Bekijk originele versie : 100% Diyab Abou Yah Yah.
Genoeg scheinheiligheid .Ik heb er echt genoeg van, we passen ons altijd aan blijven rustig lopen mee in de maatschappij en noch worden wij gewaardeerd. We krijgen nog steeds te horen dat we slecht zijn en dat wij de oorzaak zijn van hun problemen.
Woningnood; Ja dat komt omdat de Marokkanen veel kinderen krijgen.
Criminaliteit; Dat komt omdat de Marokkanen hun kinderen niet goed opvoeden en omdat ze taalachterstand hebben.
Religie; Marokkanen kunnen niet meedoen aan de maatschappij omdat hun geloof hun in de weg zit etc etc etc.
Nu is het genoeg EINDELIJK DIYAB die niet aan de zijlijn meekijkt nee hij zorgt voor ACTIE. We moeten gewoon ons zelf blijven en zij moeten dat accepteren en ons niet meer dwingen.
Juist omdat wij stil zijn en blijven gaan hun maar door met het beledigen van ons. Kijk naar de JODEN wat ze doen je hoeft maar A te zeggen en je bent antisemitist en ze klagen je al aan.
WAAROM is er geen woord voor mensen die onze GODSDIENST aanvallen.ZO ZIE JE MAAR WEER!
100% DIYAB ABOU YAH YAH!!!!!!!!!!!.
Moessie21
06-02-2003, 16:47
eindelijk iemand die zegt waar het op staat.
Ik wordt gek van al die zogenaamde experts en die marokkanen die hun best doen om de nederalnders niet voor hun hoofd te stoten en dus maar politiek correct uitspraken doen.
Dus hierbij ben je niet de enige die abou jahjah steunt
abdoel6666
06-02-2003, 21:31
Origineel gepost door AceChilla Q
100 % voor aanslagen.
Als jij achter iemand wil staan die aanslagen goedkeurd is het in ieder geval duidelijk hoe jij over democratie denkt.
Wat mij betreft stemmen alle marokkanen op Abu. Dan is in ieder geval duidelijk waar marokkanen voor staan.
Wazzup :cool:
En hoe zit het met de Nederlanders die achter de staat israel staan??
Pleegd de mossad in opdracht van israel geen aanslagen?
Graag een antwoord ''wijz'' ventje?
Origineel gepost door AceChilla Q
100 % voor aanslagen.
Als jij achter iemand wil staan die aanslagen goedkeurd is het in ieder geval duidelijk hoe jij over democratie denkt.
Wat mij betreft stemmen alle marokkanen op Abu. Dan is in ieder geval duidelijk waar marokkanen voor staan.
Wazzup :cool:
100% dat de Islam een achterlijke cultuur is en dat Marokkanen kl*te zijn
Als jij achter iemand wil staan die de rechten van een bevolkingsgroep wil schenden is het in ieder geval duidelijk hoe jij over democratie denkt.
Wat mij betreft stemmen alle Nederlanders op Pim Fortuyn. Dan is in ieder geval duidelijk waar Nederlanders voor staan.
Maar gelukkig is ie vermoord geweest. Men noemt zoiets in het vakjargon prefentief optreden. Het gezwel verwijderen voor het een uitzaaing te weeg brengt.
abdoel6666
07-02-2003, 21:15
Origineel gepost door pista
Geef eens wat voorbeelden wijs ventje!. :D
Je vraagt weer naar de bekende weg!!!! Hoeveel aanslagen heeft israel wel niet gepleegd op Palestijnen, met raketten (zegt genoeg over hun lafheid) waar bij vele onschuldige palestijnen zijn vermoord.........
abdoel6666
08-02-2003, 14:24
Helaas weer één die geen voorbeelden kan geven.
Het gaat over de mossad.
Het gaat ook om de mossad die deze laffe aanslagen pleegt!!!
Kijk jij wel eens naar het nieuws?!
mokromike
08-02-2003, 17:34
Geef eens wat voorbeelden wijs ventje!. :D
hoeveel voorbeelden wil je ?
De moordpoging op Khaled Meshaal in Jordanië ?
aanslag in Parijs 1980 op synagoge ?
aanslag op fabriek van CNIM industries in Frankrijk ?
aanslagen in Irak op Joden om ze naar Israel te drijven ?
Moord op een Marokkaanse ober in Lillehammer 1972 ?
reeks van bom aanslagen in Egypte op westerse diplomaten en bedrijven in 1950 ?
moord op canadese ingenieur in België 1990 ?
Moet ik verder gaan ?
mokromike
09-02-2003, 10:49
Maar vent toch, je moest toch wel weten dat men voorbeelden aanhaalt met bewijzen die duidelijk kunnen aantonen dat het wel degelijk het werk van de Mossad is.
Ieder kan vertellen wat ie wil, zoals jij nu doet. :D
Bovenstaande (voorbeelden) zijn zonder bewijzen in de schuif van de sprookjes te dumpen.
sodomieter op man....dit zijn allemall aanslagen die bewezen het werk zijn van die zionistische kakkerlakken.
Ga jij ontekennen dat De moordpoging op Khaled Meshaal in Jordanië niet door de Mossad was gepleegd terwijl de Mossad het zelf toegeeft en inruil voor de vrijlating van de Mossad agenten sjeikh Jasin en 8 andere Palestijnen heeft vrijgelaten ??????????????????????????
ik ga hier niets eens meer op in.....
mensen die geinteresseerd zijn in de waarheid kunnen alles simpel nazoeken op het net.
mokromike
09-02-2003, 11:54
Origineel gepost door mokromike
mensen die geinteresseerd zijn in de waarheid kunnen alles simpel nazoeken op het net.
www.google.com...
keywords :
Mossad, Khaled Meshal, israeli terror, CNIM France, Iraq terror jews, Lilehammer, Egypt 1950, assasination canadian engineer, history...etc. etc...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.