Bekijk originele versie : Wat Zou Je Doen Met................
EEN MILJOENNNN................. :D :D :D
JAH JAH 1 MILJOEN EURO JE KRIJGT HET ZOMAAR EN VOOR NIETS... :verliefd: :verliefd:
EWA MENSEN WAT DOE JE ERMEE??????????????
FLOES FLOES DOEKOE DOEKOE.........
:zwaai: ouiam.
sweet_honnepon
06-02-2003, 21:11
ik zou het aan mijn ouders geven, tenslotte hebben zij mij opgevoed
een deel aan mijn ouders geven, en verder zwaaaaaaaaaaaaaaaare inkopen doen :maf2: :wijs:
Origineel gepost door ouiam_tet1
HAHAHHAAHA en wat zou je dan allemaal kopen?? het gaat om een miljoen he... ewa hoeveel schoenen en broeken wil je daar van kopen??? pc hoofdstraat sweet nadia komt eraan!!!! :cool:
:zwaai: ouiam
ofnieT :melig: Ik zou al die winkels daar leeg kopen :D
ja man ik zou echt het zelfde doen hahahha maar damh een miljoen is echt vet veel.. ik ga dan stoppen met school en ik leef voor de rest van m'n leven (zuinig) met m'n miljoentje.... :confused:
ja be3dek relaxed :D en wat als die miljoen op is???
daar wil ik liever nog niet aan denken :kwaad:
hey zal ik jou een geheim verklappen??? ik heb een miljoen en ik weet niet wat ik ermee moet....... dus HELP HAHAHAH niet met opmaken hoor.... :D
wajooooooooooooooooooooo saffi dat meen je niet
:schrik2:
heb je een miljoen??!!! Ik ga je zeker helpen, zeg maar wat ik moet doen ;) :D
aan het eind krijg ik de helft jek?
:stout:
masterabdel
06-02-2003, 21:50
EEN MILJOENNNN................. :D :D :D
JAH JAH 1 MILJOEN EURO JE KRIJGT HET ZOMAAR EN VOOR NIETS... :verliefd: :verliefd:
EWA MENSEN WAT DOE JE ERMEE??????????????
FLOES FLOES DOEKOE DOEKOE.........
:zwaai: ouiam
dan zou ik iedre week in de nieuwste bmw(Beste Marokkaanse Wagen) rijden..... :D ;)
masterabdel :zwaai:
dit is de reden waarom ik het tegen niemand zeg.... ben je down met mij... ben ik down met jou en niet alleen als ik m'n miljoen heb... ;)
:( iwa, ik was al down met jou, voordat ik wist dat je een miljoen had
:p en je hoeft me nixx te geven hoor,ik gun het je :D
ja dat zeggen ze allemaal sweetie za3ma ze gunnen je een miljoen hahahah mhgarba blijven mgharba haahahaha als ze de kans zien zoef zoef en weg miljoen... :o ahahhaha :melig: :melig: maar ik ben niet zo :engel:
ja lieverd dat zeggen ze ook allemaal jah..... ewa je krijgt wel 5000 eurotjes omdat je zo down met me bent...... :D
:o o, dat hoeft niet hoor,ik vind het eGt lief van je maar.....
keeej dannn :jeweetog:
hahahaaha ik zou me beledigd voelen als je het niet aanneemt he... geef me effe je bankrekening nummer dan....
wagha ik heb em effe opgezocht 174826597 saffi, het is nu geregeld jek?
sjoekran bezef!!!!!!!!!!!!
wanneer gaan we winkelen??
hmmm ewa ik heb het nu druk met m'n miljoen..... je weet toch ik heb opeens zoveeeeel vrienden die opeens allemaal met me willen shoppen dus jij komt over een maandje of zes is dat goed???
hahahaha ja daar heb ik nu ook ineens last van feshkel :confused:
ewa nadiaatje maak een gaatje he voor mij..... :rolleyes:
tuurlijk,ik wacht wel op jou ;) (me geld is dan allaaaaaaaaaaaang al op :D )
ik heb me bedacht... je krijgt je geld pas als we SAMEN gaan shoppen ik ken namelijk genoeg meisjes die ik geld heb gegeven en dan hoor ik nooit meer iets van ze en als ik ze bel staat die tel altijd uit.. dus nee jij flikt me dit echt niet nadiaaaaaaaa..... je wacht maar lekker op MIJ!! :D
waga is goed :( , maar dan gaan we wel snel winkelen jek?? nu ik eenmaal het geld heb geroken, kan ik niet meer zonder :cool:
heeeej meid , je belt me als we gaan winkelen jeK ;)
Im Out :zwaai:
ik zou gelijk richting marokko vluchten :D een mooi bedrijf gaan beginnen en misschien met jou trouwen :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.