Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dokter Vin Love ...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Vin
06-02-2003, 20:27

Salaam yasmina leden, Veel van jullie komen met die zinlose Polls over de liefde en domme vragen over het waarom en hoezo. Daarom heb ik besloten om voor Dokter Vin Love te spelen en sommige leden met vragen over liefde en relatie's proberen te helpen. Ik zal elke vraag eerlijk beantwoorden en gewoon zeggen wat ik er over denk. Want als je met vragen zit en je kan ze zelf niet beantwoorden dan is het altijd beter om het aan iemand anders te vragen, anders blijf je met je onbeantwoorde vragen zitten en bereik je niets . Dus zit je met iets of weet je niet hoe je je situatie moet aanpakken??? Call for Dokter Vin Love :D Succes :goedzo: :zwaai:

Salaama
06-02-2003, 20:30
Oke Vin om te beginnen vind ik dit een orginele topic.. Hier is mijn liefdes vraag???? (ik hoop dat je me kan helpen) Waarom bestaat mijn ware niet.???

sweet_honnepon
06-02-2003, 20:33
nou ik heb eigelijk ook een vraagje hoe moet ik weten wie mijn prins op het witte paard is en wat moet ik doen als hij mij niet kan vinden :D

Chaimaa
06-02-2003, 20:33
:gsm: elloe coentact doektoer vin ena mreta bezzef bel 7oub oul kdoub..9dar de dzjie n3endie debba...

JETLI
06-02-2003, 20:34

Dr. Vin love, waarom worden sommige mensen nooit verliefd???? Gr. JETLI

AdamX
06-02-2003, 20:34
leg mij eerste wat liefde is!!

Vin
06-02-2003, 20:35
Origineel gepost door Salaama Oke Vin om te beginnen vind ik dit een orginele topic.. Hier is mijn liefdes vraag???? (ik hoop dat je me kan helpen) Waarom bestaat mijn ware niet.??? Salaam Salaama, Ik denk persoonlijk dat jij je ware zeker wel zal vinden. Want op ieder potje past een deksel zeggen ze. Maar de reden waarom jij zo denkt is denk ik dat er teveel deksels zijn en je de juiste nog niet hebt gevonden. ( als je begrijpt wat ik bedoel ) Ik raad je aan om zorgvuldig te zijn in je keuzes en om heel goed uit te kijken en insha allah vindt je ware ergens tussen al die deksels. Ik hoop dat ik je vraag heb beantwoord?? Ariveridecci Vin...

Salaama
06-02-2003, 20:35
Origineel gepost door AdamX leg mij eerste wat liefde is!! Hahha die is goed..

RaZer
06-02-2003, 20:36
wat heb je bestudeert om jezelf dokter love te noemen?

Vin
06-02-2003, 20:37
e jullie gaan te snel man ik heb maar een hoofd ok :)

sweet_honnepon
06-02-2003, 20:38
hej doktertje mijn vraag is niet beantwoord :D

Salaama
06-02-2003, 20:38
Origineel gepost door Vin Salaam Salaama, Ik denk persoonlijk dat jij je ware zeker wel zal vinden. Want op ieder potje past een deksel zeggen ze. Maar de reden waarom jij zo denkt is denk ik dat er teveel deksels zijn en je de juiste nog niet hebt gevonden. ( als je begrijpt wat ik bedoel ) Ik raad je aan om zorgvuldig te zijn in je keuzes en om heel goed uit te kijken en insha allah vindt je ware ergens tussen al die deksels. Ik hoop dat ik je vraag heb beantwoord?? Ariveridecci Vin... Ach ja..Thanks doctor Vin. :D

Dida
06-02-2003, 20:39
Origineel gepost door Vin Salaam yasmina leden, Veel van jullie komen met die zinlose Polls over de liefde en domme vragen over het waarom en hoezo. Daarom heb ik besloten om voor Dokter Vin Love te spelen en sommige leden met vragen over liefde en relatie's proberen te helpen. Ik zal elke vraag eerlijk beantwoorden en gewoon zeggen wat ik er over denk. Want als je met vragen zit en je kan ze zelf niet beantwoorden dan is het altijd beter om het aan iemand anders te vragen, anders blijf je met je onbeantwoorde vragen zitten en bereik je niets . Dus zit je met iets of weet je niet hoe je je situatie moet aanpakken??? Call for Dokter Vin Love :D Succes :goedzo: :zwaai: Jij bent niet de Geschikte persoon voor de Rol Dokter.Love, jij zou verliefD worden op ieDere patienT! ;)

Salaama
06-02-2003, 20:40
Origineel gepost door RaZer wat heb je bestudeert of jezelf dokter love te noemen? Hé VIN,,Razer heeft ook een vraagje, maar is verlegen het te stellen..Oké dan doe ik het wel voor je.. Razer de vraag: Vin waarom kan ik niet goed met vrouwen opschieten, Wat doe ik verkeerd???

mimi3000
06-02-2003, 20:41

doektoer Vin ik heb ook een vraag.....Waar blijft mijn mannetje?? :( :( Hij is de weg naar mij kwijt...:huil: Ik heb al bericht gezet bij opsporing gezocht maar hij is gewoon spoorloos....en ik ben radeloos...HELP ME!! :( :( :(

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12