Bekijk originele versie : El ghaita in Belgie
Asmaetje
11-02-2005, 10:43
HI Ladies!
Ik heb en vraagje aan iedereen die deze el ghaita in Belgie kent.
Weet iemand uit hoeveel leden ze bestaan? Die man zegt ineens dat ze maar uit 4 bestaan. Ik dacht dat ik een foto van ze zag waarop ze met een stuk of 7/8 man op stonden. En als je toevallig ook een prijs hebt graag!!!!
Kan iemand mij helpen please!!!! Ik moet nl dit weekend nog bevestigen.
Alvast bedankt meiden!!!
Ik wel een ghaita maar zijn tegelijkertijd ook dekka marakchia... ze hebben net een cd uitgebracht en je hebt gelijk ze zijn met een stuk of 7/8...
Ik heb ze namelijk als dekka marakchia op mijn dag en heb ze voor € 500,-
Weet niet hoeveel ze vragen ghaita hier is hun nummer in ieder geval 0474/42.30.07.
Ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen...
ma3asalama
Asmaetje
11-02-2005, 11:41
Hallo Bouty,
Je bent een schat meid!
Ik ga even de nummers vergelijken, want ze vragen met z'n vieren voor el ghaita 1000 Euro, dat kan gewoon niet. Ik geloof er niets van...
ff checken...
ik woon in amsterdam en wou ze hebben voor mijn bruiloft ze hebben me 1300 euro gevraagd, ik hing gelijk de telefoon op.
€1000 WAJOUW das zotte kosten nee nee laat u zeker niet doen ik heb wel gehoord van mensen dat ze voor dekka 750 euro vragen maar echt niet in trappen meid... Ik heb het via mijn verloofde laten regelen. Bij mannen zijn ze wat redelijker dan bij vrouwen...
DUs als ik je was laat uw verloofde dat regelen...
groetjes meid
SweetRose
11-02-2005, 12:19
Kvind ze echt leuk klinken :D
Maar kvind et geldverspilling :(...
veel succes :boogie:
Asmaetje
11-02-2005, 13:06
Hallo dames,
bedankt voor jullie reacties! Voor de leuke en minder leuke:)
Ik ben er jammer genoeg niet uit of het om dezelfde gaat, want de telefoonnummers komen niet overeen. Ik regel het overigens niet zelf hoor, maar mijn neef in Belgie regelt dit voor mij.
Ik laat mijn neef weer bellen vanmiddag om te kijken of het om dezelfde gaat.
P.s Bouty, wanneer trouw jij en voor hoelang heb je ze gehuurd?
GRAAG Z.S.M. REACTIE.
Alvast bedankt!!!
Asmae
ik heb een paar nr's wie weet is het 1 van hun
0473-80-32-21
0479-64-63-94
0472-70-10-95
0484-86-55-39
0473-53-95-18
0474-42-30-07
0472-28-92-36
:zwaai:
knetriagirl
11-02-2005, 14:12
salaam, ik bne al een tijdje verloofd en woon in belgie en ben ook deka merakchia aant zoeken voor mijn bruiloft inch allah voor de zomer maar ik heb er al een paar gebeld en die zeiden zo van 950€ sommige 1100€ ik vind dat veeel! maar waar ik woon zijn er geen ik woon nl in aalst 30km van brussel. kwoon tss brussel en gent en daar wonen meerderheid belgen en daarom moet ik vervoerkosten betalen aan die personen hadden ze gezegd ma ik vin da veel sorry:$ salaam alikoem wr wb xxx
Hey meid ik trouw de 21ste mei inshaAllah..
Ze komen rond 15.00 uur voor el gharga (van mij thuis tot de zaal) dan keren ze terug naar Brussel voor een andere bruiloft en dan komen ze rond 22.00 uur terug voor mijn 2de kleed en dan nog mijn 3de kleed en dan zijn ze weg...
En jij?
Groetjes...
Ma3asalama
Asmaetje
14-02-2005, 15:21
Hee meid,
Ik trouw op 7 mei insjae allah, ik wil ze wel de hele dag, dus denk dat het geen Euro 500 wordt maar iets meer, tenzij ze dat kunnen combineren met een andere bruiloft in Nederland ;)
Jij betaald natuurlijk minder omdat ze tussendoor naar een andere bruiloft gaan.
Ik hoop dat ik wat met ze kan regelen insjae allah.
Bedankt meid!
Ik laat je weten wat ik heb geregeld.
Groetjes,
Asmae
Nee hoor meid... Dat is wat ze altijd doen het combineren met een andere bruiloft. Als ze enkel alleen hier in België moeten blijven dan combineren ze het altijd omdat ze hun eigen dat niet kunnen permiteren om een hele avond te blijven voor telkens bij elk kleedje een half uurtje te spelen begrijp je...
Maar aangezien het bij jouw in Nederland is en zij niet kunnen combineren met een andere bruiloft dan heb je gelijk dan gaat het waarschijnlijk duurder aankomen bij jouw...
Hopen dat het niet een al te duur grapje wordt...
Groetjes
Ma3asalama
bruidsjurk
01-03-2005, 20:20
he meid ik heb die ghaita ook op mijn bruiloft gehaald en ze waren met ze zessen en ze kosten 1400 euro
groetjes
Hoi Bruidsjurk
Heb jij troup du noird gehaald die bestaan toch uit 4 mannen?
bruidsjurk
01-03-2005, 21:18
ik heb echt geen idee op hun visitie kaartje staat ghaita du noird ze komen van tanger
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.