Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : oke mensen en nu dit

Pagina's : [1] 2

Solid-snake
06-02-2003, 13:42

geachte leden wil ff weten hoe het hier gaat op marokkaanse bla bla en nog wat zie vaak dezelfde topics waar hebbe we eigenlijk nog niet over gehad mensen dus wees creatief en discusseer:)

Solid-snake
06-02-2003, 13:47
niemand, geen mensen die iets hebben te vertellen

nadia01
06-02-2003, 13:49
volgens mij hebben we het nog niet over jou gehad? of heb ik het mis?

Solid-snake
06-02-2003, 13:51
over moi, hoezo?? ben nieuw maar niet dom mevrouw

RaZer
06-02-2003, 13:54

Origineel gepost door fardou Over het leven van de gras spriet We hebben het al over jou gehad hoor.. je was er toen alleen niet.. ;)

Solid-snake
06-02-2003, 13:56
ok vertel eens haar profiel razer??

RaZer
06-02-2003, 13:57
Origineel gepost door The_master ok vertel eens haar profiel razer?? Vertel jij eens jou profiel... Snake Snake Snakeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D Game Over

Solid-snake
06-02-2003, 14:01
Origineel gepost door RaZer Vertel jij eens jou profiel... Snake Snake Snakeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D Game Over hah tof man je heb mij gekloonde broertje gespeel maar dan weet je al wat me profiel is over and out

RaZer
06-02-2003, 14:03
Origineel gepost door The_master hah tof man je heb mij gekloonde broertje gespeel maar dan weet je al wat me profiel is over and out gevaarlijk dus... Zal op je letten.. :D.

Solid-snake
06-02-2003, 14:05
Origineel gepost door RaZer gevaarlijk dus... Zal op je letten.. :D. is goed, aleen liqiud snake moet ik ff opsporen en de faciliteit waar ze metal gear bouwen ff disposed maken:bril: maar vertel eens de porfiel van de mense of de leden hier en wat is dat plaatje een scheer gedoe of niet

RaZer
06-02-2003, 14:07
Origineel gepost door The_master is goed, aleen liqiud snake moet ik ff opsporen en de faciliteit waar ze metal gear bouwen ff disposed maken:bril: maar vertel eens de porfiel van de mense of de leden hier en wat is dat plaatje een scheer gedoe of niet Ik heb ze beide al rondgespeeld 1 en 2.. :bril: Alles opgespoort en alles afgemaakt.. :bril: Maaruhh dat is een Muis geen scheermes.. kijk maar eens goed..:D

Solid-snake
06-02-2003, 14:10
Origineel gepost door RaZer Ik heb ze beide al rondgespeeld 1 en 2.. :bril: Alles opgespoort en alles afgemaakt.. :bril: Maaruhh dat is een Muis geen scheermes.. kijk maar eens goed..:D ja excusse me infra rode scoop is kapot maar ik zie het, ik heb zelf aleen deel 2 gespeeld, ik kwam tot die dame die met die geweren met die lange staart maar vertel eens je ontwijk me vraag steeds, vertel eens een profiel van de leden, wil weten de range hier over and out

RaZer
06-02-2003, 14:16
Origineel gepost door The_master ja excusse me infra rode scoop is kapot maar ik zie het, ik heb zelf aleen deel 2 gespeeld, ik kwam tot die dame die met die geweren met die lange staart maar vertel eens je ontwijk me vraag steeds, vertel eens een profiel van de leden, wil weten de range hier over and out haha... er zitten wel slimme tussen maar meerendeel heeft geen eigen mening en kiest de kant van de grootste groep.. verder gebruiken sommige mensen het forum vooral als een soort uitlaatklep.. van sommige leden kan je veel leren. zoals ik.. :bril: :D en van andere ook maar dan doe je het tegenovergestelde van wat ze zeggen neem niet alles hier te serieus.. en zeg wat je denk.. Sommige onderwerpen zijn men hier al zat.. zoals maagd marokkaanse hoe rtjes marokkaanse players.. etc etc... wat wil je nog meer weten??? Over and Out...

Solid-snake
06-02-2003, 14:22
Origineel gepost door RaZer haha... er zitten wel slimme tussen maar meerendeel heeft geen eigen mening en kiest de kant van de grootste groep.. verder gebruiken sommige mensen het forum vooral als een soort uitlaatklep.. van sommige leden kan je veel leren. zoals ik.. :bril: :D en van andere ook maar dan doe je het tegenovergestelde van wat ze zeggen neem niet alles hier te serieus.. en zeg wat je denk.. Sommige onderwerpen zijn men hier al zat.. zoals maagd marokkaanse hoe rtjes marokkaanse players.. etc etc... wat wil je nog meer weten??? Over and Out... oke, roger that otoccan, aha zulke onderwerpen zij al jaren lang maar dank je voor je hulp, hier is een kartonnen doos en zoek zelf een uitweg otoccan over en uit

RaZer
06-02-2003, 14:25

Origineel gepost door The_master oke, roger that otoccan, aha zulke onderwerpen zij al jaren lang maar dank je voor je hulp, hier is een kartonnen doos en zoek zelf een uitweg otoccan over en uit Otacan is een :nerd: :D en ze trappen nooit in die kartonnen doos.... Huhh!! What is that?? Bam nu word het of weglopen of neerschieten!!

Pagina's : [1] 2