Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Het strand....

Pagina's : [1] 2 3

alhoceima
06-02-2003, 10:28

Salaam Alaikoem broeders en zusters….. Even een vraagje wat betreft de aankomende vakantie InsjaAllah…. Wie van ons gaat er overdag naar het strand? dit word de eerste keer voor mij dat ik op vakantie ga InsjaAllah met Hijab, dat word dus geen strand overdag….dan kun je wel zeggen dat je niet gaat zwemmen maar alleen gaat zonnen ofzo……maar hoe verberg je je ogen dan, tegen alle verkeerde dingen die je daar ziet…..?? denken we daar nog weleens aan, ik kom er eerlijk vooruit als ik zeg dat ik in mijn verleden ook wel op het strand heb gelegen (achteraf gezien zo schaamteloos!! tegenover Allah SWAT) Kortom het is zo fout wat we doen, vrouwen die halfnaakt rondlopen….aandachttrekkend natuurlijk voor de man, welke man kijkt er dan niet, en de mannen tja….die doen natuurlijk net zo hard mee… Laten we de ongelovigen niet nadoen, door ons schaamteloos te gedragen tijdens de zomer, juist dan is sjitan (moge Allah hem vervloeken) heel dicht bij ons… Salaam Alaikoem

Toufik19
06-02-2003, 10:37
dat strand daar is een duivelsoord.de beste manier om je ogen te verbergen tegen alles wat verkeerd is door er niet naar toe te gaan.er zijn ook nog andere leuke plaatsen

Safia21
06-02-2003, 10:38
Origineel gepost door alhoceima Salaam Alaikoem broeders en zusters….. Even een vraagje wat betreft de aankomende vakantie InsjaAllah…. Wie van ons gaat er overdag naar het strand? dit word de eerste keer voor mij dat ik op vakantie ga InsjaAllah met Hijab, dat word dus geen strand overdag….dan kun je wel zeggen dat je niet gaat zwemmen maar alleen gaat zonnen ofzo……maar hoe verberg je je ogen dan, tegen alle verkeerde dingen die je daar ziet…..?? denken we daar nog weleens aan, ik kom er eerlijk vooruit als ik zeg dat ik in mijn verleden ook wel op het strand heb gelegen (achteraf gezien zo schaamteloos!! tegenover Allah SWAT) Kortom het is zo fout wat we doen, vrouwen die halfnaakt rondlopen….aandachttrekkend natuurlijk voor de man, welke man kijkt er dan niet, en de mannen tja….die doen natuurlijk net zo hard mee… Laten we de ongelovigen niet nadoen, door ons schaamteloos te gedragen tijdens de zomer, juist dan is sjitan (moge Allah hem vervloeken) heel dicht bij ons… Salaam Alaikoem :goedzo:

Toufik19
06-02-2003, 15:21
Origineel gepost door superjlo stel jullie niet zo aan dat je in een bikini loopt wilt niet zeggen dat je de aandacht probeert te trekken dat slaat dus nergens op we zijn tenslotte op vakantie op vakantie of niet op vakantie doet er niet toe.dus omdat het vakantie is ga je dan maar zondes plegen? het oog kan ook zina plegen.het strand is des duivels in marokko en overal.er zijn betere plaatsen waar je kunt gaan ontspannen zonder zondes te plegen

Marisah
06-02-2003, 15:25

Salaam alaikum, Je kunt toch naar een rustig gedeelte gaan en daar zwemmen met kleding en hijaab aan? Heb ik ook gedaan, was echt te doen hoor... alleen wel zonder sokken... dat wel, maar verder netjes bedekt... Helemaal als je vroeg gaat, dan is er echt niemand... Succes! Marisah

meknassi
06-02-2003, 17:56
Voor diegenen die niet graag gemengd zwemmen, die kunnen terecht op een strand in casa blanca waar mannen en vrouwen gescheiden zijn. Voor de anderen: veel plezier in marokko.

DESPERADA
08-02-2003, 01:09
Salaam aleikom..... Jihad van de ogen..... Op Dag des Oordeels zal iedere lichaamsdeel tegen je getuigen.... Ieder lichaamsdeel zal tentoonstellen wat jij er mee hebt gedaan... Je ogen, gaan vertellen wat je met je ogen hebt gedaan/bent geweest/hebt gezien... Op stranden? Zien we alleen maar Fitna/ Haraam.... Mensen naakt/gemixt zwemmen.... *StagfirouAllah* Die tijd had ik ook meegemaakt... En zoals je al zei zuster SCHAAMTE! Als ik er aan denk.... Als je echt wil zwemmen, dan heb je in NL zwembadden voor moslima's, en dan is het zo dat er niet in zwempak wordt gezwommen... Maar in kleding waarvan je de auwrah van de vrouw niet ziet.. Maar als je het over Marokko hebt, Wat wij deden was heeeeeeeeel vroeg in de ochtend gaan..... Niet om te zwemmen, ik neem het risico niet (je weet maar nooit wie er is) Maar om te voetballen! STrand was helemaal leeg alleen voor ons.... SuperJLO..... We zijn op vakantie? Heb je vrijstelling gekregen van Allah SWT?! StagfriouAllah, Je bent op vakantie datw il niet zeggen dat je goede daden ook moeten stoppen, dat je imaam ook maar vakantie neemt, en dat je je TaQwa thuis laat liggen deze vakantie.... We worden over iedere daad in ons leven ter verantwoording opgeroepen..... Wat zal ons redden?! InschAllah oprecht tauwbah (berouw) verrichten

Dua
08-02-2003, 19:59
Superjlo, wat denk je van lange bedekte kleding en een hijab? lijkt mij de beste keuze :D

Toufik19
08-02-2003, 20:14
Origineel gepost door superjlo ik vraag me af hoe jij er bij loopt ik ga niet naar het strand omdat het niets voor mij is

bentbled
08-02-2003, 20:24
Origineel gepost door superjlo nou lekker saai ben je dan maar ja je moet het zelf weten en trouwens dua als ik naar het strand wil ik ook meteen bruin worden en dan ga ik niet met lange kleding lopen en al helemaal niet in die hitte hitte van t vuur is erger allah ie hdie jaamie3 el muslimien

Toufik19
08-02-2003, 20:25
Origineel gepost door superjlo nou lekker saai ben je dan maar ja je moet het zelf weten en trouwens dua als ik naar het strand wil ik ook meteen bruin worden en dan ga ik niet met lange kleding lopen en al helemaal niet in die hitte ik saai?jij bent saai om je lijf zomaar bloot te geven aan half-marokko. jij behoort tot de dwalenden,superjlo. Moge Allah swt jou op het rechte pad leiden,

shafia
08-02-2003, 20:26
Salaam eleykoem wr wb zuster superjlo hoe kan je de woorden van Allah swt nou saai noemen?? wij mogen ons lichaam niet laten zien bedak je tot je enkels je polsen en laat alleen je gezicht zien. en wat is belangrijker zuster bruin woorden of je geloof na leven? Astafirullah ik hoop dat allah swt je hier voor mag vergeven. en dat je inscha Allah snel inzou zien dat dit niet de juiste wijze is om met je zelf en de islam om te gaan. Allah oe Allem walikom salaam wr wb shafia

Toufik19
08-02-2003, 20:27
Origineel gepost door superjlo ja ja hitte van het vuur dat zie ik dan wel tegen die tijd stagfirollah,wat een duivelse gedachte

shafia
08-02-2003, 20:30
zuster lees bij huwelijk en islam. wat willen de vijanden van de islam van de moslim vrouw. tot je grote schrik zou je inzien dat je verder met afgedwaald dan dat je zelf door hebt nog maals Astafirullah shafia

Toufik19
08-02-2003, 20:31

Origineel gepost door superjlo dan ben je niet saai dan geniet van het leven lieve schat zou jij misschien ook eens moeten doen ik geniet liever van het leven hierna.jij geniet in dit leven,maar je zult de prijs hiervan zwaar moeten betalen

Pagina's : [1] 2 3