbaar is de Koran over een toevalligheidje op het juiste spoor, als de Islam op aarde gaat heersen is het met de mensen gedaan als ras. Niet door de Islam, maar doordat de Islam veel te traag en inefficient is geweest en dus te laat aan komt op het station omdat andere culturen de wereld al hebben verovert en voor teveel veranderingen hebben gezorgt en de aarde zichzelf gaat opwarmen (met behulp van wat andere hemellichamen) Nee, geen veelbelovende toekomst, maar een catastrophale uitsterving. Lach maar en noem me doemdenkend! Maar als het zover is zullen onze kinderen ons vervloeken om onze stommiteiten en onze triviale gevechten en discussies over minieme verschillen in religies en culturen!! En wie van jullie kan dan zeggen dat hij niet het bloed van zijn ras aan zijn handen heeft voor het hoogste gerecht?!? Dan zul je inzien dat je met de verkeerde dingen bezig bent geweest en je door je droom hebt laten misleiden!

Pagina's : [1] 2