Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : leden waar we echt iets aan hebben

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

Missy20
07-02-2003, 22:49

Als ik voor me zelf mag spreken, dan moet ik toegeven dat ik hier het een en ander heb opgepikt van bepaalde leden. Niet alleen is mijn woordenschat aan scheldwoorden zeeeeer verruimd :D sinds ik hier kom, ............maar gelukkig heb ik ook andere dingen opgepikt van jullie....... Sommige leden snijden echt goede onderwerpen aan, onderwerpen waar we echt iets aan hebben en op z'n tijd is dat best leuk. Om een voorbeeld te noemen...ja.ja...ik ga nu namen noemen..nou ja...twee namen dan als voorbeeld,.... Twinkleeye....zij heeft ze duidelijk alles op een rijtje naar mijn idee... en Mohammed Justice, ik denk dat er veel leden zijn die aan de hand van zijn (sommige) topics, veel hebben geleerd hier......en zo velen.... Mijn dank gaat uit dus naar al die personen waar ik (en de rest) iets van heb(ben) opgestoken.....en geloof me............ dat zijn er zoveel dat het echt niet te doen is om ze allemaal op te noemen!!

chicamaroquia
07-02-2003, 22:51
ik heb veel geleerd van al hamka, raZer en rizlane! nou ja, niet echt veel geleerd, maar ik vind ze gewoon heel leuk:D

Chaimae
07-02-2003, 22:52
MJ is de meester van goede topics openen. Ik reageer altijd op zijn topics als ik online ben. :D:D Valt altijd wel wat te zeggen op zijn topics. Iedereen kan meepraten. Alleen soms zijn het onderwerpen waar sommige mensen het niet over willen hebben, dat is dan wel jammer,

Hindaatje
07-02-2003, 22:52
Origineel gepost door Chaimae MJ is de meester van goede topics openen. Ik reageer altijd op zijn topics als ik online ben. :D:D Valt altijd wel wat te zeggen op zijn topics. Iedereen kan meepraten. Alleen soms zijn het onderwerpen waar sommige mensen het niet over willen hebben, dat is dan wel jammer, Ben je er nou nog steeds? :D

Chaimae
07-02-2003, 22:53

Origineel gepost door Hindaatje Ben je er nou nog steeds? :D Je weet toch........ Verslaving als ik bij mijn broer ben. :D:D

MrHaarlem
07-02-2003, 22:54
Daar kan ik nog niks vanzegge ben net nieuw hier, maar er staan zeker interessante topics op!!!!!!!

cheetah
07-02-2003, 22:56
mijn meester is Uitgeblust.. zij heeft mij de lessen des playerette :bril: geleerd.. hehhhehe :p en ook Onslaught ... hij is mijn winglie.. en van Kadir leer ik turks :AMINAnogwat.. :cool:

SweetRose
:goedzo: :maf2:

RaZer
Origineel gepost door chica*******a ik heb veel geleerd van al hamka, raZer en rizlane! nou ja, niet echt veel geleerd, maar ik vind ze gewoon heel leuk:D Dat vroeg ze niet :D Maarruhh.. MJ is toch wel de meest volwassen hier. En ik heb ook veel aan leden die me laten lachen.. :D

Hindaatje
07-02-2003, 22:57
Origineel gepost door Chaimae Je weet toch........ Verslaving als ik bij mijn broer ben. :D:D je moet zeker heel wat inhalen ;)

Chaimae
07-02-2003, 22:58
Origineel gepost door Hindaatje je moet zeker heel wat inhalen ;) Nee, heb nog steeds meer berichten dan jij. :ego: :D:D :Iluvu:

saidaaatje
07-02-2003, 22:59
ik heb veel respect voor MJ en voor najib26.......maar daarnaast hebben verschillende leden goede topics geopend: rachida/crazy baby, oem loqmaan, mussy aa, chaimae, saida etc...zo kan ik wel doorgaan

Missy20
07-02-2003, 23:00
Origineel gepost door Chaimae MJ is de meester van goede topics openen. Ik reageer altijd op zijn topics als ik online ben. :D:D Valt altijd wel wat te zeggen op zijn topics. Iedereen kan meepraten. Alleen soms zijn het onderwerpen waar sommige mensen het niet over willen hebben, dat is dan wel jammer, En ook van jou heb ik dingen opgetoken :)

Chaimae
07-02-2003, 23:01
Origineel gepost door Missy20 En ook van jou heb ik dingen opgetoken :) Zoals.....................:hihi: Mijn dag is weer goed. :D :zwaai:

Zin_Rabat
07-02-2003, 23:02

Je hebt gelijk Dat Je van sommige iets kan opsteken tenslotten ben je nooit te jong of te oud om iets er bij te leren Maar wat mij is opgevallen is dat sommige ook heel gemeen en hatelijk reageren En je Alleen Maar willen zwart maken of alleen maar belachelijk willen maken omdat ze je op de ene of andere mnier niet mogen ik vind dat echt zo zielig ik hoop dat die mensen die het doen het zich realiseren ik ga geen namen noemen maar zei weten Wie Ik Bedoel Gr Rbatiea :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8