Bekijk originele versie : ---Hoe herken je de WARE ??---
maghrebia17
07-02-2003, 21:07
Asalaam people,
Nou de vraag is denk ik wel duidelijk genoeg.
Tell me girls :) !!!
Groetjes Maghrebia :zwaai:
Ik denk dat het een persoon is die je dan tegenkomt, en hij heel aardig is en ook meteen met je contact probeert te zoeken. Niets staat hem in de weg. Hij spreekt je aan en jij hem in zijn mooie ogen aankijkt. Hij maakt lieve opmerkingen, die andere mensen nog nooit tegen je hebben gezegd. Na een gesprek geeft hij jou zijn nummer, waardoor je hem een paar dagen later opbelt. Dan nog steeds zegt hij lieve woorden totdat je een keer met hem afspreekt om wat te drinken. En het blijkt dat jullie na een paar gespreksonderwerpen al best wat dingen gemeen met elkaar hebben. En van het ene afspraakje naar het andere afspraakje, totdat het zover is. En verder weer ik het ook niet. Ik denk dat je de ware herkent doorwat hij tegen je zegt de eerste keer en hoe je hem vervolgens leert kennen, zijn innerlijke. En hij jouw ook steeds beter leert kennen, slechts een droom denk ik hoor, ach ja. Je weet hoe het is, de goeie voor de goeie en de slechte bij de slechte.
Beslamaaaaaaaa
Karima :zwaai:
maghrebia17
07-02-2003, 21:31
Hey Karima,
Thanx voor je berichtje.Ten minste een antwoord waar ik iets aan heb.Denk er ook zo over alleen het afspreken zou ik pas doen zodra er om mn hand is gevraagd.Barkelah oefiek!
Maghrebia.
Salaam eleykoem wr wb
als je aan mij zou vragen hoe ik mijn ware zou herkennen. dat is dat hij een praktiserende moslim is. dat hij van Allah swt houd. dat hij zijn leven zou willen geven voor Allah swt. dat is in mijn ogen de ware. bovendien is een goede moslim ook een goede man voor zijn vrouw
walikom salaam wr wb
shafia
Dj_maroc
07-02-2003, 21:40
ik heb mijn ware alhamdoelilah al gevonden.
En ik denk dat de ware is dat hij z'n schaduw komt of zij op een moment dat je het niet verwacht.En de ware zal het allemaal rustig aan doen en vraagt je geduldig te zijn.
Woallah dat is het enigste wat je moet zijn GEDULDIG.
En weet ALLAH is met de GEDULDIGEN.
Dj_maroc
07-02-2003, 21:41
Hier ben ik nogmaals wou je even laten weten dat ik een meisje ben maar deze berichten vallen onder die van m'n broertje vandaar .
maghrebia17
07-02-2003, 21:43
Na3am Shafia,bij mijn keuze zal mn eerste eis zijn dat hij gelovig is.Maar ja hij moet toch ook wel bij je passen en hoe herken je dat in een jongen???
En Doenja, ja daar zit wat in maar misschien dat er wat zaken zijn waarop je kunt letten bij deze grote beslissing.
Maghrebia.
maghrebia17
07-02-2003, 21:44
Thanx voor je antwoord broertje van Dj_maroc :D
Maghrebia :zwaai:
salaam als iemand gelovig is dan zou hij ook bij jou passen want jullie hebben bijde 1doel en dat is slagen in dit leven als een goede moslim die saman Allah swt aanbidden. zo zie ik het Allah oe Allem
shafia
Kimaatje
07-02-2003, 23:10
De ware zie je pas als je doodgaat.....---->> tot de dood jullie scheidt.
chamalgirl
09-02-2003, 21:12
GELOOF IK NIET IN!!! makkelijk dus die bestaat in mijn ogen niet
hoe kan je weten of iemand je ware is als je nooit iemand hebt gehad en met 1 iemand inchallah gaat trouwen?
Origineel gepost door Karima2
Ik denk dat het een persoon is die je dan tegenkomt, en hij heel aardig is en ook meteen met je contact probeert te zoeken. Niets staat hem in de weg. Hij spreekt je aan en jij hem in zijn mooie ogen aankijkt. Hij maakt lieve opmerkingen, die andere mensen nog nooit tegen je hebben gezegd. Na een gesprek geeft hij jou zijn nummer, waardoor je hem een paar dagen later opbelt. Dan nog steeds zegt hij lieve woorden totdat je een keer met hem afspreekt om wat te drinken. Karima :zwaai:
Er werd gevraagd hoe je de WARE herkent niet hoe je een PLAYER herkent ;)
De ''ware'' herken je niet.
heel makkelijk: he does not exist
Mouna1986
10-02-2003, 21:15
Origineel gepost door tagina_girl
Sorry hoor, maar vindt dit echt een stomme vraag "hoe herken je de ware"....... want een ware is voor ieder anders.............een droomjongen zoals in een romance dat bestaat niet........iemand die nog denkt een ware te ontmoeten heeft denk vermogen van een kind van 15 jaar. Sorry wil niet al te gemeen klinken maar zo'n stomme vraag hoort hier echt niet thuis.......ben zelf nu 5 jaar getrouwd en heb een schoonheid van een dochtertje....mijn man en ik gaan al 10 jaar met elkaar.....maar om te zeggen dat ik de ware heb......die zul je echt nooit vinden........
eerst toen ik dat las was ik er niet met je eens maar als je goed nadenkt heb jij wel degelijk gelijk, de ware vind je alleen in je fantasien
maghrebia17
28-02-2003, 23:45
tagina_girl
wou dit nog even aan je kwijt namelijk dat er geen stomme vragen bestaan maar wel stomme antwoorden.Think about!
Maghrebia.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.