Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat vinden jullie van Essaouira ??

jihadz21
06-02-2003, 23:38

Salaam oe Alaikoum, Ik zal je ff zeggen welke steden in Marokko ik zo mooi vinden om eens heen te gaan Insha Allah: Essaouira en Fes :D Essaouira lijkt veel op het dorp waar ik vandaan kom" vandaar" en Fes lijkt me een Gruwlijke stad :D Salaam oe Alaikoum :zwaai:

DESPERADA
06-02-2003, 23:58
Salaam aleikom.... Fes komt niet in mijn rijtje voor.... Maar Essaouira wel, rustige mooie stad.... Als je van natuur houdt dan ben je daar goed. Een keer waren we daar, en ik d8 bij me zelf ''Waar zijn de Marokkanen?'' Kzag veel touristen, dat maakt het er wel minder op..... Een ding valt wel gelijk op: Tiss er heel schoon... Kan ook niet anders ik had te horen gekregen dat het het enige stadje is waar 2 keer per dag de stofzuiger door heen gaat.

jihadz21
07-02-2003, 00:10
Salaam oe Alaikoum Ja ben nooit naar Marokko geweest dus ja Insha Allah wil ik gelijk naar Essaouia gaan en daarna fes Insha Allah :) Salaam oe Alaikoum

ATLANTICA
07-02-2003, 00:16
Origineel gepost door jihadz21 Salaam oe Alaikoum, Ik zal je ff zeggen welke steden in Marokko ik zo mooi vinden om eens heen te gaan Insha Allah: Essaouira en Fes :D Essaouira lijkt veel op het dorp waar ik vandaan kom" vandaar" en Fes lijkt me een Gruwlijke stad :D Salaam oe Alaikoum :zwaai: KOUD EN WINDERIG! Wallah werden bijna weggewaaid! Beslema oe thallew

MrEsco
07-02-2003, 00:19

cool om te surfen... surfs up, dude! hang lose man MrEsco

AdamX
07-02-2003, 00:26
essouaria en alhoceima ziijn zussen van elkaar

jihadz21
07-02-2003, 00:26
Salaam oe Alaikoum, Hahaha Surfen?? Nou dan alleen ver van fitna vandaan :) IK heb Al meer dan 1 jaar niet gezwommen gewoon:( omdat ik wacht tot er zwem uren zijn voor broeders alleen want mix zwemmen is haram dus ja beoefen ik me hobby helaas niet meer . Ghair Insha Allah :) Wa Salaam oe Alaikoum

MrEsco
07-02-2003, 01:42
meestal ga je surfen als er wat meer golven zijn en dat wilt zeggen minder zwemmers of helemaal geen en ik heb gemerkt dat er niet zoveel vrouwelijke surfers in marokko zijn... dus op zich kan je wel gaan surfen. Inscha Allah Aleikom asalaam wa ragmatoe Allah

SmoothScorpio
07-02-2003, 18:19
Ik kom uit Essouaria :D:D

Chaimaa
07-02-2003, 18:22
ifraan is ook heel mooi zeggen ze ;) het sneeuwt er zelfs :D