Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik ben moslim maar wel verkracht help wat nu????????

Pagina's : [1] 2

omarmuslim
14-02-2005, 21:52

hallo broeders en zusters Tuurlijk worden er heel veel personen verkracht over de hele wereld ja dus ook MOSLIMS (helaas voor elke persoon die dit mee maakt) MAAR stel je voor het overkomt jou, buiten of thuis of ergens je wordt verkracht e daarna wat nu? want je bent zooo bang en je vind je zelf zooo vies je durfd ook niet hiermee bij je familie aan te komen, je weet je wil je familie niet schaden(moslims), ook durf je niet naar je huisarts te gaan want je weet je bent gewoon bang met alles. hoe zou jij het aanpakken? (ook voor de mensen die hiermee in aanraking zijn geweest en die het meegemaakt hebben) graag geef jullie meningen en event. jullie info voor de medelezers dat ze er hier wat mee kunnen moge allah deze onschuldige mensen helpen in alles, en mensen straffen die dit hebben gedaan, het leven van een onschuldige afpakken beslama broeders en zusters,

lella_buya
14-02-2005, 23:34
hallo broeders en zusters Tuurlijk worden er heel veel personen verkracht over de hele wereld ja dus ook MOSLIMS (helaas voor elke persoon die dit mee maakt) MAAR stel je voor het overkomt jou, buiten of thuis of ergens je wordt verkracht e daarna wat nu? want je bent zooo bang en je vind je zelf zooo vies je durfd ook niet hiermee bij je familie aan te komen, je weet je wil je familie niet schaden(moslims), ook durf je niet naar je huisarts te gaan want je weet je bent gewoon bang met alles. hoe zou jij het aanpakken? (ook voor de mensen die hiermee in aanraking zijn geweest en die het meegemaakt hebben) graag geef jullie meningen en event. jullie info voor de medelezers dat ze er hier wat mee kunnen moge allah deze onschuldige mensen helpen in alles, en mensen straffen die dit hebben gedaan, het leven van een onschuldige afpakken beslama broeders en zusters, Allah iej hafed Moge Allah ons behoeden tegen het kwade.. In mijn situatie zou ik het gelijk aan mijn moeder vertellen. Alhamdoelilah heb ik een goede band met mijn moeder. Ik weet zeker dat zij weer zorgt voor het licht in mijn leven. Nogmaals..Allah iej Hafed

NaChTmErRiE
15-02-2005, 14:00
jah erg verschrikkelijk echt waar ken een paar die dat hebben meegemaakt het is echt moeilijk om vederte leven sommigen plegen zelfmoord enzo niet normaal... :maf:

GATAR_IK
15-02-2005, 15:05
hallo broeders en zusters Tuurlijk worden er heel veel personen verkracht over de hele wereld ja dus ook MOSLIMS (helaas voor elke persoon die dit mee maakt) MAAR stel je voor het overkomt jou, buiten of thuis of ergens je wordt verkracht e daarna wat nu? want je bent zooo bang en je vind je zelf zooo vies je durfd ook niet hiermee bij je familie aan te komen, je weet je wil je familie niet schaden(moslims), ook durf je niet naar je huisarts te gaan want je weet je bent gewoon bang met alles. hoe zou jij het aanpakken? (ook voor de mensen die hiermee in aanraking zijn geweest en die het meegemaakt hebben) graag geef jullie meningen en event. jullie info voor de medelezers dat ze er hier wat mee kunnen moge allah deze onschuldige mensen helpen in alles, en mensen straffen die dit hebben gedaan, het leven van een onschuldige afpakken beslama broeders en zusters, wil je erover praten..? :zwaai:

soukara123
15-02-2005, 16:53

ik zou naar de politie gaan. want door het te verzwijgen maak ik alleen maar mezelf kapot. en mijn fam zal zeker achter mij staan

berberia16
15-02-2005, 16:55
ik zou het denk ik tegen niemand urven te vertellen..;)

soukara123
15-02-2005, 16:56
meid door het aan niemand te vertellen ga je kapot denk ik

oujdia_Romaisa
15-02-2005, 18:44
Nou ik zou ook niet weten wat ik zou moeten doen. Maar het beste is om het tegen jou moeder te zeggen en heel goed met haar praten!! Want praten helpt, als is het met en onbekende!! Lucht je hart!!?? Veel sterkte..... Wens je van diep in mijn hart alle sberr.. (K)

Soullesswoman
15-02-2005, 19:52
Iemand van wie ik veel houd is dit overkomen. In eerste instantie zeg je dat je naar politie gaat, je ouders verteld, zelfverdediging gaat doen en noem maar op. als het je echt overkomt...nou...neem maar van mij aan, dan gaat het heel anders. die vriendin van me is tijdens haar vakantie verkracht,zij was op bezoek bij haar vader die op dat moment met spoed een operatie moest ondergaan. Omdat zij zelf geen contact met haar familie heeft moest zij in een nabij gelegen hotel overnachten (die 10 min ) van het ziekenhuis verwijderd was. daar leerde zij een 'hotelganger'kennen, die een praatje met haar kwam maken. Omdat zij zelf geen vervoer had en hij haar vervoer aan bood naar de volgende stad (100km) is zij met hem meegegaan. Die @#$@#$was eerst heel vriendelijk tegen haar en lachte veel met haar. Hij heeft toen, zonder dat zij er erg in had, een 'andere 'route genomen, die afgelegen was. Halverwege heeft hij haar uit de auto gesleept en haar meerdere malen verkracht. we hadden het er wel vaker over gehad.we zeiden dat we terug zouden vechten en dat wij het 'de verkrachter'niet makkelijk zouden maken. geloof me....zij heeft hem een paar keer getrapt met als gevolg dat hij haar bijna doodtrapte!!!! Die Asshole heeft haar bewusteloos achtergelaten en heeft niet alleen haar lichaam meegenomen maar ook haar persoonlijkheid! Zij zal nooit meer de vriendin worden van wie ik hield...die lekker gek was...die aan liefdadigheid deed..en ga zo maar door. Haar situatie nu? - relatie kapot. - zelfvertrouwen weg - durft de deur niet uit(niet alleen of met een man alleen) - durft niemand aan te kijken - zelfmoordneigingen - baan kwijt - vrienden kwijt - vertrouwen in de wereld kwijt... en tot overmaat van ramp heeft zij ook nog eens Syfillis opgelopen, hierdoor heeft zij ontsteking in de eileiders gehad en baarmoeder waardoor ze nu onvruchtbaar is. Dus mensen...we kunnen echt niet zeggen wat we zouden doen. dat zij mijn vriendin ook altijd.....en in haar geval.....is zij alles geworden wat zij verafschuwde. Respect for my girl H.E.A. I love ya sis

jasmina66
15-02-2005, 21:43
Je blijft maar sex-gerelateerde topics openen. Ben je sex-imam wellah? :maf: waarom moet je nou zo reageren op deze topic??!!! hij wil alleen mensen helpen die dit hebben meegemaakt, dus hou je comentaar voor jezelf

Zinagirl21
15-02-2005, 22:54
Ik zou zelfmoord plegen :eek: ik zou er in ieder geval echt moeite mee hebben zou me echt geen raad weten lester verkrachting is gewoon erg of je nou een moslim bent of niet ;)

Lady_Yas
16-02-2005, 00:42
Iemand van wie ik veel houd is dit overkomen. In eerste instantie zeg je dat je naar politie gaat, je ouders verteld, zelfverdediging gaat doen en noem maar op. als het je echt overkomt...nou...neem maar van mij aan, dan gaat het heel anders. die vriendin van me is tijdens haar vakantie verkracht,zij was op bezoek bij haar vader die op dat moment met spoed een operatie moest ondergaan. Omdat zij zelf geen contact met haar familie heeft moest zij in een nabij gelegen hotel overnachten (die 10 min ) van het ziekenhuis verwijderd was. daar leerde zij een 'hotelganger'kennen, die een praatje met haar kwam maken. Omdat zij zelf geen vervoer had en hij haar vervoer aan bood naar de volgende stad (100km) is zij met hem meegegaan. Die @#$@#$was eerst heel vriendelijk tegen haar en lachte veel met haar. Hij heeft toen, zonder dat zij er erg in had, een 'andere 'route genomen, die afgelegen was. Halverwege heeft hij haar uit de auto gesleept en haar meerdere malen verkracht. we hadden het er wel vaker over gehad.we zeiden dat we terug zouden vechten en dat wij het 'de verkrachter'niet makkelijk zouden maken. geloof me....zij heeft hem een paar keer getrapt met als gevolg dat hij haar bijna doodtrapte!!!! Die Asshole heeft haar bewusteloos achtergelaten en heeft niet alleen haar lichaam meegenomen maar ook haar persoonlijkheid! Zij zal nooit meer de vriendin worden van wie ik hield...die lekker gek was...die aan liefdadigheid deed..en ga zo maar door. Haar situatie nu? - relatie kapot. - zelfvertrouwen weg - durft de deur niet uit(niet alleen of met een man alleen) - durft niemand aan te kijken - zelfmoordneigingen - baan kwijt - vrienden kwijt - vertrouwen in de wereld kwijt... en tot overmaat van ramp heeft zij ook nog eens Syfillis opgelopen, hierdoor heeft zij ontsteking in de eileiders gehad en baarmoeder waardoor ze nu onvruchtbaar is. Dus mensen...we kunnen echt niet zeggen wat we zouden doen. dat zij mijn vriendin ook altijd.....en in haar geval.....is zij alles geworden wat zij verafschuwde. Respect for my girl H.E.A. I love ya sis Meskiena Allahi fed vind het zo zielig één vieze mongool die haar leven helemaal overhooop gooit! allah swt zal hem wel straffen ik hoop voor hem in dounja e laachira. Is een les voor alle meiden! vertrouw geen mannen die je niet kent!!!!!

omarmuslim
16-02-2005, 01:19
Iemand van wie ik veel houd is dit overkomen. In eerste instantie zeg je dat je naar politie gaat, je ouders verteld, zelfverdediging gaat doen en noem maar op. als het je echt overkomt...nou...neem maar van mij aan, dan gaat het heel anders. die vriendin van me is tijdens haar vakantie verkracht,zij was op bezoek bij haar vader die op dat moment met spoed een operatie moest ondergaan. Omdat zij zelf geen contact met haar familie heeft moest zij in een nabij gelegen hotel overnachten (die 10 min ) van het ziekenhuis verwijderd was. daar leerde zij een 'hotelganger'kennen, die een praatje met haar kwam maken. Omdat zij zelf geen vervoer had en hij haar vervoer aan bood naar de volgende stad (100km) is zij met hem meegegaan. Die @#$@#$was eerst heel vriendelijk tegen haar en lachte veel met haar. Hij heeft toen, zonder dat zij er erg in had, een 'andere 'route genomen, die afgelegen was. Halverwege heeft hij haar uit de auto gesleept en haar meerdere malen verkracht. we hadden het er wel vaker over gehad.we zeiden dat we terug zouden vechten en dat wij het 'de verkrachter'niet makkelijk zouden maken. geloof me....zij heeft hem een paar keer getrapt met als gevolg dat hij haar bijna doodtrapte!!!! Die Asshole heeft haar bewusteloos achtergelaten en heeft niet alleen haar lichaam meegenomen maar ook haar persoonlijkheid! Zij zal nooit meer de vriendin worden van wie ik hield...die lekker gek was...die aan liefdadigheid deed..en ga zo maar door. Haar situatie nu? - relatie kapot. - zelfvertrouwen weg - durft de deur niet uit(niet alleen of met een man alleen) - durft niemand aan te kijken - zelfmoordneigingen - baan kwijt - vrienden kwijt - vertrouwen in de wereld kwijt... en tot overmaat van ramp heeft zij ook nog eens Syfillis opgelopen, hierdoor heeft zij ontsteking in de eileiders gehad en baarmoeder waardoor ze nu onvruchtbaar is. Dus mensen...we kunnen echt niet zeggen wat we zouden doen. dat zij mijn vriendin ook altijd.....en in haar geval.....is zij alles geworden wat zij verafschuwde. Respect for my girl H.E.A. I love ya sis hallo allemaal, ten eerste vind ik, en ik neem aan ook de medelezers hier veel su6 aan die persoon van wie je houd dit dit is overkomen en natuurlijk ook SEXY veel su6 met de verwerking van iets heel erg's wat jou is overkomen en bedankt voor info hierover gelukkig hebben jullie wel iemand (sexy) die mee helpen met de verwerking hiervan, moge allah jullie weer normaal leven geven ook aan andere personen die dit hebben meegemaakt en dat jullie weer een normaal leven kunnen leiden net als iedereen waar die recht op heeft en ik sex-imam??nee ik en jullie maken dit ook wel mee, en ik probeer inderdaad hiermee mensen te helpen die helemaal niemand om zich hebben voor de verwerking omdat ze te bang zijn hiervoor, want de meeste die denken dan dat er maar 1 oplossing is en dat is zelfmoord niet dus want dan ben je verder van huis(haram) want jij kon er immers niets aan doen dat jij verkracht bent, daarom zoek hulp hoefd niet bij je ouders of zo een vriend(in) kan je ook wel heeel goed op weg helpen met adviesen, want zei zijn op dat moment jou steun pilaar en geloof me ze kunnen je echt heel ver op weg helpen, voor mensen die dit lezen, als er nog bepaalde instantie's zijn voor de mensen onder ons die het is overkomen maar liever niet mee willen praten hier op mijn topic heeeel graag geef ze die info vooral instantie's waar je anoniem kunt zijn, ze zijn er wel ik zal ze ook wel ff uitzoeken maar als er mensen zijn die het weten graag :) moge allah ons behoeden voor het kwade, en ons leiden naar het goede pad, amien, gegroet broeders en zusters

omarmuslim
16-02-2005, 01:24
Ik zou zelfmoord plegen :eek: ik zou er in ieder geval echt moeite mee hebben zou me echt geen raad weten lester verkrachting is gewoon erg of je nou een moslim bent of niet ;) beste zi9nagirl zelfmoord is geen oplossing en het is haram, ook al weet ik hoezeer het ook moeilijk is en ook al ben je moslim allah zal je vergeven want jij kan er niets aan doen dat er zoiets ergs is gebeurd, daarom is het raadzaam om hulp te zoeken bij goede fam. of kennisen of vrienden wat je 100% vertrouwd ps zie hierboven mijn verhaal gegroet allemaal

omarmuslim
17-02-2005, 19:25

geen dank :) your welcom gegroet boreders en zusters

Pagina's : [1] 2