Bekijk originele versie : Campagne Tegen Racisme
De hetze tegen moslims heeft een nieuwe griezelige vlucht genomen; scholen en moskeeen zijn in brand gestoken, personen worden bedreigd. Stop de Hetze! komt in verzet tegen het groeiende racisme en wil de solidariteit terug. Kom ook naar het Rhythm Against Racism-festival waar o.a. Raymtzer zal optreden en Ed van Thijn zal spreken.
Stop de Hetze! roept iedereen op om op 27 februari naar het Rhythm Against Racism Festival in de Melkweg te komen!
FESTIVAL RHYTHM AGAINST RACISM IN MELKWEG AMSTERDAM
Op 27 februari organiseert Stop de hetze! een groot benefietfestival tegen racisme en islamofobie. Het festival vindt plaats in de Melkweg in Amsterdam tussen 15.00 uur en 23.00 uur.
De bekende rapper Raymzter (van ‘kut-Marokkanen’) heeft een speciaal nummer voor onze campagne gemaakt die hij op het festival zal lanceren. Uit de VS komen de legendarische Last Poets – ‘the godfathers of hip-hop’ – die al vele jaren betrokken zijn bij de strijd voor burgerrechten. Verder is er een uitgebreid programma met Def-P, Samiro, Bad Brya, DJ's en cabaret van ondermeer Hassan Angels en Hakim.
Voorafgaand aan het muzikale programma geven bekende Nederlanders zoals Ed van Thijn (PvdA), Mohammed Rabbae (GL) en Anja Meulenbelt (SP) de aftrap voor een nieuwe campagne tegen de hetze in de media en de politiek.
Rhythm Against Racism wordt een festival van solidariteit. We willen zoveel mogelijk mensen bij elkaar brengen en een impuls geven aan een nieuwe beweging tegen alle vormen van racisme. Kom ook en vraag anderen om mee te gaan!
Kaartjes
Kaartjes kunnen gekocht worden bij:
- lokale contactpersonen van Stop de hetze! (binnenkort meer info!)
- AUB ticketshop
- www.ticketservice.nl
- Melkweg
- grotere postkantoren
Posters en flyers bestellen
We hebben duizenden posters (A2) en flyers (A6-briefkaartformaat) met een oproep voor het festival gemaakt. Je kan ze bij ons bestellen om ze in je eigen omgeving te verspreiden door dit formulier in te vullen. We sturen
het materiaal dan per post aan je toe of we laten je weten waar het materiaal in jouw woonplaats af te halen is.
http://www.stopdehetze.nl/flyer_voor_preview.jpg
TwinTowers
11-02-2005, 06:55
De hetze tegen moslims heeft een nieuwe griezelige vlucht genomen; scholen en moskeeen zijn in brand gestoken, personen worden bedreigd. Stop de Hetze! komt in verzet tegen het groeiende racisme en wil de solidariteit terug. Kom ook naar het Rhythm Against Racism-festival waar o.a. Raymtzer zal optreden en Ed van Thijn zal spreken.
Stop de Hetze! roept iedereen op om op 27 februari naar het Rhythm Against Racism Festival in de Melkweg te komen!
FESTIVAL RHYTHM AGAINST RACISM IN MELKWEG AMSTERDAM
Op 27 februari organiseert Stop de hetze! een groot benefietfestival tegen racisme en islamofobie. Het festival vindt plaats in de Melkweg in Amsterdam tussen 15.00 uur en 23.00 uur.
De bekende rapper Raymzter (van ‘kut-Marokkanen’) heeft een speciaal nummer voor onze campagne gemaakt die hij op het festival zal lanceren. Uit de VS komen de legendarische Last Poets – ‘the godfathers of hip-hop’ – die al vele jaren betrokken zijn bij de strijd voor burgerrechten. Verder is er een uitgebreid programma met Def-P, Samiro, Bad Brya, DJ's en cabaret van ondermeer Hassan Angels en Hakim.
Voorafgaand aan het muzikale programma geven bekende Nederlanders zoals Ed van Thijn (PvdA), Mohammed Rabbae (GL) en Anja Meulenbelt (SP) de aftrap voor een nieuwe campagne tegen de hetze in de media en de politiek.
Rhythm Against Racism wordt een festival van solidariteit. We willen zoveel mogelijk mensen bij elkaar brengen en een impuls geven aan een nieuwe beweging tegen alle vormen van racisme. Kom ook en vraag anderen om mee te gaan!
Kaartjes
Kaartjes kunnen gekocht worden bij:
- lokale contactpersonen van Stop de hetze! (binnenkort meer info!)
- AUB ticketshop
- www.ticketservice.nl
- Melkweg
- grotere postkantoren
Posters en flyers bestellen
We hebben duizenden posters (A2) en flyers (A6-briefkaartformaat) met een oproep voor het festival gemaakt. Je kan ze bij ons bestellen om ze in je eigen omgeving te verspreiden door dit formulier in te vullen. We sturen
het materiaal dan per post aan je toe of we laten je weten waar het materiaal in jouw woonplaats af te halen is.
http://www.stopdehetze.nl/flyer_voor_preview.jpg
Ik dacht dat reclame maken op deze site verboden was?!?
Nou nou, het valt nog best mee met die hetze.
En is die hetze niet het resultaat van het misdadige gedrag van je moslimbroeders voor wie geen enkel leven heilig is?
Bekijk het nou eens langs twee zijden, en wees effe eerlijk..ik zie hier zelfs veel steun voor die misdadigers.
Bij een duidelijke afwijzing en terechtwijzing van alle goedmenende moslims ten overstaan van al wie extremistisch is, zou men een heel ander beeld krijgen.
Nu krijgt men enkel zeurende en klagende moslims te zien die zelf niet bekwaam zijn het heft in eigen hand te nemen en al wat extreem is de kop in te drukken.
Alsof men gewoon niet durft tegen het extremisme in eigen rangen in te gaan.
En ja, spijtig maar waar, dan kom je tot zulke situaties.
Tel nou maar effe de onschuldige doden die door extremistische moslims gevallen zijn de laatse paar jaren, en probeer eens te verstaan dat zulks wel eens de reden zou kunnen zijn van de mentalteitswijziging, en wat gaan de moslims als een éénheid daar tegen doen?
Niks dus, want moslims zijn oneindig verdeeld..en de stem van de gewelddadigsten kom overal bovenuit..daar zal je mee moeten leven.
En zeuren en klagen zal je geen stap verder brengen.
Geen woorden...maar daden, en aan dat laatse is een groot gebrek binnen de moslimgemeenschap.
Misschien iets om over na te denken?
TwinTowers
11-02-2005, 07:29
Je maakt toch zeker een geintje hoop ik :confused:
Nee, ik maak geen geintje.
Reclame maken voor een benefietconcert blijft gewoon reclame maken.
Of wil je onder het mom van: "Het doel heiligt de middelen" deze reclame wel toestaan?
En wie gaat dan bij een volgende reclame beoordelen of het doel de middelen heiligt? Jij?
TwinTowers
11-02-2005, 07:58
Reclamemaken is iets heel anders dan aankondigen sociale of culturele evenementen. Beoordelen doen de Mods lijkt mij. Niet ik.
Ik ga er ook helemaal vanuit dat de Mods deze reclame zullen verwijderen.
Er moeten kaarten voor gekocht worden dus is het commercieel.
Volgens jouw redenatie zou reclame voor de Kama-Sutra beurs ook mogen.
Ik ga er ook helemaal vanuit dat de Mods deze reclame zullen verwijderen.
Er moeten kaarten voor gekocht worden dus is het commercieel.
Volgens jouw redenatie zou reclame voor de Kama-Sutra beurs ook mogen.
Een benefietconcert tegen racisme en zgz islamofobie kan je bezwaarlijk een commerciële bedoening noemen, maar moet hoe dan ook gefinancierd worden.
Ik zou zeggen, ga thuis muggen ziften. :p
TwinTowers
11-02-2005, 08:43
Een benefietconcert tegen racisme en zgz islamofobie kan je bezwaarlijk een commerciële bedoening noemen, maar moet hoe dan ook gefinancierd worden.
Ik zou zeggen, ga thuis muggen ziften. :p
Natuurlijk moet het gefinancieerd worden.
En daar hebben we in Nederland goede subsidieregelingen voor.
Dus omdat dit over racisme en zgz islamofobie gaat mag het wel?
Als je op deze site kritisch bent over de islam wordt je verbannen. Reclame maken voor een concert tegen islamofobie mag wel.
Kan deze site niet beter omgedoopt worden tot islam.maroc en de Nederlandse subsidie teruggestort worden?
Maar goed. Ik ga me er verder ook niet druk over maken.
Een concert tegen racisme en islamofobie zet ook al geen zoden aan de dijk.
Islamofobie bestaat in Nederland ook niet.
Dat zou impliceren dat het een onterechte angst is.
Het is een heel goed overwogen beslissing van een heel groot deel van de bevolking dat we de islam niet in Nederland willen.
Dat is geen angst, maar gewoon een kwestie van geen trek in hebben.
Natuurlijk moet het gefinancieerd worden.
En daar hebben we in Nederland goede subsidieregelingen voor.
Dus omdat dit over racisme en zgz islamofobie gaat mag het wel?
Als je op deze site kritisch bent over de islam wordt je verbannen. Reclame maken voor een concert tegen islamofobie mag wel.
Kan deze site niet beter omgedoopt worden tot islam.maroc en de Nederlandse subsidie teruggestort worden?
Maar goed. Ik ga me er verder ook niet druk over maken.
Een concert tegen racisme en islamofobie zet ook al geen zoden aan de dijk.
Islamofobie bestaat in Nederland ook niet.
Dat zou impliceren dat het een onterechte angst is.
Het is een heel goed overwogen beslissing van een heel groot deel van de bevolking dat we de islam niet in Nederland willen.
Dat is geen angst, maar gewoon een kwestie van geen trek in hebben.
Nou, ik had de onzin van dit gebeuren eigenlijk al aangegeven.
Het zoveelst protest in de rij..tegen westerlingen, de gewelddadige islamitische achterban durven ze niet aanklagen, laat staan aanpakken.
Dit eindeloze gezeur van moslims komt mij soms ook de strot uit.
Zelfbeklag is voor de sukkelaars..de doeners ..da's meer mijn smaak.
En ik hoor altijd maar geweeklaag, misschien een goed idee om een moslimklaagmuur op te richten?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.