Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : **Wie dit liedje voor me kan regelen krijg....

Pagina's : [1] 2 3 4

LZN
15-02-2005, 03:24

......gewoon Oua7ed zoen !! Je wil nie weten !!! Serieuss kben echt opzoek naar dit lied.....kheb n voorproefje...Het gaat om het liedje Dana Dana van RIMA (duo met Cheb Rayan ) http://www.fassiphone.com/catalog/images/CD-FES-086.jpg Dit album. Nr 1. Hoor n voorproefje....Klik (http://www.fassiphone.com/catalog/k7/CD%20FES/CD%20FES%20086.mp3) Woulah diegene doet me echt n Plezier....en wie denkt...voorwat hoort wat....;) We kunnen onderhandelen. Hier hebje de hele blz waar jet kan nachecken. http://www.fassiphone.com/catalog/product_info.php?products_id=1091.

Jasmina
15-02-2005, 03:41
Sorry goya, ben even voor je wezen aan het zoeken geweest, maar heb tot nu toe niks kunnen vinden :( Ik zal voor je rond blijven kijken ok ;) jasmina :zwaai:

Jasmina
15-02-2005, 03:46
Hoop dat ik nog kan slapen na dat hoofd van rima :o jasmina :zwaai:

Tourya
15-02-2005, 10:14
hij is inderdaad leuk :verliefd: ken cheb ryan, ik zal vragen of ik em gratis mag :hihi:

Tourya
15-02-2005, 10:28

Plz regel m voor me....doet me denken aan iemand. Alleen die kop van die rima is nie lauk. wajow, moet jij niet slapen :eek: je reageerde om half 4 en nu al wakker????

Tourya
15-02-2005, 10:52
Heb je mn andere reactie nie gelezen..? Kheb niew geslapeh vanacht gekkie. a pc verslaafde.............daarom stalk jij alleen mensen 's nachts :hihi: heb je geen school of werk of iets nuttigs :hihi: zied zied ga een tukkie doen :D

Tourya
15-02-2005, 12:28
School....vrij. Werk...vrij. Kmoest vandaag alle paperwork regelen. Gedaan. Does kmag lauwjeren. Kwil Dana dana ik had net die Rai &B mix gedownload na zoveel uren..............doet ie het niet bij mij...........speelt ie via realplayer ofzo?

Tourya
15-02-2005, 16:19
hoe krijg ik dat dan??? safi nu al wakker yek a aapje :hihi:

Tourya
15-02-2005, 16:31
Door aan riffi te vragen...:o En gekkk !! Kzeg kheb nieee ge-sla-pen ! :kwaad: wajow a sahbi ga slapen hehehe :hihi: hoelaat wil je dan gaan slapen?? je ziet er zeker als een zombie uit :haha: safi safi no hard feelings...............moet een slaapliedje voor je zingen? yallah zied komt ie: WAJARELLELAAAAA BOUYA WAJRELLALAAAAAAA BOUYA :giechel:

Tourya
15-02-2005, 16:39
Hehhehe Najib Haumau. :) Kheb 2 nachten nie geslapen....damn nie normaal meer. Kzie er zwaar naar de klote uit ! Stoned van de slaap. :moe: juist :hihi: en ik heb lettelijk 2 dagen niks op het werk gedaan, helemaal niks...............echt niks he. iwa ga slapen a :nerd: je bent nu toch aan niksen............maar ja als ik jou was zou nu toch maar tot vanavond wachten dan kun je aan 1 stuk door slapen ;)

Tourya
15-02-2005, 16:52
willie..............je betaalt voor een film en ga je daar slapen............jij hebt echt geld teveel man :hihi: iwa is gut is gut.................hey hassan spreek je wel als je echt wakker bent :hihi:

Tourya
16-02-2005, 11:20
Hai Hai. Kwas gisteren KO op de bank gegaan....kheb geslapen van 6savonds tot 8 vanochtend. Enneh.....HassAN...? :hihi: :hihi: sufferd ben je ook he.............iwa in ieder geval lekker geslapen toch? hassan? waar, wie :hihi: nou arie, straks maar weer op tijd naar bed ;)

Tourya
16-02-2005, 17:39
meskien :hihi: ik slaap altijd vroeg, ik lig rond 9 uur in bed en om 10 uur val ik in slaap :D

Tourya
16-02-2005, 17:44
ik ken dat, ik sliep toen mijn zusje opstond om naar school te gaan, 8 uur :hihi:

omaisa
16-02-2005, 19:59

Dag mensen van het goede leven!!! Ik heb het hele nummer er valt over te onderhandelen berberaap ik wil hem ook!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4