Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Geert Wilders Doet Aangifte Wegens Filmpje Op Internet!

Pagina's : [1] 2

ImeneBella
11-02-2005, 16:15

Wilders doet aangifte wegens filmpje op internet Het onafhankelijke Tweede-Kamerlid Wilders heeft aangifte gedaan bij de politie Haaglanden wegens een filmpje met bedreigingen dat op internet heeft gestaan. Bewuste filmpje Het televisieprogramma Zembla zond delen van het bewuste filmpje uit. Daarin zijn steunbetuigingen te zien aan het adres van de moordenaar van Theo van Gogh, Mohammed B. en uitlatingen van een sjeik die het doden goedpraat. Cadeautje Tot slot komt een tekst in beeld waarin 'een cadeautje' wordt aangekondigd voor Geert Wilders. "We hebben onze zwaarden al geslepen, hond''. Daaronder is het geluid van slijpende messen te horen. Hofstadgroep Gesuggereerd wordt dat de tekst afkomstig is van leden van de Hofstadgroep, die justitie beschouwt als een criminele terroristische organisatie. Een aantal leden staat terecht op verdenking van deelname aan deze groep. Volgens Zembla was het filmpje in januari te zien op een chatgroep op internet, maar is dat inmiddels verwijderd. Tientallen aangiften Wilders heeft inmiddels tientallen aangiften gedaan bij de politie, vooral vanwege bedreigingen via de mail. Inmiddels is er in vier gevallen vervolging ingesteld. Het filmpje in Zembla vindt de politicus erger dan haatmails, maar ook omdat het een recente boodschap is. Bron: www.rtlnieuws.nl

Agadir2004
11-02-2005, 16:16
Beter gaat ie onderduiken ofzo .....

ImeneBella
11-02-2005, 16:18
Beter gaat ie onderduiken ofzo ..... Nou nee, dat hoeft niet............... :rolleyes: :zwaai:

Agadir2004
11-02-2005, 16:22
Nou nee, dat hoeft niet............... :rolleyes: :zwaai: Jawel... Is beter voor de Nederlandse Samenleving...... :zwaai:

ImeneBella
11-02-2005, 16:25

Jawel... Is beter voor de Nederlandse Samenleving...... :zwaai: Nee, het is beter voor de Nederlandse samenleving als hij er niet is......... ;) :zwaai:

ImeneBella
11-02-2005, 16:27
hallo Hoi! :zwaai:

a.damse
11-02-2005, 16:33
Nee, het is beter voor de Nederlandse samenleving als hij er niet is......... ;) :zwaai: Het best voor de Nederlandse samenleving zou zijn als Wilders geen aanhang, geen kiezers zou hebben. Door de bedreigingingen wordt hij alleen maar sterker vrees ik. Vermoorden van Wilders zou voor ons allemaal hele nare gevolgen hebben waarschijnlijk. Ideeen tenslotte kan je niet vermoorden.

TheStef
11-02-2005, 16:35
Tja, aangifte doen bij de politie als je je beledigd cq bedreigd wordt is even wat anders dan iemand gelijk overhoop schieten. Daar kon MoB nog eens een voorbeeld aan nemen.

alhoceima
11-02-2005, 16:37
arme geertje! tja als je erom vraagt dan zul je het krijgen ook, pruikenhoofd dat hij is!

no_brains
11-02-2005, 16:38
Nee, het is beter voor de Nederlandse samenleving als hij er niet is......... ;) :zwaai: Pas op met wat je zegt, voordat hij aangifte gaat doen van doodswensen naar hem op m.nl.... hou je tong eens binnen:p

Northern_Light
11-02-2005, 16:39
Het best voor de Nederlandse samenleving zou zijn als Wilders geen aanhang, geen kiezers zou hebben. Door de bedreigingingen wordt hij alleen maar sterker vrees ik. Vermoorden van Wilders zou voor ons allemaal hele nare gevolgen hebben waarschijnlijk. Ideeen tenslotte kan je niet vermoorden. Precies. Je moet hem niet voor zijn...laat hem zichzelf maar in de vingers snijden... ;)

Northern_Light
11-02-2005, 16:52
Ik zou de Marokkaanse gemeenschap in overweging willen geven om een kundig team in het leven te roepen, bijvoorbeeld met Rabbea en dergelijk soort mensen, die zich tegen de haatzaaierij van Wilders op juridische wijze teweer gaat stellen. Aangifte doen van haatzaaierij, opruiing, discriminatie en belediging jegens de Marokkanen behoren tot de mogelijkheden. Daarmee bestrijdt je die man het meest effectief. juist...het wordt tijd dat men gezamenlijk als een rechtspersoon mensen als wilders en hirsi ali een tegenwicht gaan bieden. Daar bereik tog meer mee in deze RECHTSstaat.

Pista
11-02-2005, 16:57
juist...het wordt tijd dat men gezamenlijk als een rechtspersoon mensen als wilders en hirsi ali een tegenwicht gaan bieden. Daar bereik tog meer mee in deze RECHTSstaat. Nou ja, verder dan wat gescheld, en aanvallen op uiterlijkheden komen de meeste moslims helaas niet. Veel geblaat en weinig wol.

Northern_Light
11-02-2005, 17:04
Nou ja, verder dan wat gescheld, en aanvallen op uiterlijkheden komen de meeste moslims helaas niet. Veel geblaat en weinig wol. Die hebben er ook niet voor gestudeerd...meesters en doctorandussen als voormannen (of vrouwen)...dat bedoelde ik...maar dat snapte je volgens mij wel...:rolleyes: dus wie blaat er nou?? :D

Pista
11-02-2005, 17:12

Die hebben er ook niet voor gestudeerd...meesters en doctorandussen als voormannen (of vrouwen)...dat bedoelde ik...maar dat snapte je volgens mij wel...:rolleyes: dus wie blaat er nou?? :D Met een beetje doorzicht zou je doorgehad hebben dat ik het over de reacties in 't algemeen had en het gebrek op beheerste wijze iets te doen aan wat jullie een probleem vinden. Maaar neen, schelden en suggereren wat je zou kunnen doen..daar blijft het bij. Zo ging het bij Hirshi ook, ik zie ze nog passeren, de ordinairste scheldpartijen die met behulp van beheer konden blijven staan, tenslotte werd er maar gescholden op Hirshi..en dan is schelden toegelaten. Hypocriet en superdom....om maar te zwijgen over de ontzettende achterlijkheid van diegenen die niets anders kunnen dan schelden. Nog steeds veel geblaat en weinig wol. Leef er maar mee, moslims kunnen niet aan één zeel trekken, zich niet verenigen noch iets degelijks gestructureerd ineen flansen. Zoals ik zei, veel geblaat en weinig wol... :rolleyes:

Pagina's : [1] 2