Bekijk originele versie : Lees over deze troetel-allochtoon! ----> Ali El Daoudi
Nousratakoum1
13-02-2005, 14:03
http://yasmina.marokko.nl/vip/images/Ali-col.jpg
Ik snap niet dat deze jongeman podium krijgt om namens het Marokkaans-moslim gemeenschap van Nederland te praten. Het geldt niet uitsluitend voor de bovengeplaatste man op de foto.
Ik walg, ik walg en ik walg nog steeds over de wijze waarop hij de discussie intreedt zonder daarbij enigszins een stukje non-verbale interactie te tonen. Het lijkt wel alsof deze man van metaal is. Ik zie gevaarlijke emoties in hem wat kan leiden tot ongewenste situatie. Dit soort type mannen hebben een slecht verleden.
Groetjes,
Nousratakoum
Mr_innocent
13-02-2005, 14:05
Is dat alles........en wat heb je te zeggen over zijn argumentaties ed.
Ik respecteer hem en hij is geen troetelallochtoon.
Je kunt dat niet zomaar van iedereen roepen die op t.v komt en de manier waarop je hem hier zwartmaakt, zo inhoudsloos staat me niet aan. Ik heb liever dat hij me vertegenwoordigt dan jij, met je ongenuanceerde uitspraken. Je kunt ook niet over zijn verleden spreken want die ken je niet en al zou je die kennen, zou het niet uitmaken. Het gaat in dit geval om hier en nu.
Ik snap niet dat deze jongeman podium krijgt om namens het Marokkaans-moslim gemeenschap van Nederland te praten. Het geldt niet uitsluitend voor de bovengeplaatste man op de foto.
Ik walg, ik walg en ik walg nog steeds over de wijze waarop hij de discussie intreedt zonder daarbij enigszins een stukje non-verbale interactie te tonen. Het lijkt wel alsof deze man van metaal is. Ik zie gevaarlijke emoties in hem wat kan leiden tot ongewenste situatie. Dit soort type mannen hebben een slecht verleden.
Groetjes,
Nousratakoum
In een nadere topic is Hafid Bouazza de lul en nou is Ali ook al niet goed.
Wat een zeikschnorren hier zeg, jeezes gristus........ :hadj:
Mr_innocent
13-02-2005, 14:16
That's my man.......Aka je hebt 100% gelijk!
Wat betreft nousra.....je bent het type dat op alles en iedereen kritiek heeft maar zelf onzin uitkraamt en het geen haar beter kan doen! Zoals AKA zegt ik heb liever Ali dan jou met je ongenuanceerde en ondoordachte uitspraken.....kun je van Ali niet zeggen...dus kom je hier maar met je non verbale onzin aanzetten!
Ik zou zeggen.......verzin eens wat anders en kom dan terug!
Mr_innocent
13-02-2005, 14:18
.
Argumentatie (met inhoud) ten top
Chapeau
Groetjes,
Nousratakoum
Ik snap niet waarom je deze man (zonder enige argumenten) naar beneden probeert te halen...
Ik heb het gevoel dat dat wel vaker gebeurd kijk maar naar Aboutalleb (een uitstekende wethouder in Amsterdam) die van alle kanten door Marokkanen naar beneden wordt gehaald. Wat ik geheel onrecht vind laat deze mensen met rust zij doen tenminste goed werk en onderbouwen hun meningen met goede argumenten, kan ik niet van iedereen zeggen.
Zij laten zien dat er weldegelijk hoogopgeleiden Marokkanen zijn die gewoon goed hun werk doen en dat verpesten jullie door die mensen onnodig naar beneden te halen.
Mr_innocent
13-02-2005, 14:21
Beter als Marokkanen heel erg trots zijn op Hafid. Hij is een groot schrijver en bewaarder van Vertelkunst.
Ik heb 'm gezien in Engeland toen hij aan een Nederlandse faculteit daar een lezing gaf.....ik moet zeggen niet mijn type schrijver, maar zijn lezing was wel degelijk interessant!
Leef en laat leven zou ik zeggen, en dat geldt voor iedereen!
Beter als Marokkanen heel erg trots zijn op Hafid. Hij is een groot schrijver en bewaarder van Vertelkunst.
Vindt ik ook.
Je kunt zijn boeken k.u.t. vinden maar hij heeft er toch al heel wat op de markt gekregen en dat is al een hele prestatie.
Maar ieder zijn smaak, er zijn ook mensen die de Weg van de Moslim een hoogtepunt van de literatuur vinden :D
RitaMaria
13-02-2005, 14:24
Hmm..ben benieuwd waar dit naartoe gaat... :)
Of de Wachttoren :D
:D
En die is nog gratis ook, je hebt veelal in de morgen van die mobiele verkoopppunten :D
Mr_innocent
13-02-2005, 14:24
Vindt ik ook.
Je kunt zijn boeken k.u.t. vinden maar hij heeft er toch al heel wat op de markt gekregen en dat is al een hele prestatie.
Maar ieder zijn smaak, er zijn ook mensen die de Weg van de Moslim een hoogtepunt van de literatuur vinden :D
Hij was zelfs uitgenodigd door een Engelse universiteit...dat zegt toch wel wat ja!
Hij was zelfs uitgenodigd door een Engelse universiteit...dat zegt toch wel wat ja!
Waar ging die lezing over, Mr_Innocent ?
Mr_innocent
13-02-2005, 14:30
Wat bedoel je met Podium krijgen? En waarom hier lopen mekkeren (of moet ik in jouw geval zeggen Mekka-ren). Ga dan met HEM in debat. Zo een pruillipje staat je niet.
Goedkoop noem ik het Cieltje.......dmv "onzin beweegredenen" iemand weer naar beneden halen en zijn persoon zijnde in het diskrediet brengen!
Werkelijkwaar zielig.....wie is de volgende?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.