Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Opmerking Over Het Dragen Van Hoofddoek.......................

Pagina's : [1] 2

_MaJesTeiT_
07-02-2003, 21:00

Hallo allemaal, Alles goed so daar aan de andere kant...... ;) Wat ik met jullie mee wil delen is het volgende: Ik heb vandaag voor het eerst een negatieve opmerking over mijn hoofddoek gehad in de trein.........maar gelukkig stond ik zo sterk in me schoenen dat ik het niet van me zou afbijten......... :( Ik liep de trein binnen en voordat ik het al wist, maakte een nederlandse jongeman een opmerking over mijn hoofddoek. Ik zou verder lopen, maar bleef stil staan voor zijn neus en zei tegen hem: "heb je het nou tegen mij en moet ik mijn hoofddoek uitdoen, zodat ik me veiliger zou kunnen voelen". Hij antwoordde mij: "nee, heb het niet tegen jou". Wat mij vooral verbaasde, was dat niemand mij te hulp schoot, maar gelukkig heb ik die jongeman stevig aangepakt en hem effe goed de waarheid gezegt over mijn hoofddoek...... Waarom denkt niemand meer aan zijn medemens? Mijn vraag aan jullie is: Heb ik hier goed gehandeld of had ik beter doorgelopen en daar niks van hebben gezegd....... Ik hoor het nog....... Groetjes Saida....... ;)

Exotique
07-02-2003, 21:03
Nou meissie, ik vind dat je goed gehandeld hebt. Je hebt em laten zien waarvoor je staat en dat je goed kan opkomen voor jezelf! That's the spirit girl...

chicamaroquia
07-02-2003, 21:04
Origineel gepost door Saida Hallo allemaal, Alles goed so daar aan de andere kant...... ;) Wat ik met jullie mee wil delen is het volgende: Ik heb vandaag voor het eerst een negatieve opmerking over mijn hoofddoek gehad in de trein.........maar gelukkig stond ik zo sterk in me schoenen dat ik het niet van me zou afbijten......... :( Ik liep de trein binnen en voordat ik het al wist, maakte een nederlandse jongeman een opmerking over mijn hoofddoek. Ik zou verder lopen, maar bleef stil staan voor zijn neus en zei tegen hem: "heb je het nou tegen mij en moet ik mijn hoofddoek uitdoen, zodat ik me veiliger zou kunnen voelen". Hij antwoordde mij: "nee, heb het niet tegen jou". Wat mij vooral verbaasde, was dat niemand mij te hulp schoot, maar gelukkig heb ik die jongeman stevig aangepakt en hem effe goed de waarheid gezegt over mijn hoofddoek...... Waarom denkt niemand meer aan zijn medemens? Mijn vraag aan jullie is: Heb ik hier goed gehandeld of had ik beter doorgelopen en daar niks van hebben gezegd....... Ik hoor het nog....... Groetjes Saida....... ;) het is wel goed om van je te laten horen, maar soms kun je mensen beter negeren. wat zei hij dan precies. dat je je hoofddoek af moet doen om je veiliger te voelen?

Nadia_
07-02-2003, 21:04
Ik vind dat je het goed dedaan hebt ;)

_MaJesTeiT_
07-02-2003, 21:05

Origineel gepost door chica*******a het is wel goed om van je te laten horen, maar soms kun je mensen beter negeren. wat zei hij dan precies. dat je je hoofddoek af moet doen om je veiliger te voelen? je hebt wel gelijk aan de ene kant.....hij zei, dat het geen gezicht is mijn hoofddoek en snap die hoe mensen dat kunnen dragen hier........

chicamaroquia
07-02-2003, 21:08
Origineel gepost door Saida je hebt wel gelijk aan de ene kant.....hij zei, dat het geen gezicht is mijn hoofddoek en snap die hoe mensen dat kunnen dragen hier........ meisje, begrijp me niet verkeerd. ik zeg niet dat je in dit geval niks moet zeggen! ik bedoel in sommige gevallen bijt ik niet van me af, maar loop ik door. dan denk ik, tegen zo'n bekrompen iemand zeg ik niks :ego:

_MaJesTeiT_
07-02-2003, 21:10
Origineel gepost door sweet_nadia Ik vind dat je het goed dedaan hebt ;) Thanxx meid......... ;)

_MaJesTeiT_
07-02-2003, 21:40
Origineel gepost door butterfly1983 Ik vind het ook goed van je! dankje........ ;)

saidaaatje
07-02-2003, 21:49
heel goed meis:goedzo: ik zou m ook nog ergens getrapt hebben of per ongeluk op zijn voet gaan staan:D

_MaJesTeiT_
07-02-2003, 22:11
Origineel gepost door saidaaatje heel goed meis:goedzo: ik zou m ook nog ergens getrapt hebben of per ongeluk op zijn voet gaan staan:D sukran naamgenootje......... ;) alles goed verder........... ;)

saidaaatje
07-02-2003, 22:15
t gaat wel meid...kom beter:(

_MaJesTeiT_
07-02-2003, 22:26
Origineel gepost door saidaaatje t gaat wel meid...kom beter:( als er iets is, dan weet je he, dat je niet alleen bent....kan ik iets voor je doen, dan zeg je het maar ok....... ;)

saidaaatje
07-02-2003, 22:29
thnx girl;)

Dida
07-02-2003, 23:40
Origineel gepost door Saida Hallo allemaal, Alles goed so daar aan de andere kant...... ;) Wat ik met jullie mee wil delen is het volgende: Ik heb vandaag voor het eerst een negatieve opmerking over mijn hoofddoek gehad in de trein.........maar gelukkig stond ik zo sterk in me schoenen dat ik het niet van me zou afbijten......... :( Ik liep de trein binnen en voordat ik het al wist, maakte een nederlandse jongeman een opmerking over mijn hoofddoek. Ik zou verder lopen, maar bleef stil staan voor zijn neus en zei tegen hem: "heb je het nou tegen mij en moet ik mijn hoofddoek uitdoen, zodat ik me veiliger zou kunnen voelen". Hij antwoordde mij: "nee, heb het niet tegen jou". Wat mij vooral verbaasde, was dat niemand mij te hulp schoot, maar gelukkig heb ik die jongeman stevig aangepakt en hem effe goed de waarheid gezegt over mijn hoofddoek...... Waarom denkt niemand meer aan zijn medemens? Mijn vraag aan jullie is: Heb ik hier goed gehandeld of had ik beter doorgelopen en daar niks van hebben gezegd....... Ik hoor het nog....... Groetjes Saida....... ;) Subhana'allah!!!!!!! je had gewoon naar hem moeten glimlachen zo ----> :D hallo meneer ..dag meneer.. :D daar schrikken ze meestal van als je gewoon vrienDelijk blijfT! Maar vandaaG ik ook in de tram, zo een ouwe vent keek me vreemd aaan maaaaar jah ..alhamdoelilah kheb nog geen stomme opmerkinGen gekregen..hehe

_MaJesTeiT_
07-02-2003, 23:54

Origineel gepost door -RaChiDa¿- Subhana'allah!!!!!!! je had gewoon naar hem moeten glimlachen zo ----> :D hallo meneer ..dag meneer.. :D daar schrikken ze meestal van als je gewoon vrienDelijk blijfT! Maar vandaaG ik ook in de tram, zo een ouwe vent keek me vreemd aaan maaaaar jah ..alhamdoelilah kheb nog geen stomme opmerkinGen gekregen..hehe hahaha meid.......je hebt gelijk aan de ene kant.... ;) Rachida alles goed met jou? Lang niet gesproken meiske en heb je echt gemist......hoe gaat het verder.....alles oke.... in je leventje....hoe bevalt het dragen van je El Hijaab......een goed gevoel he? Ik hoop dat alles oke is en wanneer pakken we weer een filmpje of heb je der geen zin meer sinds de laatste keer....... :o ;) Ik wens je een goedenacht en slaap lekker alvast... groetjes Saida

Pagina's : [1] 2