Bekijk originele versie : Moskeeen in Haarlem -gedragsregels
Beste forummers,
Mijn naam is Wendy en ik ben student aan de Universiteit van Amsterdam. Voor een vak moet ik een observatieverslag maken van een plek en het lijkt mij erg interessant om te gaan observeren in een moskee.
Ik vroeg me af of er bepaalde gedragsregels zijn waar ik me aan zou moeten houden (ik ben nog nooit in een moskee geweest)? Ik wil natuurlijk niet al te veel opvallen (hoewel ik dat waarschijnlijk al doe door mijn Nederlandse uiterlijk ;)), en daarom zou ik niet eventuele (ongeschreven) regels willen overtreden. Ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen.
Alvast hartelijk bedankt :goedzo:,
Wendy
Baruch_Spinoza
14-02-2005, 15:09
Beste forummers,
Mijn naam is Wendy en ik ben student aan de Universiteit van Amsterdam. Voor een vak moet ik een observatieverslag maken van een plek en het lijkt mij erg interessant om te gaan observeren in een moskee.
Ik vroeg me af of er bepaalde gedragsregels zijn waar ik me aan zou moeten houden (ik ben nog nooit in een moskee geweest)? Ik wil natuurlijk niet al te veel opvallen (hoewel ik dat waarschijnlijk al doe door mijn Nederlandse uiterlijk ;)), en daarom zou ik niet eventuele (ongeschreven) regels willen overtreden. Ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen.
Alvast hartelijk bedankt :goedzo:,
Wendy
Ik zou zeggen, richt je tot het bestuur van de desbetreffende moskee!
Beste Baruch,
Ja, dat was ik wel van plan hoor ;), maar ik vroeg me af of jullie op voorhand al wat tips hadden, of er misschien algemeen geldende regels zijn. Maar inderdaad verschilt het misschien per moskee?
Groetjes,
Wendy
voorbijganger
14-02-2005, 15:26
Beste Wendy,