Bekijk originele versie : Oproep aan alle maroc leden!
Ik kan geen topic meer openen of hij wordt al na een minuut of twee verwijderd door die landveraders. Terwijl de kaaskoppen gerust alles mogen posten wat zij willen.
Ik stel voor dat wij 'marokkanen' deze shit site gaan boycotten.
Hierbij mijn laatste posting!.
Mr_innocent
14-02-2005, 19:15
Adios....als het je niet bevalt!!!
Gelukkig zijn er hier nog wel genoeg mensen die deze "shit site" wel waarderen
Die ondertitel...het enigste wat een illusie is, is dat hij denkt wat te betekenen...
Luister, als jij eens begint zijn we lekker van je af!
Ik zal je missen...... (NOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) :hihi:
Ik zal je missen...... (NOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) :hihi:
:D
Carlitos
14-02-2005, 20:18
Hierbij mijn laatste posting!
Oeh.... Zullen we ooit in staat zijn deze mokerslag te verwerken? :moe:
Omdat jij toevallig geen topic kan openen moet iedereen deze site maar boycotten? Jij bent vast de trotse drager van een lolbroek en een grapjas? :lol:
mkay, in ieder geval geef je aan dat jij in wij/zij denkt!
je bent duidelijk op de goede weg :maf:
MotherNature
14-02-2005, 20:29
Er is vast een reden voor het verwijderen van jouw geplaatste topics!
Kufariaan
14-02-2005, 20:33
Ik kan geen topic meer openen of hij wordt al na een minuut of twee verwijderd door die landveraders. Terwijl de kaaskoppen gerust alles mogen posten wat zij willen.
Hierbij mijn laatste posting!
Rare man.
Hierbij mijn laatste posting!Nou, maar wie zijn die landverraders dan? Zijn dat Nederlanders? Zijn dat Marokkanen? Zijn het soms Marokkanen met twee paspoorten en zo ja, welk koninkrijk verraden ze dan?
"Kaaskoppen" en jij vindt het gek dat je topics worden verwijderd?
Ik ben het met mijn voorgangers eens, jij zit hier verkeerd.
Scottie, ook verkeerd.
hoeveel uitroeptekens zij er nodig om iets te benadrukken ??
Weten we beiden niet dat meer dan een of twee gedachten oproepen aan niet nader aan te duiden figuren ?
Is wel leuk regelvullend overigens.
Ik bied mijn oprechte excuses aan........... waar je mee omgaat......... :(
Die ondertitel...het enigste wat een illusie is, is dat hij denkt wat te betekenen...
Vind het toch jammer(vertel, vertel eerst is wie was ie) dat hij geen pennevruchten op deze (hier is toch niet maroc :D ) site wil neerpennen.
:rolleyes: Aan de andere kant als zijn topic altijd er ZO dik bovenop liggen kunnen wij niet meer overbieden.
Triest hoor.
;)
P.ssssst Scottie die tekening :D :maf:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.