Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom ???

NordinChedi
15-02-2005, 09:21

waarom heeft trekken zoveel invloed op je dagelijkse leven? je hebt een vriendin.. je hebt je school.... je hebt je hobbies.. gratis OV.. maar als je wakker word, en je begint de dag met trekken, je komt klaar, dan heb je geen zin in alle 4.. schijt aan sgool, schijt aan ov.. schijt aan vriendin, oefffffffffff wie kent dit probleem nog meer naast mij en Y_chedi(trekbeer)

antonio_
15-02-2005, 09:46
hahaha je versplit al je energie, en dan heb je niks meer om je dag door te brengen, doe het dan s avonds voor het slapen, dan kun je overdag al die dingen doen

sweetjaoued
15-02-2005, 15:37
mogool wat d8 je van doe het gewoon niet

Morocaan
15-02-2005, 15:53
ja dat heb ik ook ik ging pagita slaan en toen had ik geen zin meer om naar de ziekenfonds te gaan ook al heb ik daar problemen en toen trok ik weer mijn pyama aan en ging achter de pc zitten

Carlitos
15-02-2005, 16:25

Wat heeft een gratis OV met handkarren te maken? :confused:

NiceMocro23
15-02-2005, 16:37
waarom heeft trekken zoveel invloed op je dagelijkse leven? je hebt een vriendin.. je hebt je school.... je hebt je hobbies.. gratis OV.. maar als je wakker word, en je begint de dag met trekken, je komt klaar, dan heb je geen zin in alle 4.. schijt aan sgool, schijt aan ov.. schijt aan vriendin, oefffffffffff wie kent dit probleem nog meer naast mij en Y_chedi(trekbeer) hahahahaah Waarom klinkt dit zo bekend hahahahaha :D Of als je die joinko rookt dan heb je ook nergens zin meer in Een joinko of een Pagita in de morgen is een dag zonder zorgen hehehehe Doe je allebei dan voel je je heel vrij..... voor een halve minuut dan he :D

soukara123
15-02-2005, 16:41
ewa arme jongens ik merk al dat jullie iets te kort komen. het is gewoon levenloos zie dat eens in

soukara123
15-02-2005, 16:49
ja dat vind ik er dus ook van

TissamTissam
16-02-2005, 18:32
Tfoeeeeeeeeeeeeeeeee

TwinkleEye_19
16-02-2005, 18:54
waarom heeft trekken zoveel invloed op je dagelijkse leven? wie kent dit probleem nog meer naast mij en Y_chedi(trekbeer) Zonde man. Voor hetzelfde geldt ligt daar een heel elftal geplakt tegen de lakens. :haha: