Bekijk originele versie : waarom waarom kijken ze zo naar ons??????????
kickboxgirl
06-02-2003, 17:26
:auw: :boos:a salam mensen :schrik:
ik kan maar niet begrijpen waarom nederlanders zo moeten kijken?
en ik heb het over HOOFDDOEKEN?
ze kijken je echt zo vies aan en zo netals of je iets hebt of zo.
ik zeg altijd wat heb je"ben je bang dat ik een BOM onder me hoofddoek heb of zo.
rare mensen op aarde serieus ik kan maar niet begrijpen waarom ze allemaal zo moeten kijken.
ze denken dat wij meiden die het dragen gedwongen zijn en we willen het niet dragen we zijn bang of zo?
en het komt ook meer door die hirsi ayan wat ze allemaal lult dat ze gedwongen zijn en opgesloten.
als ik dat mens tegen kom is het de laatste dag dat ze rondloopt
kunnen julllie mij aub zeggen waarom ze allemaal zo kijken?
leg me aub uit en aub serieuse antwoorden geen gezeik ok?
beslama
TwinkleEye_19
06-02-2003, 17:28
Die Somaal moet haar bek dicht houden :kwaad:
Tfoe, wat heb ik een hekel aan die stok, zeg....
kickboxgirl
06-02-2003, 17:31
ja gelijk heb je maar ze moet een lesje leren
een pak slaag denk ik maar hoe kom ik bij haar vuile ***** dat ze is
MrHaarlem
06-02-2003, 17:33
De Nederlanders kijken zo raar naar je, omdat ze bang zien voor iets ""vreemds"". Men is bang voor de islam. Het enige wat men op de tv hoort is moslimextremist, moslimterrorist en Hirsi Ayist.
Ik zou tegen je willen zeggen dat je je er niks van moet aantrekken en trots op je zelf moet zijn. Ik ben in ieder geval al trots op je!!!!!!!!!!!!!!!
Dit leven op aarde duurt maar kort. Ook al word je 200 jaar.
Ga zo door meid, ik ben ook trots op je.
TwinkleEye_19
06-02-2003, 17:37
PS: je gaat er nog wel aan wennen dat ze zo kijken. Vaak heb je schijt, maar soms ben je het wel zat....Vooral 's zomers *zucht*
kickboxgirl
06-02-2003, 17:38
ja ik kan het me wel voorstellen maar ze moeten maar vragen wat en waarom ik het draag?
ik geef normaal antwoord maar ze blijven zo aankijken.
maar je hebt groot gelijk ik moet me nx van aantrekke.
:zwaai: beslama
kickboxgirl
06-02-2003, 17:43
ik draag me hoofddoek al 12jr was ermee begonnen toen ik 6jaar was?]
;) en niemand en niemand zal iets zeggen over me hoofddoek en ik de zomer heb ik geen problems mee laat ze kijken en beoordeel later bij alah.
maar goed thnxxx piraat love you all my best brothers and sisterss
beslama
kickboxgirl
06-02-2003, 17:51
dit is helemaal niet waar
een hoofddoek ik eeen wil en geen MOET.
je kan geen hoofddoek dragen omdat je het moet want je draagt het toch niet je doet het toch uit zowiezo
mensen worden niet gedwongen om een hoofddoek te dragen,ik weet niet in welke jaar jij leeft of eeuw?
dit is helemaal verkeerd wat je zegt :kwaad: dat kan helemaal niet.
maar goed zo denk jij erover jouw mening
beslama :zwaai:
mimi3000
06-02-2003, 18:03
ze zijn allemaal een beetje getikt :maf2: :maf2: Meid niets van die mensen aantrekken maak ze maar monddood als ze ook nog commentaar durven te leveren....:D :D
masterabdel
06-02-2003, 18:04
.... :eek:
Origineel gepost door kickboxgirl
:auw: :boos:a salam mensen :schrik:
ik kan maar niet begrijpen waarom nederlanders zo moeten kijken?
en ik heb het over HOOFDDOEKEN?
ze kijken je echt zo vies aan en zo netals of je iets hebt of zo.
ik zeg altijd wat heb je"ben je bang dat ik een BOM onder me hoofddoek heb of zo.
rare mensen op aarde serieus ik kan maar niet begrijpen waarom ze allemaal zo moeten kijken.
ze denken dat wij meiden die het dragen gedwongen zijn en we willen het niet dragen we zijn bang of zo?
en het komt ook meer door die hirsi ayan wat ze allemaal lult dat ze gedwongen zijn en opgesloten.
als ik dat mens tegen kom is het de laatste dag dat ze rondloopt
kunnen julllie mij aub zeggen waarom ze allemaal zo kijken?
leg me aub uit en aub serieuse antwoorden geen gezeik ok?
beslama
Ik draag ook al een tijdje een hoofddoek en mensen kijken wel, maar ik ervaar dat nooit als gemeen ofzo. De meeste mensen die kijken doen dat op een vriendelijke manier. Ik heb er nooit nare ervaringen mee gehad. Je moet gewoon een beetje slim uit je ogen kijken :D
DESPERADA
06-02-2003, 18:13
Salaam aleikom......
Een hoofdoek zit geen wil in, het is een moet.... Er is een verschil tussen moeten van je ouders/familie etc. dat je hem daarom draagt OF dat je het moet van Allah SWT... Hij heeft het ons opgedragen en een fard (verplichting) voor ons gemaakt, Dat verandert niet in welke tijd we ook leven......
helaas wordt het ook om de verkeerde redenen gedragen (de cultuur hoofdoek), Zoals dat het gebed niet eens wordt uitgevoerd, Dat zegt al genoeg dat het niet wordt gedragen uit religeuze overwegingen..... Is het gebed niet waar de islam op staat! Zonder dat is er niks naar mijn weten......
Maarre terug Naar de Topic... NL'ers die je raar aankijken... Gewoon terug kijken en smilen :) Dan krijg je meestal het effect dat ze andere kant op kijken..... Zo niet effe een opmerking naar hun hoofd slingeren ""Jah dat heet nou een hoofdoek!!!''
kickboxgirl
06-02-2003, 18:59
hahaa
dat heet een hoofddoek jah
maar goed ze krijgen wel een opmerking tehoren en ik ga niet smile.
that't ain't me baby
bey bey
kickboxgirl
06-02-2003, 19:01
ahhaaha china slim uit je ogen kijken
hihii mischien heb jij wel een lieve face of zo
maar moi no way ik kijk altijd dodelijk en beter ook
dan weten ze met wie ze te maken hebben
beslama
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.