Bekijk originele versie : Ik Kap D'r Mee Mensen!
Kneusje2
12-02-2005, 20:29
Een of andere Moderator heeft mij een ip-ban gegeven, waardoor ik helemaal niet meer op marokko.nl kan surfen.
Sorry mensen, had zo graag muziek met julie willen mee-delen maar het mocht niet zo zijn, mede dank aan de moderator:hoedaf:... die mij voor geen enkel reden een ip-ban heeft gegeven en die ban is nu iets van een week al aan de gang en zou niet weten hoe lang die ban nog gaat duren, maar niet getreurd, ze krijgen hun zin..want ik kap d'r mee....
Nu zit ik ook maar op een anderemands PC...
ip-Ban was door mijn broertje veroorzaakt-----> Nickname: Kingkong= ook voor geen enkel reden..
Ik wil julie van harte bedanken voor alles...:goedzo:
Einde marokko.nl!.
Nu zit ik ook maar op een anderemands PC...
ip-Ban was door mijn broertje veroorzaakt-----> Nickname: Kingkong= ook voor geen enkel reden..
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :huil:
dat kan toch niet :traan1:
jasmina :(
fransbauer
12-02-2005, 22:45
Jammer Kneusje weg! Waarom pakken ze de verkeerde mensen aan............Jullie moeten eens lezen wat er allemaal word gzegd door sommige leden! Kneusje2 deed iets voor the COMMUNITY! Jammer 't gaat je goed Kneusje2!
Leipemocro
12-02-2005, 22:56
:hadj:
Gij mag niemand bannen :hadj:
amie Hadj wordt erg boos :hadj:
WIJ WILLEN ONZE KNEUSJE TERUG
Narkotic
13-02-2005, 03:25
neee das hshouma
kneusje toch niet, hij is ook één van de mensen die hier voor een meerwaarde zorgt, die hier meer forumleden kan aantrekken
hij is ook één van de mensen die hier voor een meerwaarde zorgt, die hier meer forumleden kan aantrekken
haha .. welke meerwaarde? ze3mak club is wat waard wala?
maroc_mounia
13-02-2005, 09:53
Sowieso mensen zomaar verbannen pfffff mensen zijn gewoon zielig johh.. hebben niks te doen en dan pakken ze kneusje:(
3aleikoum salaam
OujDa_LaDy
13-02-2005, 13:07
Moet Dat Nou..:eek:
WIJ WILLEN ONZE KNEUSJE TERUG
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA KNEUSJE TERUGGGGGG
Jasmina :zwaai:
coolermaster
13-02-2005, 22:56
Zeker we willen onze KNEUSJE terug anders ga ik ook weg :hadj:
Jammer man....welke mod was het, en waar woont ie....:engel:
ewa thella dan maar kneusje en thanx voor alle muziek enz;)
ALS JULLIE EM TERUG WILLEN DAN WIL IK HEM OOK TERUG
Zeker we willen onze KNEUSJE terug anders ga ik ook weg :hadj:
NEEEE NIET JIJ OOOOKKKK :traan1:
ALS JULLIE EM TERUG WILLEN DAN WIL IK HEM OOK TERUG
:hihi:
jasmina :zwaai:
joh een ip ban is zegen.. kan je tenminste iets beters doen met je leven.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.