Bekijk originele versie : Goede Manieren & Gemeenschap
Als de avond valt haal dan uw kinderen binnen, want de duivels zwerven op dit uur rond. Sluit uw deuren in de naam van Allah, want de duivels kan een gesloten deur niet openen. Bindt uw waterhuiden vast in de naam van Allah. Bedek uw etenskommen terwijl u de naam van Allah noemt, zelfs als u daar maar een stro over kan leggen en doof uw lampen.
Vrede en zegeningen zijn met de Profeet Mohammed (SAW) en zijn gezin en al zijn metgezellen.
Overgeleverd door Al- Boecharie, Moslim.
Moge Allah ons in zijn (SAW) voetsporen leiden.
Sadak Allahoel3adiem
nou als wij marokkaanen daar mee eens begonnen jah mischien dat er dan wat minder over ons marokkaanen geroddelt word....gelukkig dat ik geen buiten mensen ben....
=emsoem=
inprincipe gaat het niet om he roddelen..iedereen word voor zijn eigen daden gestraft/beloond..dus roddelaars vallen hierbuiten..maar t is een belangerijke hadith die ik met jullie wou delen :)
Emsoem :blauwkus:
mimi3000
06-02-2003, 21:05
chaimaa meissie je komt altijd met van die mooie texten....waar haal je ze vandaan als ik vragen mag????
ik zoek ze zelf op..ik heb 2 kasten vol met boeken in me broers kamer..me broer heeft ook zijn eigen islamitische club zeg maar waar ze hadith publiceren en in nederland lezingen geven..word altijd opgenomen en als ik dan achter me pc zit luister ik het meestal af..begrijp ik iets niet dan vraag ik het aan me broer...kennis vergaren ;) en dan met jullie delen in de hoop dat sommige er wat aan hebben..Love it!!! :Iluvu: grotendeels eigen bron dus..ik hou niet van koppieeren en plakken
Origineel gepost door Chaimaa
ik zoek ze zelf op..ik heb 2 kasten vol met boeken in me broers kamer..me broer heeft ook zijn eigen islamitische club zeg maar waar ze hadith publiceren en in nederland lezingen geven..word altijd opgenomen en als ik dan achter me pc zit luister ik het meestal af..begrijp ik iets niet dan vraag ik het aan me broer...kennis vergaren ;) en dan met jullie delen in de hoop dat sommige er wat aan hebben..Love it!!! :Iluvu: grotendeels eigen bron dus..ik hou niet van koppieeren en plakken
En moge Allah jou hiervoor belonen Insha Allah.
Origineel gepost door House
En moge Allah jou hiervoor belonen Insha Allah.
:o amin...djazakullah :Iluvu: :verliefd: dat is nou echt lief
:o amin...djazakullah :Iluvu: :verliefd: dat is nou echt lief
:o gheir insha allah
:)
:o gheir insha allah
:)
:stout: moge allah de poorten van de djennah voor ons openen
Exotique
07-02-2003, 20:22
Ameen Yarabai al 3alamien!!
:stout: moge allah de poorten van de djennah voor ons openen
Amien ya rabi el3alamien :hihi:
amien ya rabi l3alamien :stout:
amien ya rabi l3alamien :stout:
Amien ya rabi al3alamien :hihi: :stout:
Amien ya rabi al3alamien :hihi: :stout:
:lol:
Amien ya rabi al3alamien
Amien ya rabi el3alamien
Wat is het nou je spreekt jezelf tegen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.