Bekijk originele versie : hartaanval
handje19
13-02-2005, 22:38
hoi hoi
nou wat mij overkomen is.....(IK BEn NL Hij MArokaanse).me vriend heeft gezegd dat ie zijn hele leven bij me wilt blijven en dat ie me in de zomer ten huwelijk wilt vragen ik reageerde er niet op omdat hij het vaker gezegd heeft.......maar hij bleef er over door gaan , later die dag ging ik naar zijn moeder toe, wij waren zo aan het kletsen en in eens schuift ze mij een trouwboek op me schoot van haar dochter we keken er in en ze vroeg wat ik mooi vindt enzz...later ik naar huis en dacht ow mij god WAT IS dit.....nu praat zijn tante er ook over...van waarom wij niet gaan trouewen en heeft tegen me vriend gezegd of hij wilt trouwen.....................jullie zullen wel denken ...........maar mijn buik draait er echt van rond.........ik heb me zelf voorgenomen dat ik het gewoon laat gaan en zie het wel aan......
ik wou het ff kwijt.......want ik weet me helemaal geen raad.....
en voor sommige meiden die denken weer een hopeloose nl , en gaan zeggen dat ie mij gebruikt voor sex...hoeven dat niet te denken want dat hebben wij niet want ik geloof niet in sex voor een huwelijk.......en daar staat hij helemaal achter....
maar goed bedankt heb me hart weer geleegd hahaha
liefs....xx
:koppel: :koppel:
tangerzwiena
13-02-2005, 22:41
top meid inshallah zullen jullie lang en gelukkig met elkaar leven
afwachten op de zomer. spannnend joh. en wil jij wel je leven met hem delen. zijn moeder heeft wel een hint gegeven. dus zij zijn wel tevreden met je dat is al een pluspunt voor een marokkaanse gezin niet negatief bedoelt hoor
benladina
13-02-2005, 22:46
Nou mied,
Misschien is het dan wel zo echt dan je zou denken en wil hij wel met je trouwen...Ik bedoel je hebt al contact zo te lezen met zijn moeder en een marokaanse jongen laat je een meid niet zomaar met zijnmoeder kennis maken.... dat is weer de schaamte die je tegen je ouders moet hebben (vind ik) dus dat is al een grote stap de goede richting op...en als iedereen er over praat moeder tante etc. dan moet je zeker denken dat hij er ook serieus over dnekt.... maar hoe denk jij erover wil je wel of niet met hem trouwen....of vind je het nog te vroeg???.....
Nou ik hoor het wel kus bennie
handje19
13-02-2005, 22:56
top meid inshallah zullen jullie lang en gelukkig met elkaar leven
afwachten op de zomer. spannnend joh. en wil jij wel je leven met hem delen. zijn moeder heeft wel een hint gegeven. dus zij zijn wel tevreden met je dat is al een pluspunt voor een marokkaanse gezin niet negatief bedoelt hoor
dank je wel lieve meid....ja cker wil ik mijn leven met hem delen...we hebben bijna een jaar dus ken hem goed...jah zijn moeder is heel tevreden ze ziet me al als haar dochter...en ik zie haar als mijn moeder(heb zelf geen moeder).
handje19
13-02-2005, 22:59
Nou mied,
Misschien is het dan wel zo echt dan je zou denken en wil hij wel met je trouwen...Ik bedoel je hebt al contact zo te lezen met zijn moeder en een marokaanse jongen laat je een meid niet zomaar met zijnmoeder kennis maken.... dat is weer de schaamte die je tegen je ouders moet hebben (vind ik) dus dat is al een grote stap de goede richting op...en als iedereen er over praat moeder tante etc. dan moet je zeker denken dat hij er ook serieus over dnekt.... maar hoe denk jij erover wil je wel of niet met hem trouwen....of vind je het nog te vroeg???.....
Nou ik hoor het wel kus bennie
jah heb heel goed contact met zijn moeder met zijn hele familie...
jah ik wil heel graag veder met hem!!! maar om te trouwen vindt ik ons nog best jong...ik ben 20 en hij 21.......
Sw33tn3ss
13-02-2005, 23:03
inderdaad best vroeg.. maar jong trouwen betekent niet dat t niet goed zal gaan..
dus wens jullie een gezellig en een lang toekomstje samen toe :D
Groetjesss
Saladepaviljoen
13-02-2005, 23:10
dag meid ,
zo zien is hij in ieder geval wel sirieus en dat is heel belangrijk. Maar porsoonlijk vind ik jullie beiden nog wel jong. Voordat julllie die stap maken moeten jullie even kijken of jullie het een en ander op een rijtje hebben gezet zoals huis, werk en of jullie er echt klaar voorzijn. Er komt namelijk heelveel bij kijken als jullie eenmaal getrouwd zijn. Ik hoop echt voor jullie dat jullie dromen werkelijkheid worden en dat allah jullie daar naartoe mag leiden.
heel veel succes :zwaai:
benladina
13-02-2005, 23:15
Dat isinderdaar nog jong...maar ja misschien alvast verloven en dan over ene jaar of 3 trouwen dan bij is hij24 en jij 23 en dat kan opzich wel..... ik bedoel trouwen neemt meer dan alleen een ring om je vinger mee.... werk...huis.... en veel vertrouwen als denk ik wel dat jullie dat laatste hebben.....
Nou meid ik hoop wel dat jullie eruit komen en dat je niets overhaast doet....en als je er helemaal klaar voor bent moet je er gewoon voor gaan.... zoals tangerzwiena al zij ben jeal geaccepteerd in de familie en dat is cker heel erg goed ;)
Inchallah komen jullie er wel uit,.... en ik wens jullie nog een lang en gelukki leven met zijn twee....
X bennie
hoi hoi
nou wat mij overkomen is.....(IK BEn NL Hij MArokaanse).me vriend heeft gezegd dat ie zijn hele leven bij me wilt blijven en dat ie me in de zomer ten huwelijk wilt vragen ik reageerde er niet op omdat hij het vaker gezegd heeft.......maar hij bleef er over door gaan , later die dag ging ik naar zijn moeder toe, wij waren zo aan het kletsen en in eens schuift ze mij een trouwboek op me schoot van haar dochter we keken er in en ze vroeg wat ik mooi vindt enzz...later ik naar huis en dacht ow mij god WAT IS dit.....nu praat zijn tante er ook over...van waarom wij niet gaan trouewen en heeft tegen me vriend gezegd of hij wilt trouwen.....................jullie zullen wel denken ...........maar mijn buik draait er echt van rond.........ik heb me zelf voorgenomen dat ik het gewoon laat gaan en zie het wel aan......
ik wou het ff kwijt.......want ik weet me helemaal geen raad.....
en voor sommige meiden die denken weer een hopeloose nl , en gaan zeggen dat ie mij gebruikt voor sex...hoeven dat niet te denken want dat hebben wij niet want ik geloof niet in sex voor een huwelijk.......en daar staat hij helemaal achter....
maar goed bedankt heb me hart weer geleegd hahaha
liefs....xx
:koppel: :koppel:
voordat je de volgende keer weer een topic opent over die klootzak heeft me gedumpt zeg ik nu alvast
HOeFFIEK
handje19
15-02-2005, 21:04
inderdaad best vroeg.. maar jong trouwen betekent niet dat t niet goed zal gaan..
dus wens jullie een gezellig en een lang toekomstje samen toe :D
Groetjesss
dank je wel meid....
xx
handje19
15-02-2005, 21:10
dag meid ,
zo zien is hij in ieder geval wel sirieus en dat is heel belangrijk. Maar porsoonlijk vind ik jullie beiden nog wel jong. Voordat julllie die stap maken moeten jullie even kijken of jullie het een en ander op een rijtje hebben gezet zoals huis, werk en of jullie er echt klaar voorzijn. Er komt namelijk heelveel bij kijken als jullie eenmaal getrouwd zijn. Ik hoop echt voor jullie dat jullie dromen werkelijkheid worden en dat allah jullie daar naartoe mag leiden.
heel veel succes :zwaai:
dank je wel!!!!
jah dat zeker gelukkig.....ik weet we zijn nog jong inderdaad.....maar werk enz hebben we al op een rij alleen geld hahah en een huis daar moeten we heel hard aan werken!!!!
ach ja we zien wel!!!! ik heb me zelf gezegd dat ik me niet druk erom ga maken!!!!
:zwaai:
poesje_lief
15-02-2005, 21:20
Wat een Bullshit verhaal zeg,
mensen denken dat je over hartaanval
daarom heb je zoveel kijkers en weinig reactie(12)
terwijl je gewoon over je vriendtje hebt
p.s. dit noem ik pas mensen belazeren
handje19
15-02-2005, 21:22
Dat isinderdaar nog jong...maar ja misschien alvast verloven en dan over ene jaar of 3 trouwen dan bij is hij24 en jij 23 en dat kan opzich wel..... ik bedoel trouwen neemt meer dan alleen een ring om je vinger mee.... werk...huis.... en veel vertrouwen als denk ik wel dat jullie dat laatste hebben.....
Nou meid ik hoop wel dat jullie eruit komen en dat je niets overhaast doet....en als je er helemaal klaar voor bent moet je er gewoon voor gaan.... zoals tangerzwiena al zij ben jeal geaccepteerd in de familie en dat is cker heel erg goed ;)
Inchallah komen jullie er wel uit,.... en ik wens jullie nog een lang en gelukki leven met zijn twee....
X bennie
hoi bennie
jah we zijn ind jong....verloven is de eerste optie......overhaasten doe ik niet hoor !!! :) hiihih ik zie het wel aan!!!!!!!
dank je wel
liefs handje
handje19
15-02-2005, 21:29
voordat je de volgende keer weer een topic opent over die klootzak heeft me gedumpt zeg ik nu alvast
HOeFFIEK
ALS ER IEMAND IS DIE EEN KLOOTZAK IS DAN BEN JIJ DE GELUKKIGE.... :loser: :loser: :loser: :loser:
handje19
15-02-2005, 21:49
Hahahaha lachwekkend!! Heel goed, meid. Kick some ass :goedzo:
Anyway, wat ik eigenlijk wilde zeggen is, dat ik ooit een goede tip van een zeer goede vriend van mij heb gekregen, namelijk ... het is tegenwoordig beter om vroeg te trouwen, want alleen de rotte appels blijven over en voor je het weet wordt jouw mooie appel zo voor je neus weggetrokken, dus ik zou er niet te lang mee wachten. Bindingsangst is voor plantjes. Ik zou zeggen ... ga ervoor, want ik heb hier op Marokko.nl nog niet echt iemand dit horen zeggen, dat de familie zelfs "oppergelukkig" is met jullie relatie en trouwplannen. Dat zegt best wat voor een Marokkaans gezin, eerlijk waar.
Veel succes ermee & keep me posted, girl ;)!!
Doeg doeg
lady sultana bedankt voor je lieve reactie................ind heb echt geen trek in een rotte appel hahahhahahaha........
liefs.....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.