Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : weleens zomaar een woord uitgeflopt??

DEUGNIET
07-02-2003, 14:17

Ik weet nog toen ik op school zat en ik ergerde me aan een paar leraren. ik kon ze wel schieten. en als zij mij kwaad hadden gemaakt. dan flopte zomaar een woord uit mijn mond. woorden als, heks. klootzak. b.tch. er was er ook een kees. steeds als hij mij kwaad maakte, flopte het woord mafkees eruit. dit zijn maar een paar van de scheldwoorden.

nurdin
07-02-2003, 14:26
Ik heb eens iemand voor NECROFILIE uitgescholden...

MevrBinladen
07-02-2003, 14:27
jah of dat je een woordje anders uit spreekt en dan komt er een erge woord uit jah komt me vaak voor

DEUGNIET
07-02-2003, 14:54
Origineel gepost door nurdin Ik heb eens iemand voor NECROFILIE uitgescholden... necrofilie?? :confused: wat is dat??

DEUGNIET
07-02-2003, 15:10

Origineel gepost door ITHRANE Wajawwww blunder :schrik2: Wat ik zelf heb gedaan kan ik natuurlijk niet opkomen. Maar mijn neefje zei dit soort gelijke als hier boven tegen zijn juffrouw. Haar vader was overleden, en iedereen zei tegen haar gecondoleerd. Maar hij wist niet eens wat je moest zeggen. en hij zei GEFELICITEERD. kan gebeuren. als je ziet dat iedereen een persoon een hand geeft. dan doe je ook mee. maar in plaats van die persoon condoleren ga je hem feliciteren. maar dat is niet verstandig als je niet weet waar het over gaat. en ga niet naar gebak vragen.

DEUGNIET
07-02-2003, 15:17
Origineel gepost door ITHRANE probleem was eigenlijk hij dacht dat iedereen dat zei snappie :( dat bedoelde ik ook. dat heb ik in andere woorden gezegd. maar is hetzelfde. :)