Bekijk originele versie : Band of DJ bij Ned.-Marok.bruiloft???
Ik ben Nederlandse en ga trouwen met een Marokkaan dus de gasten zullen half om half zijn. Dus ik had eigenlijk gedacht aan een DJ zodat die ook wat andere muziek dan Marokkaans kan draaien (engels ofzo, Frans Bauer hoeft ook weer niet), maar nu zeggen ze dat dat weer niet sfeervol is.
nouhaylaaa
15-02-2005, 13:04
alvast gefeliciteerd;) jah dj is leuker jah die heeft van alles en nog wat toch
souhaila24
15-02-2005, 13:08
:hadj: Ik heb laatst ook een Marokkaans Nederlands huwelijk meegemaakt waarbij ook een dj aanwezig was en het was best wel een geslaagd feest. Ik geloof dat het djappie was. Die kun je terug vinden op www.djappie.nl
samimosam
15-02-2005, 13:12
Ik ben Nederlandse en ga trouwen met een Marokkaan dus de gasten zullen half om half zijn. Dus ik had eigenlijk gedacht aan een DJ zodat die ook wat andere muziek dan Marokkaans kan draaien (engels ofzo, Frans Bauer hoeft ook weer niet), maar nu zeggen ze dat dat weer niet sfeervol is.
He meid,
Gefeliciteerd met je aankomen huwelijk!! en ik wens je veel geluk!
Je kan ook een dj vragen om bv. salsa muziek of merengue te draaien. Op Marokkaanse bruiloften heb ik dat weleens meegemaakt en het viel echt in de smaak, ook bij de niet-Marokkaanse gasten!!
He meid,
Gefeliciteerd met je aankomen huwelijk!! en ik wens je veel geluk!
Je kan ook een dj vragen om bv. salsa muziek of merengue te draaien. Op Marokkaanse bruiloften heb ik dat weleens meegemaakt en het viel echt in de smaak, ook bij de niet-Marokkaanse gasten!!
Ja bijvoorbeeld. Het gaat erom dat er ook gedacht wordt aan de Nederlandse gasten. Wie was de dj toen?
Lady_Yas
16-02-2005, 00:37
pak dj dan heb je verschillende muziekstijlen en maak je iedereen blij ipv band zit je heel de avond zelfde stijl te luisteren en tja zonder muziek geen sfeer.
Nee, ik wil zeker muziek.
casa_angel1985
16-02-2005, 15:41
om te beginnen gefeliciteert
Ik had zaterdag een feest met een vrouwelijke dj zij was super goed
ze draaide marokkaans maar ook nederlands
Dj nadia heet ze kijk op www.djnadia.nl
ze was echt super goed
veel geluk en suc6
Gefeliciteerdddd meisjee!!!!!!!!!!!! Ik zou je DJ aanraden, alle verschillende stijlen van muziek en zo!
DJ_Lubna
16-02-2005, 16:26
ik heb je een pm gestuurd
groetjes lubna
veel succes met de voorbereidingen
In jou geval een DJ, dan heb je tenminste zowel marokkaanse muziek als de nederlandse.
Ik wens je in veel succes met je keuze.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.