Bekijk originele versie : zijn we nu WEL of NIET op de maan geweest?
ik heb dat zelf een tijd geleden gehoord .............
dat het allemaal NEP zou zeggen geweest en dat we nooit op de maan zijn geland........................ :)
wat klopt hier nou van?
(kwam op deze vraag nadat ik iemand vertelde dat met de fotos van Mars is geknoeid door NASA en dat er wel degelijk groen is op die planeet en natuurlijk de uber boeiunde city of Cydonia)
En Elvis leeft, echt waar! Kijk maar, hier staat het.
En ufo's bestaan ook echt, net als het monster van loch ness.
Maaarrrrr, in werkelijkheid is er helemaal geen oorlog in irak.
En marokko.nl is slechts een figment of your imagination.
Ga maar na, de computer is nog niet eens uitgevonden.
In werkelijkheid schrijf ik dit ook helemaal niet. En jij leest dit ook niet.
Het is allemaal een groot complot van de groene mannetjes op mars.
:maf:
wil je alstjeblieft in het onzinhoekje gaan posten?
alvast bedankt
Gullable
10-02-2005, 20:24
Wat een onzin zeg.
ik heb dat zelf een tijd geleden gehoord .............
dat het allemaal NEP zou zeggen geweest en dat we nooit op de maan zijn geland........................ :)
wat klopt hier nou van?
(kwam op deze vraag nadat ik iemand vertelde dat met de fotos van Mars is geknoeid door NASA en dat er wel degelijk groen is op die planeet en natuurlijk de uber boeiunde city of Cydonia)
Ik ben nog nooit op de maan geweest, jij wel? :D
Volgens mij gelooft de topic-opener in reptilians enzo
Ik heb ook van die verhalen gelezen en foto's gezien die willen bewijzen dat we niet op de maan zijn geweest.
Er is zelfs een documentaire over gemaakt.
Ze brengen interessante punten naar voren, maar om meteen te zeggen dat weniet op de maan zijn geweest gaat me wat ver.
De kern van hun betoog zijn technici die beweren dat Amerika helemaal niet de techologie had en foto's die niet helemaal kloppen qua belichting e.d.
Het verhaal dat de technici oplepelde kan ik niet veel mee, maar de foto's waren erg interessant. Ik zou de uitleg van de NASA wel eens willen horen.
Dat sommige foro's gemanupuleert zijn is aanemelijk, de vraag is dan waarom. Om dan meteen de conclusie te trekken dat we niet naar de maan zijn geweests is nogal erg ver gezocht.
Zoek maar eens op het internet. Er zij complete websites aan gewijdt.
Heb je nog andere complotten in je oude schoendoos liggen...gaaaaaaappppp
Carlitos
10-02-2005, 20:35
Ikzelf ben in ieder geval nog nooit op de maan geweest.
Wel, dat valt nog concreet te bewijzen ook. Er zijn door Amerikaanse astronauten spiegels op de maan geplaatst destijds om de afstand tussen maan en aarde nauwkeurig te kunnen meten. Dus het is waar.
Maar het wordt nog leuker, de vlag van de VS staat op de maan, officieel kan de maan niet worden opgeist worden voor zover ik weet (ja, sommige probeerde het, maar werden opgepakt en berecht ervoor), maar de VS kan het omdat zij als eerste erop kwamen en hun vlag erin plantte. Dus ze kunnen in de toekomst met wat wil de maan voor hunzelf opclaimen. Dat was natuurlijk niet de oorspronkelijke gedachte achter het vlag planten (die was hetzelfde als de top van een berg beklimmen, bewijs dat je er geweest bent), maar die kan wel gebruikt worden...alleen heb je daar nu niets aan en krijg je er alleen maar gezeik mee.
TatTwamAsi
10-02-2005, 21:42
Wel, dat valt nog concreet te bewijzen ook. Er zijn door Amerikaanse astronauten spiegels op de maan geplaatst destijds om de afstand tussen maan en aarde nauwkeurig te kunnen meten. Dus het is waar.
Maar het wordt nog leuker, de vlag van de VS staat op de maan, officieel kan de maan niet worden opgeist worden voor zover ik weet (ja, sommige probeerde het, maar werden opgepakt en berecht ervoor), maar de VS kan het omdat zij als eerste erop kwamen en hun vlag erin plantte. Dus ze kunnen in de toekomst met wat wil de maan voor hunzelf opclaimen. Dat was natuurlijk niet de oorspronkelijke gedachte achter het vlag planten (die was hetzelfde als de top van een berg beklimmen, bewijs dat je er geweest bent), maar die kan wel gebruikt worden...alleen heb je daar nu niets aan en krijg je er alleen maar gezeik mee.
Maar ik ben lekker ook op de maan geweest, en die vlag van de USA heb ik verbrand (kan wel niet in het luchtledige, maar klinkt leuk), en heb er de Friese vlag geplant! En nu denken Marokkanen dat daar melk is aangeboord!
Maar ik heb de Friese vlag ook in het Paradijs geplant, en nu denken Marokkanen dat die 72 maagden daar geen maagden meer zijn omdat ze nu melk geven! Daarom heb ik ook de Friese vlag op de Noordpool geplant. Gaan ze misschien daarheen in plaats van naar het Paradijs. En we weten allemaal dat de Noordelijke ijskap gaat smelten, en niet zoals onder de Zuidpool zit er onder de Noordelijke ijskap geen land, en Marokkanen kunnen niet zwemmen ... :maf: :nijn:
Maar ik ben lekker ook op de maan geweest, en die vlag van de USA heb ik verbrand (kan wel niet in het luchtledige, maar klinkt leuk), en heb er de Friese vlag geplant! En nu denken Marokkanen dat daar melk is aangeboord!
Maar ik heb de Friese vlag ook in het Paradijs geplant, en nu denken Marokkanen dat die 72 maagden daar geen maagden meer zijn omdat ze nu melk geven! Daarom heb ik ook de Friese vlag op de Noordpool geplant. Gaan ze misschien daarheen in plaats van naar het Paradijs. En we weten allemaal dat de Noordelijke ijskap gaat smelten, en niet zoals onder de Zuidpool zit er onder de Noordelijke ijskap geen land, en Marokkanen kunnen niet zwemmen ... :maf: :nijn:
Lach maar wat je wilt, maar binnen een jaar of 50 tot 100 is het hommeles om die kwestie, das zeker!
Wellicht maak je het niet mee, maar ik weet dat het gaat gebeuren. Overigens niets met de Islam, er zal nooit een extremistische Moslim de ruimte in gaan, niet levend anyway...
HabibiZoef
10-02-2005, 22:57
Onderdeel van de complottheorie was de strijd tussen de US en de USSR, die waren natuurlijk al een tijdje met een wedloop bezig, de spacerace.
De ruskies waren natuurlijk als eerste in de ruimte geweest, en nu moest de US als eerste op de maan zijn.
Ik heb het "bewijsmateriaal" gezien, die zou aantonen dat ze niet op de maan geweest waren, zoals het volgende: waarom zijn er op de foto's geen sterren te zien? Er is immers geen atmosfeer die het tegen kan houden, of waarom "wappert" de vlag, er is geen wind...
Heb ook een docu gezien waarin dit weer ontkracht werd, de exacte reden van die sterren weet ik niet meer, maar klopte wel, had iets met contrast oid te maken, tegenlicht of zoiets.
Het feit dat die vlag wapperde kwam omdat ze er een rukje aan gegeven hadden, en vanwege de zwaartekracht en het luchtledige blijft hij dan nog een redelijk tijdje doorwapperen.
Zo waren er nog meer bewijzen, die allemaal ontkracht werden, was heel interessant.
Volgende complottheorie:
Is er ooit iemand geweest die een motor had uitgevonden die op water liep, en zo ja, is hij vermoord door de olie-industrie?
TatTwamAsi
10-02-2005, 23:16
In 1978 hebben de Amerikanen er zelf al een film over gemaakt: "Capricorn One", waarin wordt getoond hoe de Amerikaanse overheid niet in staat blijkt om naar Mars te vliegen, en dan inderdaad een showfilm in elkaar draait om net te doen alsof de astronauten op Mars rondlopen. De astronauten spelen het spel mee, maar krijgen door dat er voor hen bij de terugkeer een ramp voorbereid is, omdat alle getuigen van dit bedrog natuurlijk uit de weg moeten worden geruimd ... Één astronaut slaagt erin om te ontsnappen uit de studio en het nep wereldkundig te maken.
Dus van deze paranoia is al eens een film gemaakt ...
ik ben nog wezen winkelen op de maan! wie gaat er de volgende keer mee?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.