Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Israel/Koerdistan

KoRnOnTheCops
07-02-2003, 20:24

Waarom hoor ik altijd over Israel? Waarom hoor ik nooit over de Koerden? Wat is erger: dat ongelovigen (Israel) gelovigen (Palestijnen) overheersen of dat gelovigen (Irak & Turkije) gelovigen (de Koerden) overheersen? Is het niet erger om een zonde (bijvoorbeeld een volk overheersen) te begaan als je weet dat het een zonde is? Graag jullie meningen hierover

nomedia
07-02-2003, 21:37
Origineel gepost door KoRnOnTheCops Waarom hoor ik altijd over Israel? Waarom hoor ik nooit over de Koerden? Wat is erger: dat ongelovigen (Israel) gelovigen (Palestijnen) overheersen of dat gelovigen (Irak & Turkije) gelovigen (de Koerden) overheersen? Is het niet erger om een zonde (bijvoorbeeld een volk overheersen) te begaan als je weet dat het een zonde is? Graag jullie meningen hierover hmmmm je hebt wel gelijk maar jeetje wat een hoop ellende op de wereld. Het is gewoon overal erg maar wat die monster van een Sharon doet komt bij mij het ergst over. :kwaad:

KoRnOnTheCops
07-02-2003, 23:13
Origineel gepost door achmad de koerden hebben nooit een eigen staat gehad en zijn daarmee dus opstandelingen. ik zeg niet dat ze van mij geen eigen staat hebben maar zij hebben de wapens opgenomen tegen turkije, irak en anderen en zo ook hebben de israƫlisch dat gedaan tegen de palestijnen. vele oorlogen zijn verloren door degene die de oorlog begonnen zijn. een mooi russisch spreekwoord luid: diegene die het zwaard tegen ons opneemt, zal door het zwaart vergaan. Bedankt voor je antwoord, maar wij moeten toch niet nalaten om iets te doen voor de koerden omwille van een spreekwoord? De Palestijnen hebben het volste recht om in opstand te komen tegen Israel. De Koerden hebben dat recht toch ook? http://www.krds.net/geschiedenis.htm OP deze site staat dat de koerden een eigen staat is beloofd. Helaas wordt er weinig gevochten voor de zaak van de Koerden. Ik vroeg me af of het niet tijd was om met dezelfde inzet als voor de Palestijnen de Koerden te steunen. Ik bedoel ook dat ik soms het gevoel heb dat men zich vooral concentreert op de Palestijnen omdat daar een strijd heerst tegen een niet-moslim volk. Ik had het gevoel dat er minder voor de Koerden wordt opgekomen omdat zij overheerst worden door moslims en onze broeders vallen wij niet aan omdat ze verkeerd bezig zijn. Ik vroeg me af of deze houding ten opzichte van elkaar niet verkeerd is. Jezus heeft gezegd: haal eerst de balk uit je eigen ogen voordat je begint over die splinter in de ogen van anderen.

aziza20
07-02-2003, 23:18
geen zin om te lezen hihihihih...:hihi:

Rizkkii
08-02-2003, 00:00

Koerden hebben alle volst recht om een eigen land te bezitten!! Het is schandalig dat wij Moslims onze medegelovigen De Koerden te bezetten ....Koerden vindt ik zelf hebben veel gemeene met Arabieren en zelfs 3 berbers stamen in Atlas gebergte in Marokko komen oorspronkelijk uit koerdstan ..Daarom is het belang om medegeloven helpen met onafhangkelijkheid... En niet te vergeten SALAHADDIN el Ayoubi de bevrijder van el Quds een Koerd was..

khalid200
08-02-2003, 12:26
Splitsing van de islamische maatchappij.Dat willen graag die zionisten.Die koerden moeten zich politisch voor een federale stelsel inzeten,en daar voor moet je offeren voor het onrecht welke in desbetreffende gebieden gebeurt,en turkije wil graag in de EU bij treden,dat is een aspect waar men international aandacht kan besteden en de menschenrechten te aanspreken,dat is maar een voorbeld.

KoRnOnTheCops
09-02-2003, 18:05
Origineel gepost door khalid200 Splitsing van de islamische maatchappij.Dat willen graag die zionisten. Ik heb eens zitten denken (ik denk soms traag) Bedoel je nu hiermee dat ik een zionist ben???

khalid200
10-02-2003, 12:16
Ik begrijp jouw traag deffinitie niet. Kan je dit woord beter uitlegen?

KoRnOnTheCops
10-02-2003, 15:09
dat er een paar dagen tussen jouw bericht en mijn bericht

KoRnOnTheCops
12-02-2003, 08:49
ik geloof dat Armenie al bestaat ja