Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkanen grijpen in bij tasjesroof

LZN
12-02-2005, 15:46

Marokkanen grijpen in bij tasjesroof Uitgegeven op 12 februari 2005 om 13:34 uur, bijgewerkt om 13:38 Twee Marokkaanse jongeren uit Oosterhout hebben vorige week ingegrepen toen zij zagen dat een 94-jarige vrouw werd beroofd van haar tas. Volgens het slachtoffer was de dader eveneens van Marokkaanse afkomst. Dat meldt de politie Midden- en West-Brabant. De vrouw was op weg naar het winkelcentrum in Oosterhout toen een nog onbekende jongen de handtas uit haar rollator griste. Twee andere jongens zagen dat en zetten de achtervolging in. Na korte tijd keerden ze terug m de vrouw haar handtas te overhandigen. Hoewel de vrouw aangaf de jongens te willen bedanken, wilden de jongens daar niets van weten. De politie is naar het tweetal op zoek om hen passend te bedanken..

Karin_
12-02-2005, 15:57
1. Hier zijn al 30 topics over 2. Dit nieuws is al 2 dagen oud

NisriN
12-02-2005, 16:10
Beter toch.

MagnificenT
12-02-2005, 18:31
wat goed! ik hoop dat er meerdere zulke acties komen, dat wij marokkanen ingrijpen bij een overval of dergelijke, om te laten zien dat er zeker ook goede bij zitten! :goedzo:

Kropotkin
12-02-2005, 21:53

wat wilt u daar mee bedoelen.Ooit heb ik eens een winkel dief willen tegen houden,het is mij slecht bekomen.Het was een blanke met een mes Volgens mij zijn Marokkanen ook blanken, ze behoren tot het blanke ras... Het speelt allemaal niet om huidskleur maar om nationaliteit volgens mij. En nu ineens sinds een tijdje ook om religie. Volgens mij gaat het uiteindelijk om idioten en niet-idioten, en het feit hoe het komt dat er momenteel zoveel idioten rondlopen. Op dit moment zitten er relatief veel Marokkanen bij die groep, maar voorheen waren er veel Turken, en daarvoor Spanjaarden en Italianen. De laatste drie groepen hebben goeddeels hun weg gevonden in de westerse samenlevingen, de Marokkanen nog niet allemaal. Maar ook een groot deel wél, er zitten relatief veel goed opgeleide en goed verdienende personen in die groep! Maar de idioten vallen nu eenmaal meer op, en dus zullen we er met z'n allen voor moeten zorgen dat het idioot worden van mensen afneemt. Groeten Kropotkin

NisriN
13-02-2005, 10:43
Niet te vergeten dat de dader ook zon iemand was :P En jouw doel is? Marokkanen grijpen in bij tasjesroof Uitgegeven op 12 februari 2005 om 13:34 uur, bijgewerkt om 13:38 Twee Marokkaanse jongeren uit Oosterhout hebben vorige week ingegrepen toen zij zagen dat een 94-jarige vrouw werd beroofd van haar tas. Volgens het slachtoffer was de dader eveneens van Marokkaanse afkomst. Dat meldt de politie Midden- en West-Brabant. De vrouw was op weg naar het winkelcentrum in Oosterhout toen een nog onbekende jongen de handtas uit haar rollator griste. Twee andere jongens zagen dat en zetten de achtervolging in. Na korte tijd keerden ze terug m de vrouw haar handtas te overhandigen. Hoewel de vrouw aangaf de jongens te willen bedanken, wilden de jongens daar niets van weten. De politie is naar het tweetal op zoek om hen passend te bedanken. ''Volgens'' is niet ''zeker''.