Bekijk originele versie : LPF wil aparte gevangenis voor terroristen
Mimo_Men
12-02-2005, 17:18
LPF wil aparte gevangenis voor terroristen
DEN HAAG - De LPF wil speciale gevangenissen voor terroristen. De partij wil daarmee voorkomen dat terroristen in de gevangenis hun werkzaamheden voortzetten en bijvoorbeeld nieuwe leden voor de jihad werven. Het Tweede-Kamerlid Eerdmans zal dit deze week voorstellen.
http://www.telegraaf.nl/multimedia/archive/00705/eerdmans_jpg_705841c.jpg ("")Foto: Dijkstra bv."Die gevangenissen moeten een speciaal regime hebben", zei Eerdmans maandag. "De gevangenen zijn er strikt geïsoleerd en post moet streng worden gecontroleerd." Het Kamerlid verwijst naar rapporten van de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) waaruit blijkt dat gevangenissen een 'opleidingsinstituut' zijn voor nieuw terrorisme
TatTwamAsi
12-02-2005, 17:31
DEN HAAG - De LPF wil speciale gevangenissen voor terroristen. De partij wil daarmee voorkomen dat terroristen in de gevangenis hun werkzaamheden voortzetten en bijvoorbeeld nieuwe leden voor de jihad werven. Het Tweede-Kamerlid Eerdmans zal dit deze week voorstellen.
http://www.telegraaf.nl/multimedia/archive/00705/eerdmans_jpg_705841c.jpg ("")Foto: Dijkstra bv."Die gevangenissen moeten een speciaal regime hebben", zei Eerdmans maandag. "De gevangenen zijn er strikt geïsoleerd en post moet streng worden gecontroleerd." Het Kamerlid verwijst naar rapporten van de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) waaruit blijkt dat gevangenissen een 'opleidingsinstituut' zijn voor nieuw terrorisme
De LPF, in het bijzonder Eerdmans, heeft altijd goede moties.
Hijzelf heeft eens vrijwillig een week in de lik gezeten om eens te zien hoe het daar toe gaat.
Hij heeft zeker een goed punt. Aan de andere kant geldt dat ook voor andere criminelen, die elkaar de fijne kneepjes van het vak leren.
Het wordt weer eens tijd dat de doodstraf wordt ingevoerd voor dit soort gasten. Scheelt mij duizenden euro's belastinggeld. Ik weet dat veel mensen het niet met me eens zijn. Ik ben over dit punt bijzonder overtuigd in mijn gelijk, maar blijf luisteren en oog houden voor andere standpunten. Zo vind ik het ook best als onverbeterlijke en levensgevaarlijke mensen op Mars of Titan het nog een keer opnieuw proberen. Als ik er maar geen last van heb ...
Mimo_Men
12-02-2005, 17:34
Wat die gevangenissen betreft.. als ik eerlijk ben vind ik dit weer enorme geldverspillerij.
Ik denk dat we als mensheid heel duidelijk stelling mogen maken tegen alle vormen
van terrorisme en dat het hele gevangeniswezen wel eens iets versobert mag worden.
Waarom zou je mensen die mensenrechten met handen en voeten breken zoveel luxe
geven? Dat zij binnen het huidige gevangenisstelsel verder kunnen gaan met hun
terroristische plannen zegt toch genoeg over het huidige systeem?
Laten we daar eens naar kijken, want dat een tasjesdief in de gevangenis leert
hoe hij een gewapende roofoverval kan plegen... das iets dat moet nooit mogen..
of het nu gaat om terrorisme of ander crimineel en dus verfoeilijk gedrag
Zoiets ? :.........
http://www.startribune.com/stonline/images/news88/1atta0119.l.jpg
BerberLayD
12-02-2005, 17:52
De LPF, in het bijzonder Eerdmans, heeft altijd goede moties.
Hijzelf heeft eens vrijwillig een week in de lik gezeten om eens te zien hoe het daar toe gaat.
Hij heeft zeker een goed punt. Aan de andere kant geldt dat ook voor andere criminelen, die elkaar de fijne kneepjes van het vak leren.
Het wordt weer eens tijd dat de doodstraf wordt ingevoerd voor dit soort gasten. Scheelt mij duizenden euro's belastinggeld. Ik weet dat veel mensen het niet met me eens zijn. Ik ben over dit punt bijzonder overtuigd in mijn gelijk, maar blijf luisteren en oog houden voor andere standpunten. Zo vind ik het ook best als onverbeterlijke en levensgevaarlijke mensen op Mars of Titan het nog een keer opnieuw proberen. Als ik er maar geen last van heb ...
Dit was prima, maar wat daarna komt, had ik niet van u verwacht.
Vuur met vuur bestrijden? A, gut. Dat is zoiets kinderlijks.
En uw laatste zin is toch wel arroganter dan ik u ingeschat had.
Maar goed, van verwachtingen komen teleurstellingen, ik had het moeten weten.
Wat die gevangenissen betreft.. als ik eerlijk ben vind ik dit weer enorme geldverspillerij.
Ik denk dat we als mensheid heel duidelijk stelling mogen maken tegen alle vormen
van terrorisme en dat het hele gevangeniswezen wel eens iets versobert mag worden.
Waarom zou je mensen die mensenrechten met handen en voeten breken zoveel luxe
geven? Dat zij binnen het huidige gevangenisstelsel verder kunnen gaan met hun
terroristische plannen zegt toch genoeg over het huidige systeem?
Laten we daar eens naar kijken, want dat een tasjesdief in de gevangenis leert
hoe hij een gewapende roofoverval kan plegen... das iets dat moet nooit mogen..
of het nu gaat om terrorisme of ander crimineel en dus verfoeilijk gedrag
Ook in een versoberde gevangenis zoals jij het hier noemt is het gevaar van verspreiding van criminele kennis groot.
Hetzelfde geldt voor extreme ideeen.
Een gevangene is veroordeeld tot een vrijheidsstraf, niets meer en niets minder.
Gevangenen worden verder menswaardig behandeld.
Wat nij betreft blijft dat zo.
Verharding van het regime brengt ook verharding van de mentaliteit van gevangen met zich mee.
Meer afkeer van de maatschappij wellicht.
Een soort guatenamo bay in Nederland, de LPF heeft een grote fantasie. Die paar potentiele kleine terroristen in Nederland krijgen wel erg veel eer.
Een Nederlands Guantanamo Bay gaat me te ver.
Maar het gebeurt wel, verspreiding van zeer extreme ideeen in Nederlandse gevangenissen.
De AIVD signaleert het.
Zelf heb ik het ook van een ex gedetineerde gehoord.
Wat een onzin.
Zo kun je wel alle criminelen een eigen gevangenis geven. Zo kunnen verkrachters wel eens andere gevangenen verkrachten. Zo kunnen moordenaars de ganse gevangenis uitmoorden. De rovers andere gevangenen beroven. De oplichters anderen oplichten.
Wat een ziekelijk geblaat. Waarom mensen die over zijn gegaan tot het plegen van een aanslag in een aparte gevangenis plaatsen. Wil Nederland een indicatie geven dat zelfs een normale gevangenis te goed is voor ze? Moet die apartheid tot zo ver doordringen?? Is dat nu de norm?
Schandelijk, schandelijk, schandelijk maar weer.
Ik denk eerder DIT
http://www.sixtiescity.com/Events/Images/alcatraz.jpg
Bye bye, weekendjes Texel ......... :D
Wat een onzin.
Zo kun je wel alle criminelen een eigen gevangenis geven. Zo kunnen verkrachters wel eens andere gevangenen verkrachten. Zo kunnen moordenaars de ganse gevangenis uitmoorden. De rovers andere gevangenen beroven. De oplichters anderen oplichten.
Wat een ziekelijk geblaat. Waarom mensen die over zijn gegaan tot het plegen van een aanslag in een aparte gevangenis plaatsen. Wil Nederland een indicatie geven dat zelfs een normale gevangenis te goed is voor ze? Moet die apartheid tot zo ver doordringen?? Is dat nu de norm?
Schandelijk, schandelijk, schandelijk maar weer.
Take it easy.
We hebben het over een voorstel van een LPF-lid.
Do I need to say more ?......... :D
BerberLayD
12-02-2005, 18:17
Take it easy.
We hebben het over een voorstel van een LPF-lid.
Do I need to say more ?......... :D
:haha:, ik denk dat ze het wel begrijpt.
Als we mensen ongelijk gaan behandelen, zijn we nog verder van huis. Dan kunnen de Joden hun lobby in Nederland ook vergeten.
TwinTowers
12-02-2005, 18:18
Een soort guatenamo bay in Nederland, de LPF heeft een grote fantasie. Die paar potentiele kleine terroristen in Nederland krijgen wel erg veel eer.
Vind het wel een heel goede oplossing. Of cellen delen en dan elke terrorist bij 5 niet moslim gedetineerden in 1 cel.
Natuurlijk hou je dan op het eind een aantal moslimgevangenen over en die kun je dan afzonderen van de rest.
Geen enkel medelijden met terroristen of hun familie.
Ik ben er ook een heel groot voorstander van om de complete familie tot in de derde graad uit te zetten.
Voor mij mag het strenger.Zeker in Belgiè.Men heeft teveel gunsten,en teveel rechten.Ik ben een ex gevangenne.
Van andere ex gevangenen ( in Nederland) heb ik andere geluiden gehoord.
Weinig mogelijkheden om de cel uit te kunnen bijvoorbeeld (door personeelsgebrek).
Iemand die door ziekte een periode niet werken kon zat daar door vaak 23 uur per dag alleen in een cel.
Over welke gunsten en rechten heb je het?
Vind het wel een heel goede oplossing. Of cellen delen en dan elke terrorist bij 5 niet moslim gedetineerden in 1 cel.
Natuurlijk hou je dan op het eind een aantal moslimgevangenen over en die kun je dan afzonderen van de rest.
Geen enkel medelijden met terroristen of hun familie.
Ik ben er ook een heel groot voorstander van om de complete familie tot in de derde graad uit te zetten.
Dus als Joop jouw dochter verkracht, ga je hem en zijn complete familie tot in de derde graad uitzetten ?
Wat een nobel streven !
Nee. Alleen als Joop iets opblaast natuurlijk.
http://www.bootschappen.nl/winkel/media/Opblaasboot.jpg
:D :hihi:
You are so funny, dear ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.