Bekijk originele versie : Van welke moslim is dit citaat
'Ik ben iemand die over relaties en verliefdheid wil praten, mijn zusjes lachten me onwennig uit.
En nu wordt mijn oudste zoon leuk gevonden door meisjes; hij kreeg onlangszelfs een brief. Ik opperde toen dat de schrijfster hem misschien wel zoenen. Verder wil ik niets pushen, hij moet het zelf ontdekken.'
En als hij met een jongen als vriendje thuis komt?
'Alsjeblieft, zeg!' begint te lachen:'dat zal ik moeilijk vinden, ik geef het toe. Maar ook daar kom ik overheen.
En dan zijn er nog steeds mensen die denken dat tolerante moslims niet bestaan.....
Maar ik ben benieuwd wie weet, wie dit gezegd heeft, is toch een soort woordvoeder van de marokkaanse moslim gemeenschap :nijn:
BerberLayD
12-02-2005, 17:47
Nou nou, woordvoerder nog wel!
Ik zou het niet weten, ik voel me nl. ook een "woordvoerder" en "vertegenwoordiger", mag ik?
Er zijn heel veel leuke en tolerante moslims. Maar ik heb geen flauw idee van wie dit afkomt. Ik dacht eerst Grendel, maar die heeft maar 1 zoon, dus zal nooit over zijn "oudste" spreken.
Er zijn heel veel leuke en tolerante moslims. Maar ik heb geen flauw idee van wie dit afkomt. Ik dacht eerst Grendel, maar die heeft maar 1 zoon, dus zal nooit over zijn "oudste" spreken.
Hoe weet jij dat over Grendel, ben jij soms de moeder
(ik denk dat ik morgen ga verklappen van welke belangrijke man uit de Amsterdamse marokkaanse moslim gemeenschap dit citaat was)
BerberLayD
12-02-2005, 17:55
Hoe weet jij dat over Grendel, ben jij soms de moeder
(ik denk dat ik morgen ga verklappen van welke belangrijke man uit de Amsterdamse marokkaanse moslim gemeenschap dit citaat was)
Als 't maar niet die Aboutaleb is, hij is nog niet eens woordvoerder van zijn eigen 'ik'. Hij is een marionette.
Als 't maar niet die Aboutaleb is, hij is nog niet eens woordvoerder van zijn eigen 'ik'. Hij is een marionette.
Nee het is Aboutaleb niet..... je moet ff verder zoeken.
BerberLayD
12-02-2005, 17:58
Nee het is Aboutaleb niet..... je moet ff verder zoeken.
Neuh, 't was niet echt een fraaie uitspraak, dus ik zie het morgen wel.
Laat me raden.
Ahmed Aboutaleb. :moe:
Ik heb nog een leuke citaat van een Moslim.
"Wil je als Marokkaan respect? Dwing dat af"
En dan zijn er nog steeds mensen die denken dat tolerante moslims niet bestaan.....
Maar ik ben benieuwd wie weet, wie dit gezegd heeft, is toch een soort woordvoeder van de marokkaanse moslim gemeenschap :nijn:
El Moumni ????........ :D
El-Sherkawy ???....... :D
Wil jij ruzie met Melli ?
Mij aanspreken als moslim, hoe durft U........ :hadj:
xxNassiraxx
12-02-2005, 19:10
ben benieuwd wie dat heeft gezegd :rolleyes:
Northern_Light
12-02-2005, 19:10
Citaat:
'Ik ben iemand die over relaties en verliefdheid wil praten, mijn zusjes lachten me onwennig uit.
En nu wordt mijn oudste zoon leuk gevonden door meisjes; hij kreeg onlangszelfs een brief. Ik opperde toen dat de schrijfster hem misschien wel zoenen. Verder wil ik niets pushen, hij moet het zelf ontdekken.'
En als hij met een jongen als vriendje thuis komt?
'Alsjeblieft, zeg!' begint te lachen:'dat zal ik moeilijk vinden, ik geef het toe. Maar ook daar kom ik overheen.
ik denk ... abdullah haselhoeff
Northern_Light
12-02-2005, 19:16
of mohamed jabri??
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.