Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Abortuspil???

Pagina's : [1] 2 3

LallaCasaouia
11-02-2005, 19:32

Wie weet hier iets van?

LallaCasaouia
11-02-2005, 19:55
Mensen kom op dus niemand weet iets hierover

appelsap
11-02-2005, 19:56
Wie weet hier iets van? heb je het een keer zonder condoom geprobeerd? :D

LallaCasaouia
11-02-2005, 19:59
heb je het een keer zonder condoom geprobeerd? :D Dat is geen antwoord op mijn vraag en kinderachtige bull shit kan je voor je houden oke

appelsap
11-02-2005, 20:00

Dat is geen antwoord op mijn vraag en kinderachtige bull shit kan je voor je houden oke ja dus :moe: ..voelde beter aan toch :D

LallaCasaouia
11-02-2005, 21:54
Ik heb net gelezen dat het 3 pillen zijn die je inneemt en die zorgen ervoor dat je n miskraam krijgt maar hoe gaat een miskraam ik ben bang dat het thuis ontdekt wordt door die pijn en bloedingen en je kan ook knock out gaan ervan wie heeft hier ervaring mee

Marokkaanisatie
11-02-2005, 22:00
Wie weet hier iets van? :hadj: ik weet er alles van het zit zo!! Stel je voor als jij nou je kop dicht houdt en je pc uit zet en naar onder rent dan kom je mij tegen dan nakken we een ronde of 12 zonder condoom of welke shit dan ook!! we gaan dan uit elkaar en een tijd je later doet nisk meer het bij jou je schijt moeilijk, je zweet in bed, je kan moeilijk op je kont zitteen, je hebt vocht te kort, last van alles en iedereen. je wilt zo graag ongesteld worden maar dat lukt maar niet, tegen die tijd kom je erachter dat ik je raak in de roos heb geschoten en jij mag het KIND houden!! wat doe je dan omdat je Marokkaan bent? de abortuspil slikken die is speciaal door Shell gemaakt voor al die marokkaanen die te snel heb gereden in bed. je slikt een tijdje en dan schijt je op een dag de botten van je kind er uit. niks mis mee, en kan je verder nakken :ego: snapje het?

hanane19
07-03-2005, 14:45
schatje ik weet daar wat over ik ka je helpen!!!!! zeg het maar

MissCasa
07-03-2005, 15:31
Ik heb net gelezen dat het 3 pillen zijn die je inneemt en die zorgen ervoor dat je n miskraam krijgt maar hoe gaat een miskraam ik ben bang dat het thuis ontdekt wordt door die pijn en bloedingen en je kan ook knock out gaan ervan wie heeft hier ervaring mee :jammer: :traan1:

MissCasa
07-03-2005, 15:32
:hadj: ik weet er alles van het zit zo!! Stel je voor als jij nou je kop dicht houdt en je pc uit zet en naar onder rent dan kom je mij tegen dan nakken we een ronde of 12 zonder condoom of welke shit dan ook!! we gaan dan uit elkaar en een tijd je later doet nisk meer het bij jou je schijt moeilijk, je zweet in bed, je kan moeilijk op je kont zitteen, je hebt vocht te kort, last van alles en iedereen. je wilt zo graag ongesteld worden maar dat lukt maar niet, tegen die tijd kom je erachter dat ik je raak in de roos heb geschoten en jij mag het KIND houden!! wat doe je dan omdat je Marokkaan bent? de abortuspil slikken die is speciaal door Shell gemaakt voor al die marokkaanen die te snel heb gereden in bed. je slikt een tijdje en dan schijt je op een dag de botten van je kind er uit. niks mis mee, en kan je verder nakken :ego: snapje het? :traan1: :traan1:

Meknesiaaaaaaaa
07-03-2005, 16:44
:hadj: ik weet er alles van het zit zo!! Stel je voor als jij nou je kop dicht houdt en je pc uit zet en naar onder rent dan kom je mij tegen dan nakken we een ronde of 12 zonder condoom of welke shit dan ook!! we gaan dan uit elkaar en een tijd je later doet nisk meer het bij jou je schijt moeilijk, je zweet in bed, je kan moeilijk op je kont zitteen, je hebt vocht te kort, last van alles en iedereen. je wilt zo graag ongesteld worden maar dat lukt maar niet, tegen die tijd kom je erachter dat ik je raak in de roos heb geschoten en jij mag het KIND houden!! wat doe je dan omdat je Marokkaan bent? de abortuspil slikken die is speciaal door Shell gemaakt voor al die marokkaanen die te snel heb gereden in bed. je slikt een tijdje en dan schijt je op een dag de botten van je kind er uit. niks mis mee, en kan je verder nakken :ego: snapje het? :eek: :eek: :eek: :kwaad: Klootzak haar KIND is jou KIND..maar je fantasie is op hol geslagen dus ik neem je niks kwalijk..hoort bij de pubertijd :kwaad:

casa_babygurl3
09-03-2005, 14:18
Ja meid... Over die pil heb ik wel eens een stukje gelezen..je kunt dat in het ziekenhuis laten doen..en hebt natuurlijk wel bijwerkingen...als het goed is kun je dat alleen doen als het nog heeeeel klein is.. Wil je meer weten pm me dan..sommige dingen zijn niet echt goed om te lezen. cybergurly

Marokkaanisatie
11-03-2005, 12:17
tazzz hliek e eeno0 wie wil er nou met jou naar bed :nerd: ze3ma heilig doen volgens mij kan je je kont niet eens afvegen zonder hulp van je ma :banana: ik veeg mijn ass met jou af tering beest!!

Marokkaanisatie
11-03-2005, 12:18
:eek: :eek: :eek: :kwaad: Klootzak haar KIND is jou KIND..maar je fantasie is op hol geslagen dus ik neem je niks kwalijk..hoort bij de pubertijd :kwaad: hey shut the fok op!! het blijft HAAR KIND!! :kwaad:

Ouissam
11-03-2005, 12:21

Waar gaat de wereld toch naar toe?:jammer:

Pagina's : [1] 2 3