Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : +/- 50 doden brand moskee in Iran

Sephiroth
15-02-2005, 14:23

Zie titel. Ik dacht altijd dat mensen veilig waren in het huis van allah.... :moe: ....had het kennelijk mis. Bron komt later.

Deliana
15-02-2005, 14:26
De wonderen van Allah, bij een tsunamie laat hij ze staan, en in Teheran laat hij ze affikken. Tja, wat wil je, waren stoute moslims, die notabene feest aan het vieren waren.

Sephiroth
15-02-2005, 14:31
De wonderen van Allah, bij een tsunamie laat hij ze staan, en in Teheran laat hij ze affikken. Tja, wat wil je, waren stoute moslims, die notabene feest aan het vieren waren. Laten we het er maar gewoon op houden dat allah zn dag niet had.

Blade20
15-02-2005, 16:03
Ik zou nu een stekende opmerking kunnen maken over Allah en een slecht teken voor het regime van Iran door de ayatollah's en hun te strenge religieuze dictatuur, maar dat zal ik achterwege laten. Mijn welgemeende condoleances aan de vrienden en nabestaande van de overledenen. Kweet niet of het ze bereikt, maar mijn bedoeling is iig goed.

Peej
15-02-2005, 16:25

Komop, wel eerlijk blijven hè. Bij de Tsunami ging het om water. Hier ging het om vuur. Dit was duidelijk het werk van de duivel. Hier had God niets mee te maken.

Sephiroth
15-02-2005, 16:47
Komop, wel eerlijk blijven hè. Bij de Tsunami ging het om water. Hier ging het om vuur. Dit was duidelijk het werk van de duivel. Hier had God niets mee te maken. :iblies: Grrrrrrrrr.....

pancrase
15-02-2005, 16:51
Als de tjd is gekomen kan niemand of niks er wat aan veranderen. osu!!

Sephiroth
15-02-2005, 19:20
Als de tjd is gekomen kan niemand of niks er wat aan veranderen. osu!! uhh ja...