Bekijk originele versie : Rusland klaar om Israël op te blazen
Gedurende de Koude Oorlog in de zestiger jaren was het enige dat Amerikaanse en Russische psychopaten er van weerhield om de gehele wereld over te nemen, de 'MAD' doctrine (Mutually Assured Destruction), waarbij een lancering van nucleaire raketten door Amerika op Rusland of andersom, onmiddellijk zou leiden tot een totale aanval van de natie onder vuur. Op dat moment zou wederzijdse vernietiging gegarandeerd zijn, wat ons bijna 30 jaar rust en vrede opleverde, slechts gegrond op wederzijdse angst.
Maar een paar maanden geleden haalde Rusland op discrete wijze MAD weer uit de kast. Dit keer in het Middenoosten, als antwoord op hysterische dreigementen van Israël om Iran met nucleaire wapens te bestoken, n.l. Amerikaanse Harpoen raketten, die gelanceerd worden van een onderzeeër. Stilletjes en zonder enige ophef stuurde Rusland zijn meest geavanceerde tactische nucleaire wapens en personeel naar zowel Syrië als Iran, waarmee een onmiskenbaar diplomatiek signaal afgegeven werd, dat als Israël Teheran of Damascus zou aanvallen met nucleaire wapens, Rusland op zijn beurt prompt en anoniem de Joodse Staat zou opblazen.
Bron: Joe Vialls
Nou, de tekst deugt niet. Israel heeft nergens openlijk gedreigd om Iran aan te pakken. Bush heeft min of meer laten weten Iran te willen binnenvallen om de op de rest van de wereld gerichte atoomwapens af te breken.
Niet Israel, maar Amerika.
Ik vraag me af wat Rusland doet als Iran zijn rotzooi op Israel afschiet. Als Iran een wereldoorlog wil, dan moet ze dat vooral doen. Dan brengen die janjurken daar Rusland en Amerika alsnog in oorlog. Amerika is kritisch tegenover Israel maar zal zeker niet toekijken als Iran, bij gebrek aan een eigen toekomst Israel aanvalt.
Denkt Boss nu echt dat het onopgemerkt blijft als Rusland zijn onderzeeers de Middellandse Zee instuurt? Of drijven die oude roestbakken in de Zwarte Zee? Rusland heeft helemaal geen geavanceerde onderzeeers. Russische onderzeeers roesten, zijn slecht onderhouden, verouderd en verliezen bij iedere duik een torpedo, afgewerkte olie of breken spontaan door midden. Rusland heeft een gedemoraliseerd leger. Het aantal zelfmoorden is hoog, heel hoog. Hoger personeel wordt slecht betaald.
Ik vraag me ook af waarom Israel zich passief moet laten bedreigen waar Iran mag dreigen met atoombommen zonder dat het zelf aangevallen wordt. Twee maten, gebaseerd op blinde jodenhaat?
Ik begrijp die jubeltoon van Boss niet. Hij wekt de indruk met zijn Lego-doosjes oorlogje te wilen spelen en overziet hij de gevolgen niet als zijn Lego-nachtmerrie werkelijkheid wordt. Blijkbaar zijn de doden, gewonden, verminkten, gemartelden en onthoofden in Irak niet voldoende geweest om hem van zijn Lego-droom te verlossen.
Scottie, PlayMobiel.
Gullable
10-02-2005, 15:05
Ze mogen voor mij part nu gelijk iets op Jodenland gooien!
Wat ben jij triest zeg. Ga je schamen.
Ben je altijd zo wreed?
Wat ben jij triest zeg. Ga je schamen.
Ben je altijd zo wreed?
Ze zou die bom zelf gooien, ware het niet dat haar plaats in het winkelcentrum zou worden ingepikt als ze even wegging.
moslim82
10-02-2005, 15:17
echt waar!!! eindelijk is mijn droom uitgekomen ik hoop dat rusland hele israel plat! !!!!!!en dan palistijn mag israel wonen dan kun ze leven genieten zoals wij
echt waar!!! eindelijk is mijn droom uitgekomen ik hoop dat rusland hele israel plat! !!!!!!en dan palistijn mag israel wonen dan kun ze leven genieten zoals wij
Goh, als Rusland dreigt om een heel land te doden dan is Poetin weer braaf, mits dat land maar een voornamelijk Joodse bevolking heeft.
Goed idee trouwens, eerst een land verwoesten met kernbommen en daarna de Palestijnen er laten wonen. :zweep: .
Denk jij nou ooit wel eens na voor je iets schrijft? Of ga je straks proberen om in de paddestoelwolk de 99 schone namen van Allah te herkennen?
Ik denk trouwens dat ''Allah spaart de moskee!''-geraaskal binnenkort wel van de baan zal zijn als Israel echt platgegooid wordt, want dan gaat de heilige grond van de Moslims er ook aan.
Nou, de tekst deugt niet. Israel heeft nergens openlijk gedreigd om Iran aan te pakken. Bush heeft min of meer laten weten Iran te willen binnenvallen om de op de rest van de wereld gerichte atoomwapens af te breken.
Ik vraag me af wat Rusland doet als Iran zijn rotzooi op Israel afschiet. Als Iran een wereldoorlog wil, dan moet ze dat vooral doen. Dan brengen die janjurken daar Rusland en Amerika alsnog in oorlog. Amerika is kritisch tegenover Israel maar zal zeker niet toekijken als Iran, bij gebrek aan een eigen toekomst Israel aanvalt.
Denkt Boss nu echt dat het onopgemerkt blijft als Rusland zijn onderzeeers de Middellandse Zee instuurt? Of drijven die oude roestbakken in de Zwarte Zee? Rusland heeft helemaal geen geavanceerde onderzeeers. Russische onderzeeers roesten, zijn slecht onderhouden, verouderd en verliezen bij iedere duik een torpedo, afgewerkte olie of breken spontaan door midden. Rusland heeft een gedemoraliseerd leger. Het aantal zelfmoorden is hoog, heel hoog. Hoger personeel wordt slecht betaald.
Ik vraag me ook af waarom Israel zich passief moet laten bedreigen waar Iran mag dreigen met atoombommen zonder dat het zelf aangevallen wordt. Twee maten, gebaseerd op blinde jodenhaat?
Ik begrijp die jubeltoon van Boss niet. Hij wekt de indruk met zijn Lego-doosjes oorlogje te wilen spelen en overziet hij de gevolgen niet als zijn Lego-nachtmerrie werkelijkheid wordt. Blijkbaar zijn de doden, gewonden, verminkten, gemartelden en onthoofden in Irak niet voldoende geweest om hem van zijn Lego-droom te verlossen.
Scottie, PlayMobiel.
Volgens een recent artikel door de Britse militair analist Joseph Vialls, heeft Rusland de meest geavanceerde en gevreesde rakketten ter wereld naar Damascus en Tehran gestuurd. De P270 Moskit, ook wel 'Sunburn' genoemd zijn alleen in bezit van Rusland en China. Het plaatsen van de wapens is een reactie op de Israelische dreigementen om nucleaire wapens tegen hun vijanden te gebruiken.
De Sunburn vliegt op een hoogte van 20 meter en is bijna onmogelijk te verdedigen. Slechts enkele van deze rakketten op Israel en de staat is geschiedenis.
Voeg hier aan toe de nieuwe Russische luchtmachtbasis vlak bij de grens met Kyrgystan <--> Rusland en een Chineese basis aan de westkant van de grens met Kyrgystan en een 'Armageddon' komt een stuk dichterbij. Alle Rusische gevechtsvliegtuigen die gestationeerd zijn in de nieuwe basis vlak bij Bishkek zijn uitgerust met Sunburn rakketten.
Zou Poetin zich nu geliefd maken in Rusland door Golgotha en het Heilig Graf te vernietigen?
Scottie, PlayMobiel.
Op zich is het een goede zaak dat een dergelijk diplomatiek signaal wordt afgegeven. Een normale staat gaat niet mat nucleaire bommen gooien, dus gooit Israel ze niet dan goot Rusland ze ook niet. Geen centje pijn.
Op het moment dat Iran eventuele nucleare middelen zou inzetten (als ze daar als de mogelijkheden toe hebben) dan krijgt Israel vanzelf het recht om te retalieren volgens hetzelfde MAD principe, ook geen centje pijn.
Israel is prima in staat zich te verdedigen in een confessionele oorlog en heeft een nucleaire 'oplossing' achter de hand, die ze niet straffeloos kunnen aanwenden.
Bij wijsheid van Israel, en Rusland zal het alleen bij een nucleaire dreiging blijven.
Ik begrijp die reactie van scottie niet,,,, en van andere autochtone ook niet,
hoe komen ze erbij dat Iran iemand met atoomwapens heeft gedreigd?, dat is weer een natte oliedroom van de Amerikanen, die Rice zou wel willen, het is een feit dat ze in de energiemarkt heeft gewerkt en maar al te graag en snel nog meer olie bronnen willen hebben.
Iran is in het verleden eenzijdig aangevallen door paranoie Joden, op hun kerninstallaties, omdat zij kernenergie willen hebben. de olie bronnen zijn niet eeuwig en ze hoeven niet af te zakken naar 3e wereldland status.
Dat Israel kernwapens mag hebben en hun buren mag dreigen en terroriseren dat is al die jaren meten met twee maten geweest.
Als iemand weet dat Iran oprecht kern energie wil winnen, dus civiele doeleindenm dan is het Rusland wel, en europa en anderen mogen dit controleren. Rusland heeft de kerntechnologie (hoogwardig) geleverd. Als de paranoide joden samen met de leugens van USA weer een land plat gooien dan is dat slecht voor de toekomst en economie van Rusland.
USA heeft al geen kernwapen kunnen vinden in Iraq of ze komen met de zelfde bullshit bij Iran, denk je nu echt dat Rusland blijft toekijken? :rolleyes:
rusland heeft al verklaard die koude oorlog taal van Bush zat te zijn, nu heeft Rice (een koude oorlog expert) hier weer olie op het vuur gegooid door te zeggen dat Rusland niet goed bezig is met zijn democratie (Rusland heeft een sell-out b*tch aangepakt die olie bronnen goedkoop had opgekocht in de privatiseringtijd van Rusland, dit geld moet eigenlijk naar het Russische volk en belasting, maar ging naar de USA via aandelen en een corrupte zakenman)
Hier was democratisch voor gekozen, maar Rice en Bush willen meer Olie macht en denken Rusland een grote mond te kunnen geven,
Rusland heeft de meest geavanceerde onderzeevloot gebouwd, idd zijn hun oude boten slecht, maar hun nieuwe worden al verkocht aan India, Pakistan, etc.
Bovendien hebben de Russen hoogwaardige raketten ontwikkeld en gaan ze verder met ontwikkelen, aldus Poetin.
Dat de Joden blindelings mogen haten en om hun heen slaan is lang bekritiseerd door de UN en verzwegen door de USA, maar dat Rusland en China andere landen hulp aanbieden doe gedreigd worden met een Atoomoorlog terwijl ze vreedzaam zijn, dat is niet onbekend, vergeet niet dat Israel net als Pakistan en India, illegale Atoomwapens hebben.
Ze zouden ze moeten ontmantelen en niemand mo dreigen, maar ja vertel dat tegen een Jood :hadj:
hoe komen ze erbij dat Iran iemand met atoomwapens heeft gedreigd?, dat is weer een natte oliedroom van de Amerikanen, die Rice zou wel willen, het is een feit dat ze in de energiemarkt heeft gewerkt en maar al te graag en snel nog meer olie bronnen willen hebben.
Iran is in het verleden eenzijdig aangevallen door paranoie Joden, op hun kerninstallaties, omdat zij kernenergie willen hebben. de olie bronnen zijn niet eeuwig en ze hoeven niet af te zakken naar 3e wereldland status.
Dat Israel kernwapens mag hebben en hun buren mag dreigen en terroriseren dat is al die jaren meten met twee maten geweest.
Als iemand weet dat Iran oprecht kern energie wil winnen, dus civiele doeleindenm dan is het Rusland wel, en europa en anderen mogen dit controleren. Rusland heeft de kerntechnologie (hoogwardig) geleverd. Als de paranoide joden samen met de leugens van USA weer een land plat gooien dan is dat slecht voor de toekomst en economie van Rusland.
USA heeft al geen kernwapen kunnen vinden in Iraq of ze komen met de zelfde bullshit bij Iran, denk je nu echt dat Rusland blijft toekijken? :rolleyes:
rusland heeft al verklaard die koude oorlog taal van Bush zat te zijn, nu heeft Rice (een koude oorlog expert) hier weer olie op het vuur gegooid door te zeggen dat Rusland niet goed bezig is met zijn democratie (Rusland heeft een sell-out b*tch aangepakt die olie bronnen goedkoop had opgekocht in de privatiseringtijd van Rusland, dit geld moet eigenlijk naar het Russische volk en belasting, maar ging naar de USA via aandelen en een corrupte zakenman)
Hier was democratisch voor gekozen, maar Rice en Bush willen meer Olie macht en denken Rusland een grote mond te kunnen geven,
Rusland heeft de meest geavanceerde onderzeevloot gebouwd, idd zijn hun oude boten slecht, maar hun nieuwe worden al verkocht aan India, Pakistan, etc.
Bovendien hebben de Russen hoogwaardige raketten ontwikkeld en gaan ze verder met ontwikkelen, aldus Poetin.
Dat de Joden blindelings mogen haten en om hun heen slaan is lang bekritiseerd door de UN en verzwegen door de USA, maar dat Rusland en China andere landen hulp aanbieden doe gedreigd worden met een Atoomoorlog terwijl ze vreedzaam zijn, dat is niet onbekend, vergeet niet dat Israel net als Pakistan en India, illegale Atoomwapens hebben.
Ze zouden ze moeten ontmantelen en niemand mo dreigen, maar ja vertel dat tegen een Jood :hadj:
Ik kom helemaal nergens bij. Ik reageer alleen op twee zeloten die zich verkneukelen over een nucleaire massamoord. Nu zijn ze bij elkaar gevoegd waarschijnlijk nog niet intelligent genoeg om in te zien hoe stom dat is, maar ja, als de Hells Angels de poep van de stoep halen, dan zal ik het ook maar doen.
Maar wat fijn dat de Joden weer alle schuld krijgen. Weet je nog dat die zakenman dankzij Jeltsin, de beschermheer van Poetin, zo rijk is geworden?
Juist :)
De oorlog in Irak en Afghanistan zijn aangestuurd door Israel...Israel wil eigenlijk het hele midden-oosten bezitten voor hun eigen veiligheid en Amerika is de financier....
Iran doet alleen maar een nuclear onderzoek, alleen voor de energie? Een land wat meer dan voldoende Olie in de grond heeft? Lijkt mij een beetje sterk.
Bovendien hebben de omliggende landen van Israel al een paar keer laten zien dat ze niet te vertrouwen zijn doordat ze zonder waarschuwing hebben aangevallen.
Nucleaire power in de handen van een stel geloofsfanatici, geeft bij mij niet bepaald een lekker gevoel, je hebt het over mensen die heel weinig om een andermans leven geven. Die in het verleden hebben aangetoond dat zij niet willen meedoen in de vaart der volkeren (Denk maar eens aan de fatwa indertijd op salman rusdie)
Dat rusland geen nucleaire puinzooi in hun eigen achtertuin willen lijkt mij toch wel logisch, dat heeft niets te maken met anti-joods zijn maar alles met veiligheid en stabiliteit. Er mag rustig een vette stok achter de deur zijn voor israel voordat ze er ueberhaubt maar over peinzen om een nucleair middel in te zetten.
De USA wordt geen tweede keer op de blauwe ogen geloofd die zijn behoorlijk wat geloofwaardigheid kwijtgeraakt.
Je geeft hier wel aan dat Iran over ruime oliereserves beschikt dus zie ik geen enkele noodzaak tot het toepassing van kernenergie voor civiele doeleinden.
Pakistan en India hebben geen illegale atoomwapens, die hebben ze 'zelf' ontwikkeld zonder enige hulp van buiten (op de zelfde manier waarop de Russen de bom hebben gekregen namelijk spionage)
Maar de kernwapens van Pakistan en India worden niet als illegaal gezien. De kernwapens van Israel bestaan officieel niet :D
Ze hebben er alleen voor gezorgt dat Israel de afgelopen 30 jaar geen grote oorlog meer heeft hoeven voeren omdat zij niet meer werden aangevallen.
De keuze van Rusland om Iran te backen is alleen maar goed voor de stabiliteit in de regio, een extra zekerheid om de regio niet te laten ontploffen.
Juist :)
De oorlog in Irak en Afghanistan zijn aangestuurd door Israel...Israel wil eigenlijk het hele midden-oosten bezitten voor hun eigen veiligheid en Amerika is de financier....
Natuurlijk joh!
Volgens mij kun je middels een kromme redenatie nog aantonen dat impotentie de schuld van Israel is. :moe:
Eindelijk eens een interessante topic met bronvermelding
chapeau boss
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.